Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2021-11-04-002246-a 39da0d946b554e9791dd586f660ad848
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Галай

+380444832815 kza.vmtzik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД АВТОМАТИКИ"
Код ЄДРПОУ: 14309356
Вебсайт: http://www.kza.com.ua/
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛ. СТАРОКИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Олександр Галай
+380444832815
kza.vmtzik@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 09:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 09:58
Початок аукціону: 16 листопада 2021 11:59
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, Київ, Старокиївська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  22 листопада 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% по факту наданих послуг, після підписання Акту наданих послуг, протягом 45 календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відсутність кримінальних, господарських судових проваджень в учасника тендеру;: 5%
Немає проваджень: 5%
Є провадження : 0%
Відсутність податкових боргів та проваджень по податковим боргам: 5%
Немає заборгованості: 5%
Є заборгованість: 0%
Наявність Ліцензії на охоронну діяльність: 4%
наявність Ліцензії: 4%
відсутність Ліцензії: 0%
Вікові обмеження до співробітників охорони: чоловіки, віком до 55 років, фізично здорові, без хронічних захворювань, та шкідливих звичок: 4%
Всі співробітники віком менше 55 років: 4%
Вік співробітників більше 55 років в складі штата менше 40%: 2%
Вік співробітників більше 55 років в складі штата більше 40%: 1%
Вік співробітників більше 55 років: 0%
Наявність спеціального форменого одягу з логотипом фірми: 4%
Форма в наявності: 4%
Немає форми: 0%
Наявність спеціальних засобів.: 3%
наявність спеціальних засобів: 3%
немає спеціальних засобів: 0%
Платник ПДВ – 20%: 5%
платник ПДВ 20%: 5%
не платник ПДВ 20%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Платник ПДВ чи єдиного податку
Дата подання: 05 листопада 2021 15:45
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:01
Чи вірно розуміємо з Вашої документації, що учасники можуть бути тільки платниками ПДВ? Чи можливо участь і для компанії єдиного податку? Прохання уточнити .Бо у ДКТ у Вас тільки визначено про надання витягу ПДВ, про єдиний податок немає нічого. Дякуємо!
Відповідь: Так, вірно розумієте: наш поставчальник послуг - платник ПДВ.
Виправлення невідповідностей
Дата подання: 05 листопада 2021 15:50
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:05
Доброго дня! Ви проводите допорогову закупівлю, але в документації у Вас є вимога: У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему. Але питання в тому, що учасники не можуть додавати документи після аукціону в спрощених закупівлях, технічно неможливо це зробити. тОму прохання виправити цю вимогу - або взагалі її прибрати, або звертайтеся на пошту до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо технічно не можемо завантажити в систему - будемо працювати через пошту. Сподіваємось, що помилок не буде.
Дозавантаження документів
Дата подання: 05 листопада 2021 15:51
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:06
Аналогічна позиція з завантаженням цінової пропозиції: 6. У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. В Учасників технічно немає можливості щось дозавантажити у спрощеній закупівлі. Учасни хіба що на електронну пошту зможе надіслати Вам нову цінову прпоозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо буде зафіксовано найнижча цінова пропозиція, та вона пройде прийняття - оновлену пропозицію учасник надсилає по пошті
організація охорони
Дата подання: 08 листопада 2021 12:42
Дата відповіді: 08 листопада 2021 14:47
Чи допускається організація охорони вахтовим методом ? Чи є умови для проживання охоронників на території обєкту ?
Відповідь: Умови для проживання на територйї не передбачені. Вахтовий метод не розглядається.
Авто
Дата подання: 09 листопада 2021 09:36
Добрий день! Транспорт в учасника повинен бути власний чи можливе використання на підставі договору оренди? Дякуємо!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-04-002246-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАМАЛІ", Код ЄДРПОУ:43227946
Дата подання: 29 листопада 2021 15:55
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику, ознайомившись із протоколом відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі», вважаємо Ваші дії такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства, є неправомірними та дискримінаційними з наступних причин:
1) відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. 2. У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. 4. У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Таким чином, Ви керуючись даною нормою Закону самі встановили певні критерії, які учасники могли обрати для себе і які впливали на те, яке місце кожен зайняв під час електронного аукціону. Тоді постає питання: на підставі чого пропозиція ТОВ «Крамалі» була відхилена? Адже нами було обрано опцію «не платник ПДВ» і відповідно 5% не було зараховано до формування загальної ціни пропозиції.
2) Відповідно до статті 47 Конституції України: Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Тобто всі суб’єкти господарювання є рівними, про це говорить Основний закон України, тоді чому Ви його не дотримуєтесь?
3) Відповідно до статті 4 Податкового кодексу України Основні засади податкового законодавства України: 4.1.2. рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу; та 4.1.11. єдиний підхід до встановлення податків та зборів - визначення на законодавчому рівні усіх обов'язкових елементів податку. Таким чином, ми бачимо, що спеціальне законодавства також передбачає, що всі суб’єкти господарювання є рівними незалежно від форми оподаткування. Таким чином, Ви забираєте на себе функція законодавства та дискримінуєте учасників за формою їх оподаткування. Навіщо взагалі тоді було виокремлювати критерій оцінки – платник ПДВ чи ні??? Враховуючи, посилання на зазначені нормативно-правові акти, вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі» та скасувати його, в інакшому випадку ми поскаржимося на Вашу закупівлю до Державної аудиторської служби України та відповідних органів з метою захисту наших прав та інтересів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2021 14:05
Шановний Учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно з умовами Оголошення про проведення закупівлі «Очікувану вартість Замовник встановлював з урахуванням ПДВ». Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Загальні положення Конкурсної документації: «Закупівля на лоти не поділяється. Учасник зобов’язаний надати конкурсну пропозицію щодо предмету закупівлі в цілому. Загальною сумою в грн. з ПДВ». В поданій ТОВ «КРАМАЛІ» Конкурсній пропозиції № 1 від 12.11.2021 року вказано цінову пропозицію без врахування ПДВ, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Отже, під час реєстрації в електронній системі закупівель такий учасник повинен вказати вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, і саме від цієї вартості робити ставки у процесі електронного аукціону. Відповідно, за результатами електронного аукціону по даній закупівлі, що відбувся 16 листопада 2021 року, електронною системою було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника – ТОВ «КРАМАЛІ» з сумою пропозиції 1 971 000 грн. з поміткою – «з ПДВ». За результатами розгляду та вивчення пропозиції встановлено, що даний Учасник не є платником ПДВ і його цінова пропозиція зазначена в електронній системі без ПДВ, що по факту не є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією серед інших пропозицій учасників, оскільки електронна система автоматично провела оцінку лише числових значень цінових пропозицій учасників незалежно чи є той чи інший учасник платником ПДВ.
Саме тому, керуючись ч. 13 ст. 14 прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ» як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КРАМАЛІ" 1 971 000,00
UAH з ПДВ
1 971 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 1 452 315.79 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" 2 827 728,00
UAH з ПДВ
2 827 728,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 979 409.60 Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 2 601 720,00
UAH з ПДВ
2 601 720,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 821 204 Документи
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" 2 365 200,00
UAH з ПДВ
2 365 200,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 655 640 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІЄС-А" 3 049 980,00
UAH з ПДВ
3 049 980,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 134 986 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 2 974 701,60
UAH з ПДВ
2 868 573,31
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 008 001.32 Документи
ТОВ "КОД-БЕЗПЕКА" 3 245 580,00
UAH з ПДВ
3 205 580,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 243 906 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ПРИВАТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" 3 298 099,80
UAH з ПДВ
3 120 000,00
UAH з ПДВ
1.4 2 228 571.43 Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 17:48
Електронний підпис
12 листопада 2021 17:47
Конкурсна пропозиція.pdf
12 листопада 2021 17:47
Власенко.pdf
12 листопада 2021 17:47
Джежула.pdf
12 листопада 2021 17:47
Документи пропозиції.pdf
12 листопада 2021 17:47
Глушко.pdf
12 листопада 2021 17:47
Гудратов.pdf
12 листопада 2021 17:47
6. Рішення Крамалі.pdf
12 листопада 2021 17:47
4. Статутні_копія.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
ФОП Козулін (акти+відгук).pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
8. Наказ Крамалі.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Борсук.pdf
12 листопада 2021 17:47
10. Фото одягу Крамалі.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Гудзь.pdf
12 листопада 2021 17:47
Балан.pdf
12 листопада 2021 17:47
Вербич.pdf
12 листопада 2021 17:47
Борзило.pdf
12 листопада 2021 17:47
Верченко.pdf
12 листопада 2021 17:47
3. Виписка Крамалі.pdf
12 листопада 2021 17:47
7. Опис Крамалі.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Дозволи на мигалки.pdf
12 листопада 2021 17:47
2. витяг єдр від 25.02.2021.pdf
12 листопада 2021 17:47
ФОП Козулін (без актів).pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Документи пропозиції.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Боровик.pdf
12 листопада 2021 17:47
11. Техпаспорта на авто.pdf
12 листопада 2021 17:47
2. витяг єдр від 25.02.2021.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Горбач.pdf
12 листопада 2021 17:47
11. Техпаспорта на авто.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
5. фото одягу.pdf
12 листопада 2021 17:47
8. Наказ Крамалі.pdf
12 листопада 2021 17:47
ФОП Козулін (акти+відгук).pdf
12 листопада 2021 17:47
Конкурсна пропозиція.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
ФОП Козулін (без актів).pdf
12 листопада 2021 17:47
Діденко.pdf
12 листопада 2021 17:47
6. Рішення Крамалі.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
3. Виписка Крамалі.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
Дозволи на мигалки.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:47
10. Фото одягу Крамалі.pdf
12 листопада 2021 17:47
Житков.pdf
12 листопада 2021 17:47
Вакарашу.pdf
12 листопада 2021 17:47
Гончаренко.pdf
12 листопада 2021 17:47
Буря.pdf
12 листопада 2021 17:47
4. Статутні_копія.pdf
12 листопада 2021 17:47
7. Опис Крамалі.pdf
12 листопада 2021 17:47
Володарський.pdf
12 листопада 2021 17:47
Барабанов.pdf
12 листопада 2021 17:47
Воротинцев.pdf
12 листопада 2021 17:47
5. фото одягу.pdf.p7s

Публічні документи

12 листопада 2021 19:37
Електронний підпис
12 листопада 2021 19:32
9. Фото форменого одягу.PDF
12 листопада 2021 19:32
8.1.3 Свідоцтво АА3545РС.PDF
12 листопада 2021 19:32
3. Ліцензія.pdf
12 листопада 2021 19:32
5.1 протокол Ткаченко.PDF
12 листопада 2021 19:32
8.2 фото транспорту.PDF
12 листопада 2021 19:32
8.3 Дозволи спецсигнали.PDF
12 листопада 2021 19:32
8.1.2 Свідоцтво АА3092РЕ.PDF
12 листопада 2021 19:32
5.2 наказ Ткаченко.PDF
12 листопада 2021 19:32
7. Витяг з реєстру ПДВ 2021.PDF
12 листопада 2021 19:32
8.1.1 Свідоцтво АА2209РЕ.PDF
12 листопада 2021 19:32
1. Довідка про досвід.PDF

Публічні документи

13 листопада 2021 17:18
Діючий договір Довженко.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Довідка МВС Пересунько.pdf
13 листопада 2021 17:18
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Свідоцтва охоронників.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Свідоцтва охоронників.pdf
13 листопада 2021 17:18
Довідка МВС Пересунько.p7s
13 листопада 2021 17:18
Статут та Опис.pdf
13 листопада 2021 17:18
Довідка МВС Пересунько.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Ліцензія МВС.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Статут та Опис.pdf.p7s
13 листопада 2021 17:18
Ліцензія МВС.pdf
13 листопада 2021 17:18
Діючий договір Транссигнал.pdf
13 листопада 2021 17:18
Виписка з ЄДР.pdf
13 листопада 2021 17:18
Довідка про діючу ліцензію.pdf
13 листопада 2021 17:18
Діючий договір Довженко.pdf

Публічні документи

15 листопада 2021 09:13
Електронний підпис
15 листопада 2021 08:50
Електронний підпис
15 листопада 2021 08:49
5 СКАН Аналогічний договір 1.PDF
15 листопада 2021 08:49
4 СКАН Наказ антикорупційна.pdf
15 листопада 2021 08:49
6 Аналогічний Договір 2.pdf

Публічні документи

14 грудня 2021 11:17
Електронний підпис
14 грудня 2021 11:15
Електронний підпис
15 листопада 2021 09:50
Електронний підпис
15 листопада 2021 09:49
Улинець свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Чері Тіго - 1- 2020.jpg
15 листопада 2021 09:49
2. Прайм-захист 7445-ФО.pdf
15 листопада 2021 09:49
Слиш свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Марків свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Бурбан свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Галушка свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf.p7s
15 листопада 2021 09:49
1.2. Укрпошта Київська філія.pdf
15 листопада 2021 09:49
Кучеренко свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Гучій свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
АА 4379 ZA жовт.миг 2.jpg
15 листопада 2021 09:49
Ст 17 нова ред.pdf.p7s
15 листопада 2021 09:49
Пелех свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Бутка свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Палько свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
3. Укртрансгаз.pdf
15 листопада 2021 09:49
6 Довідка МТБ.pdf.p7s
15 листопада 2021 09:49
Бедрило свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Швець свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
АА9973РР.jpg
15 листопада 2021 09:49
Кендзіор свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
AA 4379A.pdf
15 листопада 2021 09:49
Пропозиція + калькуляція.pdf.p7s
15 листопада 2021 09:49
Статут з описом ориг. + коп..pdf
15 листопада 2021 09:49
Олійник свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Ворожбит свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Гринишин свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 листопада 2021 09:49
Чері Тіго - 3- 2020.jpg
15 листопада 2021 09:49
Тур свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
3.1. Укртрансгаз д.у.1.pdf
15 листопада 2021 09:49
Чері Тіго - 2- 2020.jpg
15 листопада 2021 09:49
1.1. Укрпошта акти.pdf
15 листопада 2021 09:49
Бермес свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Канюка свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
АА9972РР.jpg
15 листопада 2021 09:49
Бойко свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
АА 4379 ZA жовт.миг 1.jpg
15 листопада 2021 09:49
Верес свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Хома свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
Сенів свід.pdf
15 листопада 2021 09:49
АА 4379 ZA.jpg
15 листопада 2021 09:49
Чері Тіго - 4- 2020.jpg
15 листопада 2021 09:49
Синиця свід.pdf

Публічні документи

14 листопада 2021 18:11
Електронний підпис
14 листопада 2021 18:09
Статут.PDF
14 листопада 2021 18:09
Технічна специфікація.pdf
14 листопада 2021 18:09
Витяг з ЄДР.pdf
14 листопада 2021 18:09
Ліцензія.pdf
14 листопада 2021 18:09
Охоронники 3 розряд Ч2.pdf
14 листопада 2021 18:09
Охоронники 3 розряд Ч1.pdf
14 листопада 2021 18:09
Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2021 17:30
Електронний підпис
12 листопада 2021 17:21
Договір ЖМК.pdf
12 листопада 2021 17:21
Лист -гарантія ППСБ.pdf
12 листопада 2021 17:21
Лист -гарантія ППСБ.pdf
12 листопада 2021 17:21
Виписка з реэстру.PDF
12 листопада 2021 17:21
Витяг ЕДР 30.09.2021.pdf
12 листопада 2021 17:21
Рішення ППСБ.pdf
12 листопада 2021 17:21
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2021 17:21
Витяг з Наказу МВС.pdf
12 листопада 2021 17:21
наказ дир ППСБ.pdf
12 листопада 2021 17:21
COVID FREE 2020.pdf
12 листопада 2021 17:21
таблица МТЦ .pdf
12 листопада 2021 17:21
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2021 17:21
Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2021 17:21
ISO 90012015.pdf
12 листопада 2021 17:21
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАЛІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП"

ТОВ "ТРІЄС-А"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ТОВ "КОД-БЕЗПЕКА"

ТОВ "ПЕРША ПРИВАТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАМАЛІ"
#43227946
Відхилено 1 971 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 11:20
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП"
#42703986
Відхилено 2 365 200,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:26
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Відхилено 2 601 720,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Очікує рішення 2 868 573,31
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ"
#34604145
Відхилено 2 827 728,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:20

Документи

26 листопада 2021 11:18
пр1 КРАМАЛІ.docx

Документи

03 грудня 2021 15:24
ТОВ Легал Форс.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

08 грудня 2021 13:52
пр ОК Кардинал.docx

Документи

13 грудня 2021 17:12
пр4 Легіон-Київ.docx