Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штори
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-03-017469-a ● b9a50b1906bb49a8a2511a7c1c1e3891
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна 380459746387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 21:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штуки
Штора рулонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39515420-5 — Тканинні жалюзі
48 штуки
Штора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39515100-6 — Штори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 12:35 |
Оголошення_штори.doc |
04 листопада 2021 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2021 12:35 |
Оголошення_штори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог
Дата подання: 04 листопада 2021 10:59
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:39
Шановний Замовнику, система не відображає файли з вимогами до закупівлі. Завантажте будь ласка файли ще раз. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Все виправили.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-03-017469-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович , Код ЄДРПОУ:2651823032
Дата подання: 04 листопада 2021 15:01
щодо вимог
Прохання вилучити з вимог п. 15.2.6, 15.2.7 як дискримінаційні.
Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов'язковому порядку, а відповідно бути причиною відхилення пропозиції. Аналогічні ситуації вже розглядалися як в Колегії так і Суді https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya, https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/praktika-oskarzhennja-uchast-u-zakupivliakh/sertyfikatsiia-iso-praktyka-orhanu-oskarzhennia/
Розгорнути
Згорнути
Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов'язковому порядку, а відповідно бути причиною відхилення пропозиції. Аналогічні ситуації вже розглядалися як в Колегії так і Суді https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya, https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/praktika-oskarzhennja-uchast-u-zakupivliakh/sertyfikatsiia-iso-praktyka-orhanu-oskarzhennia/
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 11:54
Шановний учасник!
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначає, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто замовник може цілком правомірно вимагати від учасника документи, які підтверджують рівень якості товару, що є предметом закупівлі. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 0.1 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку товару у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. З огляду на вище наведене, можна стверджувати, що вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» є цілком правомірною і законною.
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначає, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто замовник може цілком правомірно вимагати від учасника документи, які підтверджують рівень якості товару, що є предметом закупівлі. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 0.1 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку товару у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. З огляду на вище наведене, можна стверджувати, що вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» є цілком правомірною і законною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП Геліос" #34902426 |
Переможець |
164 960,16
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 16:54
|
№193_ДУ1_штори_ВП Геліос.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 20:04
|
№193_штори_ВП Геліос.pdf | укладений |
18 листопада 2021 20:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Штора рулонна | 93 | штуки |
720,00
UAH з ПДВ
|
Штора | 48 | штуки |
2 041,67
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Штора рулонна | 93 | штуки |
720,00
UAH з ПДВ
|
Штора | 48 | штуки |
1 020,84
UAH з ПДВ
|