Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, 2
Очікувана вартість
712 125,20 UAH
UA-2021-11-03-016818-a ● 2e538e29bb2d4a9b84cba4f7428622dc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д |
Контактна особа: |
Митникова Наталія Василівна +380487054883 ekotdelDMG@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 18:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 18:33 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 712 125,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 363,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 3500,00 (три тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154, р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення пропозиції, яка є додатком № 7 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент міського господарства Одеської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 34674154, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; - адреса місцезнаходження: 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам Замовника, відхиляється. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р. Банківська гарантія повинна містити: - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - повне найменування переможця спрощеної закупівлі (принципала) юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)); - місцезнаходження (місце проживання) переможця спрощеної закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків)); - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ - найменування банку-гаранта та його адресу; - безумовність та безвідкличність гарантії; - сума гарантії є неділимою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії), повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 17:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_ ліфт_Рабіна_2 зміни.docx | |
08 листопада 2021 16:49 |
Перелік внесених змін.docx | |
03 листопада 2021 18:28 |
ФОРМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ Додаток 7.docx | |
03 листопада 2021 18:28 |
Проект_договору_ліфт_Рабіна_2.docx | |
03 листопада 2021 18:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_ ліфт_Рабіна_2.docx |
08 листопада 2021 17:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 17:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_ ліфт_Рабіна_2 зміни.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:49 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
03 листопада 2021 18:28 |
ФОРМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ Додаток 7.docx
|
|||
03 листопада 2021 18:28 |
Проект_договору_ліфт_Рабіна_2.docx
|
|||
03 листопада 2021 18:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_ ліфт_Рабіна_2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-03-016818-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 25 листопада 2021 09:35
Відхилення пропозиції
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своєму рішенні ви вказуєте, що причиною відхилення нашої пропозиції є те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Поясніть яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та яким конкретно вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція! Нами, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже, відхилення її є неправомірним та буде оскаржене до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2021 14:20
Шановний Учаснику, на виконання частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на Вашу вимогу надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, нижче наведемо порівняння умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документів зі складу вашої пропозиції:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 умов оголошення про проведення
спрощеної закупівлі передбачено надання довідки у табличному вигляді, яка складена та заповнена за формою І, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, з урахуванням обсягу виконання робіт, визначеному у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідати заявленим у кошторисній документації, що надана учасником у складі його пропозиції. До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при наданні послуг і робіт, відповідно до ПВР наданої в складі ДЦ. Крім цього, Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів, відображених в пропозиції, як необхідних для виконання робіт, що є предметом даної спрощеної закупівлі (надати договір купівлі-продажу/ свідоцтва про право власності/ договір оренди/ договір надання послуг/ витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо).
У складі пропозиції Учасник своєю довідкою від 09.11.2021 р. №11-21/1115 Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначив за номерами 11,12,13,14,15 наявність наступного власного обладнання, яке буде використовуватися при виконанні робіт: перфоратору, випрямлячу зварювального інвенторного «Патон», дрилі електричної ударної, талі ланцюгової ручної, пістолета монтажного. Однак, підтвердження наявності відображених позицій (а саме: витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо) Учасником у складі пропозиції не надано.
2. У примітках до Оголошення зазначено, що всі документи, які готуються Учасником, викладаються українською мовою. В свою чергу Вами надано наказ №1- к.зп./дл від 02.01.2019 р. про вступ до обов’язків російською мовою.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку № 6 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу, зазначеного ним у формі ІІІ аналогічного договору, виконаного у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу листа-відгуку від замовника за вказаним у формі ІІІ аналогічним договором (із зазначенням дати і вихідного номеру листа відгуку), про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням номеру та дати укладення договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника.
Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі (виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта).
Модернізація ліфта – це комплекс робіт з покращення техніко-експлуатаційних характеристик та подовження строку експлуатації ліфта шляхом заміни окремих складових частин на більш сучасні безпосередньо на місці експлуатації, а капітальний ремонт проводиться з метою відновлення функціональності обладнання ліфта.
Учасником у складі пропозиції надано копії договорів №405 від 14.07.2020 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового будинку…» та №190 від 25.03.2019 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфта житлового будинку..», що в свою чергу не підтверджує досвід Учасника по виконанню робіт з модернізації пасажирського ліфта та не є аналогічним договором.
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 умов оголошення про проведення
спрощеної закупівлі передбачено надання довідки у табличному вигляді, яка складена та заповнена за формою І, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, з урахуванням обсягу виконання робіт, визначеному у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідати заявленим у кошторисній документації, що надана учасником у складі його пропозиції. До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при наданні послуг і робіт, відповідно до ПВР наданої в складі ДЦ. Крім цього, Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів, відображених в пропозиції, як необхідних для виконання робіт, що є предметом даної спрощеної закупівлі (надати договір купівлі-продажу/ свідоцтва про право власності/ договір оренди/ договір надання послуг/ витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо).
У складі пропозиції Учасник своєю довідкою від 09.11.2021 р. №11-21/1115 Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначив за номерами 11,12,13,14,15 наявність наступного власного обладнання, яке буде використовуватися при виконанні робіт: перфоратору, випрямлячу зварювального інвенторного «Патон», дрилі електричної ударної, талі ланцюгової ручної, пістолета монтажного. Однак, підтвердження наявності відображених позицій (а саме: витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо) Учасником у складі пропозиції не надано.
2. У примітках до Оголошення зазначено, що всі документи, які готуються Учасником, викладаються українською мовою. В свою чергу Вами надано наказ №1- к.зп./дл від 02.01.2019 р. про вступ до обов’язків російською мовою.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку № 6 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу, зазначеного ним у формі ІІІ аналогічного договору, виконаного у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу листа-відгуку від замовника за вказаним у формі ІІІ аналогічним договором (із зазначенням дати і вихідного номеру листа відгуку), про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням номеру та дати укладення договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника.
Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі (виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта).
Модернізація ліфта – це комплекс робіт з покращення техніко-експлуатаційних характеристик та подовження строку експлуатації ліфта шляхом заміни окремих складових частин на більш сучасні безпосередньо на місці експлуатації, а капітальний ремонт проводиться з метою відновлення функціональності обладнання ліфта.
Учасником у складі пропозиції надано копії договорів №405 від 14.07.2020 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового будинку…» та №190 від 25.03.2019 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфта житлового будинку..», що в свою чергу не підтверджує досвід Учасника по виконанню робіт з модернізації пасажирського ліфта та не є аналогічним договором.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
669 108,00
UAH з ПДВ
|
669 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Портал групп |
711 992,11
UAH з ПДВ
|
711 992,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Відхилено |
669 108,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 14:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Портал групп #41652669 |
Переможець |
711 992,11
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 12:13
|
договір | укладений |
08 грудня 2021 12:09
|