Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)
Очікувана вартість
641 101,00 UAH
UA-2021-11-04-002274-c e1e2ed4b7662417f99db219bbde5f861
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жалнін Микола Олександрович

+380971006270 galninmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шацька селищна рада Шацького району Волинської області
Код ЄДРПОУ: 04334235
Місцезнаходження: 44000, Україна , Волинська обл., Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 Б
Контактна особа: Жалнін Микола Олександрович
+380971006270
galninmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування Шацькою селищною радою Волинської області за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» (Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер в електронній системі закупівель: UA-2021-06-17-002669-a з переможцем – ТОВ «Будівельник» (код ЄДРПОУ 13361478) (далі – Виконавець) підписано договір підряду № 196 від 17.08.2021 р. (далі – первинний договір) на загальну суму 1827264,00 грн., відповідно до умов якого Виконавець зобов’язується виконати будівельні роботи за переліком та обсягами робіт та використовуючи матеріали, наведені у додатках до Договору, які є невід’ємними частинами, а також згідно проектно-кошторисної документації на виконання цих робіт, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі роботи на умовах, визначених цим Договором. Також пунктом 5.4.7. Договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний Інформувати ЗАМОВНИКА про хід виконання зобов’язань за даним Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення. Під час виконання первинного договору Виконавець поставив до відома Замовника та надалі було розглянуто представниками Замовника та Виконавця на спільних нарадах питання про необхідність виконання додаткових робіт, які були не враховані у початковій проектно-кошторисній документації, призвели до збільшення обсягу робіт та без виконання яких подальше продовження та завершення робіт по первинному договору і об’єкта в цілому є неможливим. А тому станом на сьогоднішній день Виконавець призупинив виконання будівельних робіт за первинним договором, так як невиконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, не дає можливості завершити всі будівельні роботи по об’єкту будівництва в цілому. Додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність у виконанні яких виникла після початку виконання будівельних робіт: влаштування ганку, розбирання підвісних стель типу «Армстронг», розбирання покриття підлог з плитних матеріалів, проведення електромонтажних робіт (кабель від шафи обліку до розподільчого щита), демонтаж радіаторів системи опалення та ін. В результаті зміни проектного рішення було передбачено влаштування запасного виходу із приміщення. Крім того, після початку виконання будівельних робіт та виявлення додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією, також виникла необхідність у суттєвому збільшенні обсягів наступних робіт: демонтаж покриття підлог із керамічної плитки, влаштування утеплення та оздоблення зовішніх стін, розбирання водостічної системи, влаштування відмостки, демонтаж труб, вентилів, кранів, демонтаж електропроводки та приладів освітлення, встановлення вентиляційної установки та ін. Наявність, потреба та непередбачуваність додаткових робіт, що виникли під час виконання робіт згідно первинного договору погоджені Замовником. За завданням Замовника в проектно-кошторисну документацію «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» були внесені відповідні зміни. Відкориговану проектно-кошторисну документацію направлено для проходження обов’язкової експертизи відповідно положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 за результатами якої отримано експертний звіт ТОВ «Рембудконсалтінг» № 518/21-РБК/ЕЗ від 25.10.2021 р. Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, за якими відбулося коригування проектно-кошторисної документації та які необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» і технічно та економічно пов’язані з вже виконаними Підрядником роботами по первинному договору підряду № 196 від 17.08.2021 р., оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за первинним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Поряд з цим, зміна підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта будівництва. В цілому, роботи, що будуть виконуватись, технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник, а також забезпечать гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта будівництва в експлуатацію. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Вимогами пункту 5 частини 2 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. З урахуванням вищевикладеного встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені статті 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджуючих обставин та умов, передбачених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за об’єктом «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому, вже в ході виконання основних робіт, згідно рішення робочих нарад, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 641101,00 грн., що не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору підряду – 1827264,00 грн., а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, уповноваженою особою, як виняток, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 10:03
Оскарження наміру укласти договір: 20 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44000, Україна, Волинська область, смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 15:35
Експертний звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000057 ● 4b199a9c1640495b91c0d124113b8026
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2022 № 43
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-04-002274-c 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-12 16:48:15

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-04-002274-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-11-04-002274-c, оприлюдненому в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури - пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-15 16:24:12

Пояснення з власної ініціативи

Надати відповідь по закупівлі за предметом «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-04-002274-с) у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), щодо потреби в отриманні таких пояснень: 1. надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), надаємо пояснення, що Шацькою селищною радою Волинської області за результатами проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області» (Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер в електронній системі закупівель: UA-2021-06-17-002669-a з переможцем – ТОВ «Будівельник» (код ЄДРПОУ 13361478) (далі – Виконавець) підписано договір підряду № 196 від 17.08.2021 р. (далі – первинний договір) на загальну суму 1 827 264,00 грн. з ПДВ, відповідно до умов якого Виконавець зобов’язується виконати будівельні роботи за переліком та обсягами робіт та використовуючи матеріали, наведені у додатках до Договору, які є невід’ємними частинами, а також згідно проектно-кошторисної документації на виконання цих робіт, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі роботи на умовах, визначених цим Договором. Також пунктом 5.4.7. Договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний Інформувати ЗАМОВНИКА про хід виконання зобов’язань за даним Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення. Під час виконання первинного договору Виконавець поставив до відома Замовника та надалі було розглянуто представниками Замовника та Виконавця на спільних нарадах питання про необхідність виконання додаткових робіт, які були не враховані у початковій проектно-кошторисній документації, призвели до збільшення обсягу робіт та без виконання яких подальше продовження та завершення робіт по первинному договору і об’єкта в цілому є неможливим. Тому, Виконавець призупинив виконання будівельних робіт за первинним договором, так як невиконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, не дає можливості завершити всі будівельні роботи по об’єкту будівництва в цілому. Додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність у виконанні яких виникла після початку виконання будівельних робіт: влаштування ганку, розбирання підвісних стель типу «Армстронг», розбирання покриття підлог з плитних матеріалів, проведення електромонтажних робіт (кабель від шафи обліку до розподільчого щита), демонтаж радіаторів системи опалення та ін. В результаті зміни проектного рішення було передбачено влаштування запасного виходу із приміщення. Крім того, після початку виконання будівельних робіт та виявлення додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією, також виникла необхідність у суттєвому збільшенні обсягів наступних робіт: демонтаж покриття підлог із керамічної плитки, влаштування утеплення та оздоблення зовнішніх стін, розбирання водостічної системи, влаштування відмостки, демонтаж труб, вентилів, кранів, демонтаж електропроводки та приладів освітлення, встановлення вентиляційної установки та ін. Наявність, потреба та непередбачуваність додаткових робіт, що виникли під час виконання робіт згідно первинного договору погоджені Замовником. За завданням Замовника в проектно-кошторисну документацію «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» були внесені відповідні зміни. Відкориговану проектно-кошторисну документацію направлено для проходження обов’язкової експертизи відповідно положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 за результатами якої отримано експертний звіт ТОВ «Рембудконсалтінг» № 518/21-РБК/ЕЗ від 25.10.2021 р. Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, за якими відбулося коригування проектно-кошторисної документації та які необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» і технічно та економічно пов’язані з вже виконаними Виконавцем роботами по первинному договору підряду № 196 від 17.08.2021 р., оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за первинним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Поряд з цим, зміна Виконавця при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надало можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Виконавцем, а при закінченні робіт забезпечило належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, було забезпечено сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта будівництва. В цілому, роботи, що виконувалися, технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник, а також забезпечать гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта будівництва в експлуатацію. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Переговорна процедура закупівлі використовувалася замовником як виняток і відповідно до якої замовник уклав договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Вимогами пункту 5 частини 2 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення (закупівлі) додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. З урахуванням вищевикладеного встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені статті 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджуючих обставин та умов, передбачених пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону.
Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за об’єктом «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому, вже в ході виконання основних робіт, згідно рішення робочих нарад, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 641 101,00 грн., що не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору підряду – 1 827 264,00 грн., а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, уповноваженою особою, як виняток, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://shsrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-39-09-10-01-2022/.
Пояснення надано через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. До пояснення долучено підтверджуючі документи на 132 аркушах.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 16.09.2022 року щодо процедури закупівлі за предметом «Реконструкція адміністративного приміщення під ЦНАП, по вул. Природна, 33 в смт. Шацьк Ковельського району Волинської області (коригування)» (Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер в електронній системі закупівель: UA-2021-11-04-002274-c. Повідомляємо, що Шацькою селищною радою відповідно до вимог встановлених пунктом 8 частиною 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-11-04-002274-c завантажено в ЦБД Prozorro: 04.11.2021р. Експертний звіт ТОВ «Рембудконсалтінг» № 518/21-РБК/ЕЗ від 25.10.2021 р.. При цьому, замовником за результатами аналізу моніторингу Державної аудиторської служби України не було розміщено експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у вигляді експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому замовник самостійно визначає та завантажує в електронній системі закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Попри це, на виконання припису щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що Замовником було проведено спільну нараду та відповідні роз’яснювальні діалоги, зокрема за участю уповноважених осіб щодо обов’язків вжиття заходів з метою запобігання можливого порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в подальшому. Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.

2022-09-22 09:55:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Будівельник"
#13361478
Переможець 641 101,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 10:03

Документи

09 листопада 2021 10:02
Електронний підпис
09 листопада 2021 09:58
Протокол № 68

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 10:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Будівельник"
#13361478
641 101,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 10:02
Електронний підпис
09 листопада 2021 09:58
Протокол № 68

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:20
ДУ _ 2 до ДП _ 287.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:18
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:13
Дог. ціна до ДП _ 287.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:08
ДУ _ 1 до ДП _ 287.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 11:34
Договір № 287 укладений
24 листопада 2021 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 5 статті 41 Закону покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 5 частини 5 статті 41 Закону погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML