Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2021-11-04-002246-a ● 39da0d946b554e9791dd586f660ad848
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД АВТОМАТИКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 14309356 |
Вебсайт: | http://www.kza.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛ. СТАРОКИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Олександр Галай +380444832815 kza.vmtzik@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2021 09:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 09:58 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, Київ, Старокиївська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2021
—
22 листопада 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100% по факту наданих послуг, після підписання Акту наданих послуг, протягом 45 календарних днів | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відсутність кримінальних, господарських судових проваджень в учасника тендеру;: | 5% |
Немає проваджень: | 5% |
Є провадження : | 0% |
Відсутність податкових боргів та проваджень по податковим боргам: | 5% |
Немає заборгованості: | 5% |
Є заборгованість: | 0% |
Наявність Ліцензії на охоронну діяльність: | 4% |
наявність Ліцензії: | 4% |
відсутність Ліцензії: | 0% |
Вікові обмеження до співробітників охорони: чоловіки, віком до 55 років, фізично здорові, без хронічних захворювань, та шкідливих звичок: | 4% |
Всі співробітники віком менше 55 років: | 4% |
Вік співробітників більше 55 років в складі штата менше 40%: | 2% |
Вік співробітників більше 55 років в складі штата більше 40%: | 1% |
Вік співробітників більше 55 років: | 0% |
Наявність спеціального форменого одягу з логотипом фірми: | 4% |
Форма в наявності: | 4% |
Немає форми: | 0% |
Наявність спеціальних засобів.: | 3% |
наявність спеціальних засобів: | 3% |
немає спеціальних засобів: | 0% |
Платник ПДВ – 20%: | 5% |
платник ПДВ 20%: | 5% |
не платник ПДВ 20%: | 0% |
10 листопада 2021 09:46 |
Конкурсна_документація_з_додатками.doc |
04 листопада 2021 10:05 |
Договір охорона_КЗА.doc |
10 листопада 2021 09:46 |
Конкурсна_документація_з_додатками.doc
|
||
04 листопада 2021 10:05 |
Договір охорона_КЗА.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Платник ПДВ чи єдиного податку
Дата подання: 05 листопада 2021 15:45
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:01
Чи вірно розуміємо з Вашої документації, що учасники можуть бути тільки платниками ПДВ? Чи можливо участь і для компанії єдиного податку? Прохання уточнити .Бо у ДКТ у Вас тільки визначено про надання витягу ПДВ, про єдиний податок немає нічого. Дякуємо!
Відповідь: Так, вірно розумієте: наш поставчальник послуг - платник ПДВ.
Виправлення невідповідностей
Дата подання: 05 листопада 2021 15:50
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:05
Доброго дня! Ви проводите допорогову закупівлю, але в документації у Вас є вимога: У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему. Але питання в тому, що учасники не можуть додавати документи після аукціону в спрощених закупівлях, технічно неможливо це зробити. тОму прохання виправити цю вимогу - або взагалі її прибрати, або звертайтеся на пошту до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо технічно не можемо завантажити в систему - будемо працювати через пошту. Сподіваємось, що помилок не буде.
Дозавантаження документів
Дата подання: 05 листопада 2021 15:51
Дата відповіді: 08 листопада 2021 12:06
Аналогічна позиція з завантаженням цінової пропозиції: 6. У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. В Учасників технічно немає можливості щось дозавантажити у спрощеній закупівлі. Учасни хіба що на електронну пошту зможе надіслати Вам нову цінову прпоозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо буде зафіксовано найнижча цінова пропозиція, та вона пройде прийняття - оновлену пропозицію учасник надсилає по пошті
організація охорони
Дата подання: 08 листопада 2021 12:42
Дата відповіді: 08 листопада 2021 14:47
Чи допускається організація охорони вахтовим методом ? Чи є умови для проживання охоронників на території обєкту ?
Відповідь: Умови для проживання на територйї не передбачені. Вахтовий метод не розглядається.
Авто
Дата подання: 09 листопада 2021 09:36
Добрий день!
Транспорт в учасника повинен бути власний чи можливе використання на підставі договору оренди? Дякуємо!
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-04-002246-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАМАЛІ", Код ЄДРПОУ:43227946
Дата подання: 29 листопада 2021 15:55
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику, ознайомившись із протоколом відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі», вважаємо Ваші дії такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства, є неправомірними та дискримінаційними з наступних причин:
1) відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. 2. У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. 4. У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Таким чином, Ви керуючись даною нормою Закону самі встановили певні критерії, які учасники могли обрати для себе і які впливали на те, яке місце кожен зайняв під час електронного аукціону. Тоді постає питання: на підставі чого пропозиція ТОВ «Крамалі» була відхилена? Адже нами було обрано опцію «не платник ПДВ» і відповідно 5% не було зараховано до формування загальної ціни пропозиції.
2) Відповідно до статті 47 Конституції України: Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Тобто всі суб’єкти господарювання є рівними, про це говорить Основний закон України, тоді чому Ви його не дотримуєтесь?
3) Відповідно до статті 4 Податкового кодексу України Основні засади податкового законодавства України: 4.1.2. рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу; та 4.1.11. єдиний підхід до встановлення податків та зборів - визначення на законодавчому рівні усіх обов'язкових елементів податку. Таким чином, ми бачимо, що спеціальне законодавства також передбачає, що всі суб’єкти господарювання є рівними незалежно від форми оподаткування. Таким чином, Ви забираєте на себе функція законодавства та дискримінуєте учасників за формою їх оподаткування. Навіщо взагалі тоді було виокремлювати критерій оцінки – платник ПДВ чи ні??? Враховуючи, посилання на зазначені нормативно-правові акти, вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі» та скасувати його, в інакшому випадку ми поскаржимося на Вашу закупівлю до Державної аудиторської служби України та відповідних органів з метою захисту наших прав та інтересів!
Розгорнути
Згорнути
1) відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. 2. У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. 4. У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Таким чином, Ви керуючись даною нормою Закону самі встановили певні критерії, які учасники могли обрати для себе і які впливали на те, яке місце кожен зайняв під час електронного аукціону. Тоді постає питання: на підставі чого пропозиція ТОВ «Крамалі» була відхилена? Адже нами було обрано опцію «не платник ПДВ» і відповідно 5% не було зараховано до формування загальної ціни пропозиції.
2) Відповідно до статті 47 Конституції України: Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Тобто всі суб’єкти господарювання є рівними, про це говорить Основний закон України, тоді чому Ви його не дотримуєтесь?
3) Відповідно до статті 4 Податкового кодексу України Основні засади податкового законодавства України: 4.1.2. рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу; та 4.1.11. єдиний підхід до встановлення податків та зборів - визначення на законодавчому рівні усіх обов'язкових елементів податку. Таким чином, ми бачимо, що спеціальне законодавства також передбачає, що всі суб’єкти господарювання є рівними незалежно від форми оподаткування. Таким чином, Ви забираєте на себе функція законодавства та дискримінуєте учасників за формою їх оподаткування. Навіщо взагалі тоді було виокремлювати критерій оцінки – платник ПДВ чи ні??? Враховуючи, посилання на зазначені нормативно-правові акти, вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі» та скасувати його, в інакшому випадку ми поскаржимося на Вашу закупівлю до Державної аудиторської служби України та відповідних органів з метою захисту наших прав та інтересів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2021 14:05
Шановний Учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно з умовами Оголошення про проведення закупівлі «Очікувану вартість Замовник встановлював з урахуванням ПДВ». Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Загальні положення Конкурсної документації: «Закупівля на лоти не поділяється. Учасник зобов’язаний надати конкурсну пропозицію щодо предмету закупівлі в цілому. Загальною сумою в грн. з ПДВ». В поданій ТОВ «КРАМАЛІ» Конкурсній пропозиції № 1 від 12.11.2021 року вказано цінову пропозицію без врахування ПДВ, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Отже, під час реєстрації в електронній системі закупівель такий учасник повинен вказати вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, і саме від цієї вартості робити ставки у процесі електронного аукціону. Відповідно, за результатами електронного аукціону по даній закупівлі, що відбувся 16 листопада 2021 року, електронною системою було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника – ТОВ «КРАМАЛІ» з сумою пропозиції 1 971 000 грн. з поміткою – «з ПДВ». За результатами розгляду та вивчення пропозиції встановлено, що даний Учасник не є платником ПДВ і його цінова пропозиція зазначена в електронній системі без ПДВ, що по факту не є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією серед інших пропозицій учасників, оскільки електронна система автоматично провела оцінку лише числових значень цінових пропозицій учасників незалежно чи є той чи інший учасник платником ПДВ.
Саме тому, керуючись ч. 13 ст. 14 прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ» як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні.
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно з умовами Оголошення про проведення закупівлі «Очікувану вартість Замовник встановлював з урахуванням ПДВ». Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Загальні положення Конкурсної документації: «Закупівля на лоти не поділяється. Учасник зобов’язаний надати конкурсну пропозицію щодо предмету закупівлі в цілому. Загальною сумою в грн. з ПДВ». В поданій ТОВ «КРАМАЛІ» Конкурсній пропозиції № 1 від 12.11.2021 року вказано цінову пропозицію без врахування ПДВ, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Отже, під час реєстрації в електронній системі закупівель такий учасник повинен вказати вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, і саме від цієї вартості робити ставки у процесі електронного аукціону. Відповідно, за результатами електронного аукціону по даній закупівлі, що відбувся 16 листопада 2021 року, електронною системою було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника – ТОВ «КРАМАЛІ» з сумою пропозиції 1 971 000 грн. з поміткою – «з ПДВ». За результатами розгляду та вивчення пропозиції встановлено, що даний Учасник не є платником ПДВ і його цінова пропозиція зазначена в електронній системі без ПДВ, що по факту не є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією серед інших пропозицій учасників, оскільки електронна система автоматично провела оцінку лише числових значень цінових пропозицій учасників незалежно чи є той чи інший учасник платником ПДВ.
Саме тому, керуючись ч. 13 ст. 14 прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ» як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАЛІ" |
1 971 000,00
UAH з ПДВ
|
1 971 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 1 452 315.79 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
2 827 728,00
UAH з ПДВ
|
2 827 728,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 979 409.60 | Документи |
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
2 601 720,00
UAH з ПДВ
|
2 601 720,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 821 204 | Документи |
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" |
2 365 200,00
UAH з ПДВ
|
2 365 200,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 655 640 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІЄС-А" |
3 049 980,00
UAH з ПДВ
|
3 049 980,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 134 986 | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
2 974 701,60
UAH з ПДВ
|
2 868 573,31
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 008 001.32 | Документи |
ТОВ "КОД-БЕЗПЕКА" |
3 245 580,00
UAH з ПДВ
|
3 205 580,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 243 906 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ПРИВАТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" |
3 298 099,80
UAH з ПДВ
|
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4 | 2 228 571.43 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАЛІ" #43227946 |
Відхилено |
1 971 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 11:20
|
|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" #42703986 |
Відхилено |
2 365 200,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 15:26
|
|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Відхилено |
2 601 720,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Очікує рішення |
2 868 573,31
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 17:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Відхилено |
2 827 728,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 17:20
|