Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту будівлі побутових приміщень (інв. №072501), Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
586 641,03 UAH
UA-2021-11-04-000613-a 06c4121c58e74c9487b0b5af4f98ca35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Iрина Мамонтова

+380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Iрина Мамонтова
+380487293675
i.mamontova@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 17:30
Очікувана вартість: 586 641,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 866,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% вартості договору про закупівлю у вигляді перерахунку на рахунок Замовника. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. ЗАМОВНИК повертає забезпечення виконання Договору шляхом його перерахування на рахунок переможця (з якого була здійснена оплата) після виконання переможцем своїх зобов’язань за Договором, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у випадку виконання умов Договору у повному обсязі та повної оплати штрафних санкцій, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається у разі не виконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю. Кошти, що надійшли ЗАМОВНИКУ як забезпечення виконання Договору (у разі, коли вони не повертаються переможцю), не звільняють переможця від сплати штрафних санкцій (відповідальності), зазначених у Договорі про закупівлю. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Начальник інженерної служби Андрій ЩЕТИНИН тел. (048) 729-72-27 (спеціальна/технічна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівлі побутових приміщень (інв. №072501)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: ЗАМОВНИК здійснює Попередню оплату (аванс) протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, після отримання від ПІДРЯДНИКА рахунку. Попередня оплата становить 40 (сорок) % від вартості Договору. Аванс 3 Банківські 40
Надання послуг Сплата за надані послуги здійснюються Замовником на протязі 5-ти банківських днів з моменту підписання двостороннього акту приймання наданих послуг, складеного по формі КБ-2в та КБ-3 і отримання відповідного рахунку від Підрядника. Детальніше у додатку № 4 до оголошення. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: (зазначається Учасником), але не більше 30 календарних днів безпосереднього надання Послуг з дати передачі фронту робіт за відповідним актом та сплати Замовником авансу (детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) . Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників. Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі із додатками . Додаток 4: Проект договору про закупівлю. Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% вартості договору про закупівлю у вигляді перерахунку на рахунок Замовника. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. ЗАМОВНИК повертає забезпечення виконання Договору шляхом його перерахування на рахунок переможця (з якого була здійснена оплата) після виконання переможцем своїх зобов’язань за Договором, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у випадку виконання умов Договору у повному обсязі та повної оплати штрафних санкцій, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається у разі не виконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю. Кошти, що надійшли ЗАМОВНИКУ як забезпечення виконання Договору (у разі, коли вони не повертаються переможцю), не звільняють переможця від сплати штрафних санкцій (відповідальності), зазначених у Договорі про закупівлю. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону.
04 листопада 2021 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 08:56
Додаток 1,2,3,4.docx
04 листопада 2021 08:56
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" 548 618,78
UAH з ПДВ
548 618,78
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 листопада 2021 14:54
Електронний підпис
15 листопада 2021 14:54
1.1копія договору оренди ТЗ.PDF
15 листопада 2021 14:54
2.2довідка щодо 50відсотків.PDF
15 листопада 2021 14:54
2.2копія опису до статуту.PDF
15 листопада 2021 14:54
1.3лист відгук до дог №32.PDF
15 листопада 2021 14:54
2.2копія статуту.PDF
15 листопада 2021 14:54
1.3акт до дог 32.pdf
15 листопада 2021 14:54
1.3акти до договору №20а.pdf
15 листопада 2021 14:54
1.3договір №32.pdf
15 листопада 2021 14:54
1.1довідка мтб.PDF
15 листопада 2021 14:54
Протокол № 08-11-Т правочин.PDF
15 листопада 2021 14:54
1.3лист відгук до дог №20а.PDF
15 листопада 2021 14:54
1дц.PDF
15 листопада 2021 14:54
1лс 02-01-02.PDF
15 листопада 2021 14:54
1лс 02-01-03.PDF
15 листопада 2021 14:54
2.2копія Наказу.PDF
15 листопада 2021 14:54
1лс02-01-01.pdf
15 листопада 2021 14:54
2.2копія протоколу 3.PDF
15 листопада 2021 14:54
2.3копія витягу пдв.PDF
15 листопада 2021 14:54
1.2довідка працівники.pdf
15 листопада 2021 14:54
проект договору.pdf
15 листопада 2021 14:54
1.3договор 20а.pdf
15 листопада 2021 14:54
2.2копія протоколу 4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
Переможець 548 618,78
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
548 618,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx укладений
10 січня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:56
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:54
КД-21879-1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 15:53
КД-21879.pdf укладений
24 листопада 2021 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: КД-21879
Договір:
Номер додаткової угоди: КД-21879/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 545 119,63
UAH (в тому числі ПДВ 90 853,27 UAH)