Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Постачання та надання послуг з впровадженням медичної інформаційної системи "МедЕйр"
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2021-11-04-001185-b 9fbee97da0c54de587dede25848f3eeb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герцун Андрій Васильович

+380456551171 tender-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради "Фастівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994238
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., місто Фастів, вулиця Льва Толстого,28
Контактна особа: Герцун Андрій Васильович
+380456551171
tender-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 12:24
Оскарження наміру укласти договір: 15 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 360000UAH з ПДВ
ДК 021:2015-72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Постачання та надання послуг з впровадженням медичної інформаційної системи "МедЕйр"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08520, Україна, Київська область, смт Борова, вул.Гліьова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 11:49
Повідом ІЛАЙФ.pdf
04 листопада 2021 11:49
договір Ілайф.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 12:24

Документи

04 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
04 листопада 2021 12:23
Протокол 188.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 12:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІЛАЙФ"
#36049014
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
04 листопада 2021 12:23
Протокол 188.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 19:37
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:50
Додаткова Угода _ 1 Ілайф.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:36
Договір 1121 02 IЛАЙФ.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 16:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015-72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Постачання та надання послуг з впровадженням медичної інформаційної системи "МедЕйр" 1 послуга 360 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Припинення дій договору
Номер договору про закупівлю: 1121/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015-72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Постачання та надання послуг з впровадженням медичної інформаційної системи "МедЕйр" 1 послуга 360 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: зв’язку з припиненням дії Договору і звільненням виконавця від постачання комп’ютерних програм зазначених у п. 2.1. Договору та подальшого впровадження. Замовник вважається вільним від виконання фінансових зобов'язань за цим Договором.