Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту: «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної»
Очікувана вартість
153 638,40 UAH
UA-2021-11-04-004726-a 9f0ed2d68233465cbbea9416837dd30c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 up157dkb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
up157dkb@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 10:00
Очікувана вартість: 153 638,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1. Супровідні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 4. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1918.082 тонни
Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту: «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 11:41
Оголошення 09-49-1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 153 638,40
UAH з ПДВ
153 638,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2021 12:35
Електронний підпис
15 листопада 2021 12:33
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2021 12:33
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
Переможець 153 638,40
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 18:10

Документи

18 листопада 2021 18:10
Електронний підпис
18 листопада 2021 18:09
повідомлення про намір.pdf
18 листопада 2021 18:09
Протокол 09-49-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
153 638,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2021 18:10
Електронний підпис
18 листопада 2021 18:09
повідомлення про намір.pdf
18 листопада 2021 18:09
Протокол 09-49-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 11:06
Ду 4 до 22-11-2.pdf укладений
15 лютого 2023 11:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:52
ДУ 3 до 22-11-2.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 10:55
Ду 2 22-11-2.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 17:32
ДУ 1 до22-11-2.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 17:30
Зміни 1 до 22-11-2.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 17:28
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 17:05
Договір 22-11-2.pdf укладений
23 листопада 2021 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення помилки. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 14 лютого 2023
Сума оплати за договором: 8 455,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 409,23 UAH)