Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 – 32580000-2 - Інформаційне обладнання
Очікувана вартість
36 835,00 UAH
UA-2021-11-04-001471-a 1a0b5f3b377843c49df50da7e05378ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Обсяг та якість товару повинні відповідати умовам, викладеним в специфікації Договору та відповідати сертифікатам Держстандарту України. Товар повинен мати експертний висновок ДССЗЗІ України, ліцензію на ПП.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
Засіб КЗІ «Secure Token – 337M»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32584000-0 — Носії із записаними даними

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АЗАРОВ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2883811454
Переможець 36 835,00
UAH
04 листопада 2021 09:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 09:40
дог А_03460.pdf укладений
04 листопада 2021 09:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Засіб КЗІ «Secure Token – 337M» 53 штуки 695,00
UAH