Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття території Надвірнянського ліцею №2 в м. Надвірна Івано-Франківської обл. згідно ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
785 218,00 UAH
UA-2021-11-04-006000-b 9214d3d6f7d44e30ad45dbff77543822
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Володимирівна Дунець

380971750839 ugkhi_nadvirna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44013710
Місцезнаходження: 78405, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Мазепи Гетьмана, будинок 29
Контактна особа: Наталія Володимирівна Дунець
380971750839
ugkhi_nadvirna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 16 листопада 2021 13:32
Очікувана вартість: 785 218,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 926,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт дорожнього покриття території Надвірнянського ліцею №2 в м. Надвірна Івано-Франківської обл. згідно ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Гетьмана Мазепи,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 16:33
Оголошення ліцей №2.doc
04 листопада 2021 16:33
додатки 1,3 до оголошення.docx
04 листопада 2021 16:33
Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупі.doc
04 листопада 2021 16:33
Додаток 4 проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бойко Володимир Миронович 735 073,00
UAH з ПДВ
699 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 772 771,00
UAH з ПДВ
699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фінбудпостач 779 380,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАС-БУД" 781 905,00
UAH з ПДВ
765 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 13:32
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:00
Графік.pdf
12 листопада 2021 12:00
Локальний кошторис.pdf
12 листопада 2021 12:00
Ресурси.pdf
12 листопада 2021 12:00
Додаток_3_2.Скан_паспорт_ІПН.pdf
12 листопада 2021 12:00
ЗВВ.pdf
12 листопада 2021 12:00
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

14 листопада 2021 21:07
Електронний підпис
14 листопада 2021 21:01
Договірна ціна Б Над 2.pdf
14 листопада 2021 21:01
Цінова пропозиція Б Над 2.pdf
14 листопада 2021 21:01
Довідки на підписанта Б.rar
14 листопада 2021 21:01
Фінансовий звіт 31.12.2020р Буд.pdf
14 листопада 2021 21:01
Договір Ясіня Б.rar
14 листопада 2021 21:01
Додатки до спеціалістів 2021.rar
14 листопада 2021 21:01
Довідки по Б 11.11.2021р.pdf
14 листопада 2021 21:01
Довідки статут Б 2021р (2).rar
14 листопада 2021 21:01
Відомості про Б 14.11.2021р.pdf
14 листопада 2021 21:01
Витяг з ЄДР Буд 07.06.2021р.pdf
14 листопада 2021 21:01
Довідка Ощад Банк 01_10.2021р.pdf
14 листопада 2021 21:01
Договір спортзал Чортків.rar
14 листопада 2021 21:01
Довідки закупівля Б Над 2.pdf
14 листопада 2021 21:01
Довідка з МВС на підписанта.pdf

Публічні документи

13 листопада 2021 16:31
Електронний підпис
13 листопада 2021 16:29
кошторисна документація.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка реквізити.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка досвід.pdf
13 листопада 2021 16:29
гарантійний терміни.pdf
13 листопада 2021 16:29
відгук.pdf
13 листопада 2021 16:29
Аналогічний договір.pdf
13 листопада 2021 16:29
гарантійний ціна.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка МТБ.pdf
13 листопада 2021 16:29
лист погодження.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка субпідряд.pdf
13 листопада 2021 16:29
гарантійний строк.pdf
13 листопада 2021 16:29
наказ на директора.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка персональні дані.pdf
13 листопада 2021 16:29
гарантійний санкції.pdf
13 листопада 2021 16:29
довідка працівники.pdf
13 листопада 2021 16:29
гарантійний матеріали.pdf
13 листопада 2021 16:29
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2021 08:52
Електронний підпис
15 листопада 2021 08:51
Відомість ресурсів.pdf
15 листопада 2021 08:51
Кошторис.pdf
15 листопада 2021 08:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЦІНА.pdf
15 листопада 2021 08:51
Дог_оренди техніка.2.pdf
15 листопада 2021 08:51
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2021 08:51
Витяг_з_EП_ТОВ___Новас-Буд__.pdf
15 листопада 2021 08:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ МАТЕРІАЛИ.pdf
15 листопада 2021 08:51
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
15 листопада 2021 08:51
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2021 08:51
Ліцензія.pdf
15 листопада 2021 08:51
Статут.pdf
15 листопада 2021 08:51
Договiр_орендиpdf.pdf
15 листопада 2021 08:51
Опис_Новас-Буд.df.pdf
15 листопада 2021 08:51
Технiчнi_паспорти.pdf
15 листопада 2021 08:51
Наказ на призначення.pdf
15 листопада 2021 08:51
Аналогічний дог.pdf
15 листопада 2021 08:51
ДОВІДКА СУБПІДРЯД.pdf
15 листопада 2021 08:51
Лист_відгук.pdf
15 листопада 2021 08:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ САНКЦІЇ.pdf
15 листопада 2021 08:51
Додаток 4 проект договору.pdf
15 листопада 2021 08:51
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
15 листопада 2021 08:51
Наказ.pdf
15 листопада 2021 08:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ТЕРМІНИ.pdf
15 листопада 2021 08:51
ДОВІДКА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
15 листопада 2021 08:51
Рішення зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бойко Володимир Миронович

Кооператив "Будівельник"

ТОВ Фінбудпостач

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАС-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко Володимир Миронович
#2978515612
Переможець 699 998,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 14:52

Документи

18 листопада 2021 14:52
Електронний підпис
18 листопада 2021 14:51
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко Володимир Миронович
#2978515612
699 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2021 14:52
Електронний підпис
18 листопада 2021 14:51
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 11:20
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 15:17
д.у. 3 до дог 258.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 15:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:19
д.у.2 до дог 258.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 16:43
д.у. 1 до дог 258.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 15:09
258.pdf укладений
24 листопада 2021 15:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 10:32
648 918,95 UAH UA178201720344271016105188739
УЖКГІ Надвірнянської міської ради
UA683366770000026002052532149
ФОП Бойко Володимир Миронович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, з метою уточнення інформації, за взаємною згодою сторін, згідно ч.1 ст.651 Цивільного Кодексу України, внести зміни до договору підряду на капітальний ремонт №258 від 24 листопада 2021 року та доповнити договір пунктом 3.10 в такій редакції: «3.10. Вартість будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів та конструкцій в складі договірної ціни Підрядника рахувати включно з ПДВ. Загальна вартість робіт 699998,00 грн., в тому числі вартість будівельних робіт становить 572640,00 грн., інших витрат – 127358,00 грн.».
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, за взаємною згодою сторін, згідно ч.1 ст.651 Цивільного Кодексу України, на підставі листа ФОП Бойко Володимир Миронович від 22.12.2021 року №21/12, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.2 Договору №258 від 24 листопада 2021 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, внести зміни до п.2.1 договору №258 від 24 листопада 2021 року, а саме продовжити термін виконання робіт до 30.12.2022 року та викласти п.2.1 договору в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – не більше 5 календарних днів з моменту укладення договору. Термін виконання робіт – до 30.12.2022 року». 2. Внести зміни до п.11.1 договору №258 від 24 листопада 2021 року, а саме продовжити термін дії договору до 31.12.2022 року та викласти п.11.1 договору в такій редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним договором. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». 3. Продовження строку підтверджується листом ФОП Бойко Володимир Миронович від 22.12.2021 року №21/12 про виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затвердженими кошторисними призначеннями на 2022 рік, сторони домовились внести зміни до п.3.1 договору №258 від 24 листопада 2021 року в частині суми зобов'язань сторін в межах бюджетних призначень за договором на 2022 рік, а саме визначити суму зобов'язань сторін на 2022 рік – 51079,05 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 697 122,11
UAH