Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-11-03-017469-a b9a50b1906bb49a8a2511a7c1c1e3891
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Світлана Володимирівна

380459746387 10198@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 19426807
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Контактна особа: Грищенко Світлана Володимирівна
380459746387
10198@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 21:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 13:37
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штуки
Штора рулонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39515420-5 — Тканинні жалюзі
48 штуки
Штора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39515100-6 — Штори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 12:35
Оголошення_штори.doc
04 листопада 2021 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 12:35
Оголошення_штори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог
Дата подання: 04 листопада 2021 10:59
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:39
Шановний Замовнику, система не відображає файли з вимогами до закупівлі. Завантажте будь ласка файли ще раз. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Все виправили.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-03-017469-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович , Код ЄДРПОУ:2651823032
Дата подання: 04 листопада 2021 15:01
щодо вимог
Прохання вилучити з вимог п. 15.2.6, 15.2.7 як дискримінаційні.
Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов'язковому порядку, а відповідно бути причиною відхилення пропозиції. Аналогічні ситуації вже розглядалися як в Колегії так і Суді https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya, https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/praktika-oskarzhennja-uchast-u-zakupivliakh/sertyfikatsiia-iso-praktyka-orhanu-oskarzhennia/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 11:54
Шановний учасник!
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначає, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто замовник може цілком правомірно вимагати від учасника документи, які підтверджують рівень якості товару, що є предметом закупівлі. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 0.1 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку товару у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. З огляду на вище наведене, можна стверджувати, що вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» є цілком правомірною і законною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП Геліос" 164 960,16
UAH з ПДВ
164 960,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 13:25
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:34
5 Сертификат ткань тюль ст. 2.pdf
12 листопада 2021 12:34
2 Лист відгук Унів Шевченка.pdf
12 листопада 2021 12:34
8 Статут.pdf
12 листопада 2021 12:34
5 Сертификат ткань тюль ст 1.pdf
12 листопада 2021 12:34
2. Лист відгук ДУ ЦОП 2020р.pdf
12 листопада 2021 12:34
1 Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2021 12:34
10 Наказ.pdf
12 листопада 2021 12:34
3 Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2021 12:34
5 Сертифікат.pdf
12 листопада 2021 12:34
9 Проект договору.pdf
12 листопада 2021 12:34
10 Паспорт директора з кодом.pdf
12 листопада 2021 12:34
10 Повноваження переможця.pdf
12 листопада 2021 12:34
10 Право підпису.pdf
12 листопада 2021 12:34
5 висновок сес.pdf

Публічні документи

12 листопада 2021 14:34
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:27
15.2. 6. ISO 9001.pdf
12 листопада 2021 14:27
15.2. 9. Проєкт Договору.PDF
12 листопада 2021 14:27
15.2. 1. Ціна пропозиції.pdf
12 листопада 2021 14:27
15.2. 7. ISO 14001.pdf
12 листопада 2021 14:27
15.2. 8. Статут_нова редакція.zip
12 листопада 2021 14:27
15.2.2.2.1. Платіжне доручення.pdf
12 листопада 2021 14:27
15.2. 11. Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП Геліос"

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП Геліос"
#34902426
Переможець 164 960,16
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 18:19

Документи

16 листопада 2021 18:18
Електронний підпис
16 листопада 2021 18:18
Рішення_УО_Ролети.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП Геліос"
#34902426
164 960,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 18:18
Електронний підпис
16 листопада 2021 18:18
Рішення_УО_Ролети.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:42
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 16:54
№193_ДУ1_штори_ВП Геліос.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 16:54
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 20:04
№193_штори_ВП Геліос.pdf укладений
18 листопада 2021 20:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Штора рулонна 93 штуки 720,00
UAH з ПДВ
Штора 48 штуки 2 041,67
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Штора рулонна 93 штуки 720,00
UAH з ПДВ
Штора 48 штуки 1 020,84
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 960,32
UAH (в тому числі ПДВ 19 326,72 UAH)