Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)
Очікувана вартість
1 397 211,80 UAH
UA-2021-11-04-004904-b 1dc632ed66af4a55a8a7c7603d470156
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Ігорович Яценко

+380932492365 promvladislaviatsenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів середнього Дніпра
Код ЄДРПОУ: 20577457
Вебсайт: https://buvrd.gov.ua/
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Преображенська, 25
Контактна особа: Владислав Ігорович Яценко
+380932492365
promvladislaviatsenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 14:46
Очікувана вартість: 1 397 211,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 986,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07653, Україна, Київська область, с. Нова Оржиця, Водойма
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2021  —  25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45246000-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 16:03
Пропозицiя_спрощена_процедура_оржиця.doc
04 листопада 2021 16:03
проект_договору_будiвел_нi_роботи_оржиця.doc
04 листопада 2021 16:03
оголошення_спрощ_торги_оржиця.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-04-004904-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3040928016
Дата подання: 18 листопада 2021 16:57
ВИМОГА ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)
16.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозицію учасника – ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"(далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі «Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи, (далі – Закупівля) було відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки, в пояснюючій записці чітко вказано, що при розрахунку ДЦ Учасником використано показники прибутку, адмінвитрат та інфляції відповідно до п.4.31, 4.38, 4.49 Настанови, яка набрала чинності лише 8.11.2021, а закупівля створена 04.11.2021. Дані пункти Настанови стосуються виключно інвесторської кошторисної документації, а не розрахунку договірної ціни, тим паче що в Договорі чітко прописаний розрахунок ДЦ згідно ДСТУ Н Б Д 1.1-1:2013, а тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним, а відхилення пропозиції безпідставними та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Учасником було надано договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, як того вимагалось. Попри це, пропозицію було відхилено в супереч чинним нормативно-правовим актам
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів.
Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність.
Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А тому, підстави для прийнятого рішення про відхилення пропозиції ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", є необґрунтованими, прийнятим в супереч законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель.
На підставі вищезазначеного, прошу надати чітке пояснення, якими нормами керувалась уповноважена особа БУВР Середнього Дніпра, при прийнятті рішення про відхилення пропозиції з посиланням нормативи діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 14:35
Під час детального розгляду поданої вимоги «ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)» повідомляю наступне:
Автором вимоги не надано змістовного та вичерпного пояснення щодо причин відхилення його пропозиції, а саме:
1. Прибуток, вказаний у пропозиції автора вимоги скдладає 8,33 грн/люд.год, а відповідно до умов проєкту договору та ДСТУ передбачається 1.69 грн/люд.год.;
2. Адміністративні витрати відповідно до ДСТУ-Н.Б.Д.1.1-3:2013 передбачаються 1,23 грн/люд.год, що прописано в проекті договору, а не 5,14 грн/люд.год. у пропозиції автора вимоги.
3. В розрахунку ЗВВ неправильно вказана трудомісткість, а саме в локальному кошторисі загальна трудомісткість становить 3877,31 люд.год. за мінусом розрахункових трудовитрат до 1 блоку загальновиробничих витрат складатимуть 3461.88 люд.год., тоді як стовпчик 3 розрахунку загальновиробничих витрат на будову нормативно-розрахункова кошторисна трудомісткість, що передбачена в прямих витратах становить 3461880 люд.год.
4. В розрахунку показників загальновиробничих витрат за попередній період (рік) розраховано коефіцієнт до 1 блоку ЗВВ – 0.115, тоді як в розрахунку використано показник 0.12.
5. В пояснюючій записці чітко вказано, що при розрахунку ДЦ автором вимоги використано показники прибутку, адмінвитрат та інфляції відповідно до п.4.31, 4.38, 4.49 Настанови, яка набрала чинності лише 8.11.2021, а закупівля створена 04.11.2021. Дані пункти Настанови стосуються виключно інвесторської кошторисної документації, а не розрахунку договірної ціни, тим паче що в Договорі чітко прописаний розрахунок ДЦ згідно ДСТУ Н Б Д 1.1-1:2013.
6. Проект договору Закупівлі не містить вимоги щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами для розрахунку вартості робіт.
Наголошую, що автор вимоги не надав змістовного та вичерпного пояснення по вищенаведеним пунктам, а отже така вимога не є правомірною та жодним чином не заперечує правомірність факту відхилення пропозиції автора вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-11-04-004904-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3040928016
Дата подання: 18 листопада 2021 17:01
ВИМОГА ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)
17.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозицію учасника – ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі «Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи, (далі – Закупівля) повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника та визначено переможцем закупівлі. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів.
У поданому файлі ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" "Договірна ціна.pdf" міститься, зокрема ДОГОВІРНА ЦІНА, в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-". А тому ціна пропозиції (договірна ціна) розрахована не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що зазначено Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
Аналогічна практика Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель рішення № 16700-р/пк-пз від 04.09.2020, рішення № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021, рішення № 13549-р/пк-пз від 15.06.2021, № 15645-р/пк-пз від 09.07.2021та інші.
Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність.
Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А тому, рішення про визначення переможця ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ", прийняте в супереч чинному законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель.
Враховуючи, вищезазначені обставини та факти, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо скасувати хибне рішення уповноваженої особи БУВР Середнього Дніпра про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ".
В разі залишення вимоги без задоволення буду вимушений звернутися до органів контролю, що займаються моніторингом та здійснюють перевірки публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 14:36
Під час детального розгляду поданої вимоги «ВИМОГА ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)» повідомляю наступне:
Проект договору Закупівлі не містить вимоги щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами для розрахунку вартості робіт.
Пропозиція Учасника ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" відповідає вимогам Закупівлі та визначена переможцем відповідно до чинного Закону, що й зазначено у протоколі розгляду УО 17 лист. 15:41.

Документи подані скаржником

18 листопада 2021 16:57
ВИМОГА на відхилення.doc

Документи

Документи подані скаржником

18 листопада 2021 17:01
рішення від 01.02.2021 _ 1714.pdf
18 листопада 2021 17:01
рішення від 04.09.2020 № 16700.pdf
18 листопада 2021 17:01
Рішення від 09.07.2021 № 15645.pdf
18 листопада 2021 17:01
list-pro-koriguvannya-7-15-3282 (1).pdf
18 листопада 2021 17:01
Рішення від 15.06.2021 №13549.pdf

Документи

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-11-18-000005 • 364fa9cafa0a4e108f72c777a9fa6730
Автор звернення: ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
Дата створення звернення: 2021-11-18 17:21
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс) 17.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозицію учасника – ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі «Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи, (далі – Закупівля) повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника та визначено переможцем закупівлі. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів. У поданому файлі ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" "Договірна ціна.pdf" міститься, зокрема ДОГОВІРНА ЦІНА, в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-". А тому ціна пропозиції (договірна ціна) розрахована не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що зазначено Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону. Аналогічна практика Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель рішення № 16700-р/пк-пз від 04.09.2020, рішення № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021, рішення № 13549-р/пк-пз від 15.06.2021, № 15645-р/пк-пз від 09.07.2021та інші. Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність. Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А тому, рішення про визначення переможця ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ", прийняте в супереч чинному законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель. Враховуючи, вищезазначені обставини та факти, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо скасувати хибне рішення уповноваженої особи БУВР Середнього Дніпра про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ". В разі залишення вимоги без задоволення буду вимушений звернутися до органів контролю, що займаються моніторингом та здійснюють перевірки публічних закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2021-11-18-000004 • aadce7ecd7544783b4e334fd1ff08d2f
Автор звернення: ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
Дата створення звернення: 2021-11-18 17:19
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 16.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозицію учасника – ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"(далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі «Роботи пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в центральній частині села Нова Оржиця Згурівського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій (1-й пусковий комплекс)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи, (далі – Закупівля) було відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки, в пояснюючій записці чітко вказано, що при розрахунку ДЦ Учасником використано показники прибутку, адмінвитрат та інфляції відповідно до п.4.31, 4.38, 4.49 Настанови, яка набрала чинності лише 8.11.2021, а закупівля створена 04.11.2021. Дані пункти Настанови стосуються виключно інвесторської кошторисної документації, а не розрахунку договірної ціни, тим паче що в Договорі чітко прописаний розрахунок ДЦ згідно ДСТУ Н Б Д 1.1-1:2013, а тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним, а відхилення пропозиції безпідставними та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Учасником було надано договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, як того вимагалось. Попри це, пропозицію було відхилено в супереч чинним нормативно-правовим актам Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів. Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність. Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А тому, підстави для прийнятого рішення про відхилення пропозиції ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", є необґрунтованими, прийнятим в супереч законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель. На підставі вищезазначеного, прошу надати чітке пояснення, якими нормами керувалась уповноважена особа БУВР Середнього Дніпра, при прийнятті рішення про відхилення пропозиції з посиланням нормативи діючого законодавства.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 1 313 373,79
UAH з ПДВ
1 203 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" 1 327 333,20
UAH з ПДВ
1 203 445,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 1 360 744,00
UAH з ПДВ
1 360 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2021 22:13
Електронний підпис
14 листопада 2021 22:13
116.imd
14 листопада 2021 22:13
10. Копія Витяг - Шеремеревич.pdf
14 листопада 2021 22:13
4.1. Кошторисні розрахунки.pdf
14 листопада 2021 22:13
2. Проєкт договору.pdf
14 листопада 2021 22:13
1. Пропозиція.pdf
14 листопада 2021 22:13
116.bdcu

Публічні документи

10 листопада 2021 13:39
Електронний підпис
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ДЦ.rtf
10 листопада 2021 13:34
Копія статуту ст.1-11.pdf
10 листопада 2021 13:34
Договірна ціна.pdf
10 листопада 2021 13:34
Копія статуту ст.12-21.pdf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 листопада 2021 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2021 13:34
Ціни енергоносіїв.pdf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-2081121ДЦ_ДЦ.rtf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ИВР.rtf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_Т2.rtf
10 листопада 2021 13:34
Обсяги робіт.pdf
10 листопада 2021 13:34
152(Туглук).imd
10 листопада 2021 13:34
r_152-1-081121_ДЦ_ДЦ.rtf
10 листопада 2021 13:34
Розрахункові таблиці.pdf
10 листопада 2021 13:34
Дефектний акт.pdf
10 листопада 2021 13:34
Пояснювальна записка.pdf
10 листопада 2021 13:34
Довідка про досвід роботи.pdf
10 листопада 2021 13:34
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ОС_2-1.rtf
10 листопада 2021 13:34
Локальний кошторис.pdf
10 листопада 2021 13:34
r_152_-081121ДЦ_ССР.rtf
10 листопада 2021 13:34
Графік виконання робіт.pdf

Публічні документи

11 листопада 2021 14:20
Електронний підпис
11 листопада 2021 14:19
БУВР Нова Оржиця.rar
11 листопада 2021 14:19
Документи (Нова Оржиця).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ"

ТОВ "МЕРИДІАН."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#3040928016
Відхилено 1 203 444,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 15:20
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ"
#30698156
Переможець 1 203 445,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:44

Документи

16 листопада 2021 15:20
Електронний підпис
16 листопада 2021 15:20
Відхил ФОП Оржиця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ"
#30698156
1 203 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:31
Нова Оржиця Трубіжвод.PDF укладений
01 грудня 2021 16:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2021 11:59
526 149,46 UAH UA358201720343101005100017534
БУВР середнього Дніпра
UA973052990000026000020115967
ТОВ Трубiжводексплуатацiя
Оплачений
20 грудня 2021 12:01
677 295,54 UAH UA358201720343101005100017534
БУВР середнього Дніпра
UA973052990000026000020115967
ТОВ Трубiжводексплуатацiя
Оплачений