Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі)
Очікувана вартість
3 987 200,00 UAH
UA-2021-11-03-016740-a 12fe3a47a1e940a0834545c616b1213b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пономаренко

+380412420983 znau_dilovod@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Поліський національний університет
Код ЄДРПОУ: 00493681
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7
Контактна особа: Ірина Пономаренко
+380412420983
znau_dilovod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 10:00
Початок аукціону: 22 листопада 2021 15:31
Очікувана вартість: 3 987 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 872,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП (кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом ) банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки КЕП/УЕП, повинен містити номер гарантії, на який накладено КЕП/УЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Поліського національного університету у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається у тендерній пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч.1 ст.547 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч.1 ст.207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами акту про надання послуг з охорони. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14
Форма підтвердження: заява
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2021 18:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП (кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом ) банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки КЕП/УЕП, повинен містити номер гарантії, на який накладено КЕП/УЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Поліського національного університету у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається у тендерній пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч.1 ст.547 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч.1 ст.207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
08 листопада 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 16:30
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (Кваліф вимоги) Охорона-2022.docx
03 листопада 2021 18:14
Додаток 1 (Кваліф вимоги) Охорона-2022.docx
08 листопада 2021 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД (Додаток 1) Охорона-2022.docx
08 листопада 2021 16:30
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ОХОРОНА- 2022.doc
03 листопада 2021 18:14
ТД ОХОРОНА- 2022.doc
03 листопада 2021 18:14
Протокол № 154-2021 ТД (Охорона-2022).doc
03 листопада 2021 18:14
Додаток 5 (Лист-згода).docx
03 листопада 2021 18:14
Додаток 4 Інфо про Учасника.docx
03 листопада 2021 18:14
Додаток 3 Техвимоги (Охорона-2022).docx
03 листопада 2021 18:14
Додаток 2 (Проєкт договору охорона-2022).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

- Довідка довільної форми, що дохід від діяльності Учасника за 2020 рік становив не менше суми даної закупівлі, та надати для підтвердження копії фінансового звіту (Форма 1 та форма 2) за 2020 рік з відміткою органу ДФС.
Дата подання: 04 листопада 2021 11:30
Дата відповіді: 05 листопада 2021 08:42
Щодо зазначеної вимоги: якщо учасник подає фінзвітність в органи статистики, а не ДФС, він може надати фінзвіти з відміткою органу статистики? Прохання уточнити.
Відповідь: Шановний учасник! В додатку 1 до тендерної документації за кодом ДК021:2015, CPV-2015 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) замовником на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника, (Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону) на виконання вимог Закону не визначено вичерпний перелік документів. Тому, керуючись вимогами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та наказом міністерства фінансів України від 25.02.2000р. №39 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" учасник самостійно надає фінансові документи, що підтверджують дохід від діяльності Учасника за 2020 рік не менше суми даної закупівлі.
Підтверджуючі документи
Дата подання: 04 листопада 2021 15:13
Дата відповіді: 05 листопада 2021 08:43
Замовник у пунктах 1 та 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимоги щодо надання довідок про наявність матеріально технічної бази та наявність працівників, зазначаючи: "з підтверджуючими документами.". Просимо Замовника уточнити, які саме підтверджуючі документи про наявність МТБ та працівників має надати Учасник, з обов'язковим внесенням даного роз'яснення до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовником в тендерній документації не встановлено вичерпний перелік документів, які повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції. Варто зазначити, що Законом не встановлено вимог щодо документального підтвердження відповідності учасників зазначеному критерію, тому учасник самостійно надає документи, які на його розсуд вважає достатніми для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону наявного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення.
Корупційна вимога
Дата подання: 05 листопада 2021 18:17
Дата відповіді: 08 листопада 2021 11:59
Тендерною документацією передбачено: "Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати акт візуального огляду об’єктів замовника з представником замовника.". Вимога надання акту огляду за підписом замовника містить в собі суттєві корупційні ризики (надає можливість замовнику обмежити коло можливих учасників просто не підписавши оперативно цей акт), тим більше коли період цього огляду чомусь обмежений періодом уточнень (навіть не періодом подання пропозицій). Пропонуємо прибрати цю вимогу як дискримінаційну. Принагідно звертаємось до відповідних контролюючих органі, зокрема Державної аудиторської служби України з проханням забезпечити моніторинг та/або перевірку даної закупівлі з метою забезпечення дотримання законодавства та ефективного використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відвідування об’єкту проводиться з керівництвом закладу і уповноважена особа, яка здійснює зв’язок з учасниками із загальних питань, Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту. Єдиним критерієм перемоги в аукціоні є надання найнижчої цінової пропозиції, яка визначається автоматично електронною системою закупівель, тому Ваші твердження про корупційні ризики є недоречними і безпідставними! Замовник гарантує, що огляд об’єктів Поліського університету буде проводитись із дотриманням карантинних вимог. Оскільки представники Замовника не є спеціалістами у сфері надання охоронних послуг, у тендерній документації зазначено про необхідність огляду об’єкту, що дозволить Учаснику на місці оглянути об’єкти та визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Замовник являється освітнім закладом з державною формою власності, тому основними функціями університету є якісне надання освітніх послуг здобувачам освітніх послуг та забезпечення виконання вимог Бюджетного кодексу та діючого законодавства. Також в зв’язку із розгалуженістю об’єктів охорони замовника, які складаються з об’єктів житлового, нежитлового, виробничого призначення, пам’ятки архітектури та об’єкти природоохоронної території загальнодержавного значення – вимога складання акту візуального огляду об’єктів замовника є виробничою необхідністю і не вважається дискримінаційною, а також дозволить Учаснику реально оцінити свої виробничі потужності та можливості надання охоронних послуг в якості, що вимагається тендерною документацією, та не призведе до встановлення аномально низької ціни тендерної пропозиції. Також повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни стосовно даної вимоги в тендерній документації по даній закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-03-016740-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 04 листопада 2021 11:44
Щодо аналогічних договорів
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Словника української мови. Академічний тлумачний словник: Аналогічний - який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги, відповідно аналогічним договором буде договір на надання послуг охорони об’єктів, майна, життя тощо.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не визначає додаткових вимог до аналогічного договору, зокрема таких як – термін надання послуг, об’єкт охорони, кількість постів, форма власності об’єкта тощо.
Тому припис Замовника про те, що аналогічний досвід має бути на 12 цілодобових постів та в закладах освіти є неправомірною.
Зокрема стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом».
Частина 2 статті 5 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII також визначає, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Виникає логічне запитання: на підставі чого Замовник хочете бачити відгуки та договори лише з установами, що фінансуються за бюджетні та/або комунальні кошти? Але як щодо приватних установ? Чим між собою відрізняються способи надання охоронних послуг для установ, що фінансуються за бюджетний\комунальний кошт та за кошти приватних осіб? Охорона майна, об’єктів, життя є однаково важливими на будь-якому об’єкті, не залежно від джерела фінансування.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки ми є суб’єктом охоронної діяльності, який має достатній досвід охорони об'єктів критичної інфрастурктури (нафтогалузь, аеропорти, великі виробничі підприємства), але не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки не відповідаємо кваліфікаційним критеріям Замовника! Також є практика АМКУ з даного приводу, Скаржник виграв вскаргу, пропонуємо ознайомитись UA-2021-04-09-002522-a і зважити, чи готові Ви до зістрічі в Антимонопольному комітеті України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 09:09
Шановний учасник! На виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом і зазначено замовником в тендерній документації. Додатком 1 до тендерної документації за кодом ДК021:2015, CPV-2015 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) Замовником визначено, що аналогічним вважається договір на закупівлю охоронних послуг з обсягом не менше, ніж заявлено в даній тендерній закупівлі згідно технічних вимог (викладені в Додатку 3), на об’єктах замовника, у закладах освіти, до складу дислокації якого входять гуртожитки, з контактами замовника послуг, та копія такого договору з підтверджуючими документами про його виконання (копія актів надання послуг), завірена учасником. В зв’язку із розгалуженістю об’єктів охорони Замовника, які складаються з об’єктів житлового, нежитлового, виробничого призначення, пам’ятки архітектури та об’єкти природоохоронної території загальнодержавного значення – вимога підтвердження виконання учасником аналогічного договору на закупівлю охоронних послуг з обсягом не менше, ніж заявлено в даній тендерній закупівлі - є специфікою діяльності та виробничою необхідністю Замовника і не є дискримінаційною, в свою чергу гарантує підтвердження кваліфкації Учасника.
Номер вимоги: UA-2021-11-03-016740-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 04 листопада 2021 11:47
Огляд
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 09:04
Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відвідування об’єкту проводиться з керівництвом закладу і уповноважена особа, яка здійснює зв’язок з учасниками із загальних питань, Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту. Єдиним критерієм перемоги в аукціоні є надання найнижчої цінової пропозиції, яка визначається автоматично електронною системою закупівель, тому Ваші твердження про корупційні ризики є недоречними і безпідставними! Замовник гарантує, що огляд об’єктів Поліського університету буде проводитись із дотриманням карантинних вимог. Оскільки представники Замовника не є спеціалістами у сфері надання охоронних послуг, у тендерній документації зазначено про необхідність огляду об’єкту, що дозволить Учаснику на місці оглянути об’єкти та визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Замовник являється освітнім закладом з державною формою власності, тому основними функціями університету є якісне надання освітніх послуг здобувачам освітніх послуг та забезпечення виконання вимог Бюджетного кодексу та діючого законодавства. Також в зв’язку із розгалуженістю об’єктів охорони замовника, які складаються з об’єктів житлового, нежитлового, виробничого призначення, пам’ятки архітектури та об’єкти природоохоронної території загальнодержавного значення – вимога складання акту візуального огляду об’єктів замовника є виробничою необхідністю і не вважається дискримінаційною, а також дозволить Учаснику реально оцінити свої виробничі потужності та можливості надання охоронних послуг в якості, що вимагається тендерною документацією, та не призведе до встановлення аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-11-03-016740-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 04 листопада 2021 11:49
Огляд в період уточнень
Оголошення вийшло 3 листопада о 18:14, період уточнень до 8 листопада. Тобто 4,5, 8 листопада. 6 та 7 - це вихідні. Тобто Ви спеціально оголосились так, щоб огляд не встигли зробити інші учасники, окрім тих, хто Вас і так охороняє?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 09:00
Шановний учасник! Рішення про оголошення процедури закупівлі приймається колегіально тендерним комітетом Поліського університету та оформлюється протоколом на виконання вимог Закону. Кінцева дата періоду уточнення визначається електронною системою закупівель автоматично. Для складання акту візуального огляду об’єктів Замовника та ознайомлення із обсягом предмету закупівлі учаснику не потрібно витрачати багато часу – потрібні тільки бажання прийняти участь і перемогти в процедурі закупівлі. Бажаємо удачі!
Номер вимоги: UA-2021-11-03-016740-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:39689417
Дата подання: 04 листопада 2021 15:08
Ознайомлення з місцем надання послуг та надання акту огляду об'єкту
Замовник у пункті 14 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА", зазначає вимогу до Учапсників: "Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати акт візуального огляду об’єктів замовника з представником замовника.".
Вимагаємо прибрати дану вимогу з умов Тендерної документації, оскільки вона суперечить статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі. встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.вТакож, встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Звертаємо увагу Замовника, що Антимонопольний комітет України висловив аналогічну позицію у Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, оголошення № UA-2021-08-25-004585-a.
Крім того, вважаємо, що Замовнику слід взяти до уваги рішення Господарського суду України по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, де Суд постановив визнати недійсними результати закупівлі, у Тендерній документації до якої Замовник встановлював аналогічну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 09:03
Шановний учасник! Прохання бути коректним і стримувати себе від висловлювань на адресу Замовника стосовно припущень та домислів в розрізі дотримання вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель і безпідставних звинувачень (Цитата із вимоги учасника: «Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.вТакож, встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.») Також повторюємо, що в зв’язку із розгалуженістю об’єктів охорони замовника, які складаються з об’єктів житлового, нежитлового, виробничого призначення, пам’ятки архітектури та об’єкти природоохоронної території загальнодержавного значення – вимога підтвердження виконання учасником аналогічного договору на закупівлю охоронних послуг з обсягом не менше, ніж заявлено в даній тендерній закупівлі з оформленням акту візуального огляду об’єктів замовника та ознайомлення із обсягом предмету закупівлі учасником - є виробничою необхідністю замовника і не є дискримінаційною. Керуючись п.3 ч.1 ст.5 Закону закупівля здійснюється за принципами відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, також Замовником в тендерній документації не визначено поняття «конфіденційність інформації». Частинами 2, 3 статті 5 Закону замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, які беруть участь у процедурі на рівних умовах.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-09-000068 ● c8c04e5c20fd4f8cbbb60281bd8ce4d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2022 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


09.12.2022 № 56-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 09.12.2022 № 56-З


Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2021-11-03-016740-a, Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі), яка проведена Поліським національним університетом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку по моніторингу UA-M-2022-12-09-000068 від 15 грудня 2022р. на предмет аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій - Державній аудиторській службі України Східний офіс Держаудитслужби управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі), UA-2021-11-03-016740-a – повідомляємо про наступне. Наказом ректора університету від 16.12.2022 №181/од вжито заходів та доручено вивчення питань дотримання норм чинного законодавства, що наведені у висновку органу державного фінансового контролю. Уповноваженій особі університету доручено неухильно дотримуватися норм закону в сфері публічних закупівель під час підготовки тендерної документації та проведенні процедур. Також повідомляємо, що тендерна документація — це набір документів, що додаються до оголошення тендеру та містять умови участі у ньому, з урахуванням всіх додатків до неї. В розділі 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю за кодом79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) Замовником визначений перелік інформації, яку повинен надати в своїй тендерній пропозиції учасник та переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону - з урахуванням змін, внесеними згідно із Законом №954-ІХ від 03.11.2020 до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17. Переможець процедури ПП «ГЕРОЛ», код ЄДРПОУ 40027049, 29 листопада 2021 року о 15:06 завантажив на майданчику Уповноваженого органу документи на виконання вимог статті 17 Закону одним файлом під назвою «Документи переможця», в складі яких наявна довідка МВС України №1191817, що станом на 26.11.2021 службову (посадову) особу переможця – директора Герасимчука Олександра Володимировича, який підписав тендерну пропозицію - не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (Повідомлення про намір підписати договір сформовано 24.11.21, 13:51). Тому, на підставі вище викладеного у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця тендеру, як наявність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі або службової особи, учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, судимості за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів.

2022-12-19 15:45:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення законодавства у сфері закупівель усунуто

2023-04-03 09:13:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ГЕРОЛ 3 981 600,00
UAH з ПДВ
3 981 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Служба Безпеки "Контакт" 3 986 999,00
UAH з ПДВ
3 986 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 15:06
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:06
Документи переможця.pdf
23 листопада 2021 15:08
Електронний підпис
23 листопада 2021 15:07
Видаткові накладні.pdf
23 листопада 2021 15:07
Довідка МТБ.pdf
16 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
16 листопада 2021 16:36
Виписка ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2021 16:36
Документи.7z
16 листопада 2021 16:36
Проект договору.pdf
16 листопада 2021 16:36
9.ЕБГ ПП ГЕРОЛ UA-2021-11-03-016740-a.zip
16 листопада 2021 16:36
9.ЕБГ ПП ГЕРОЛ UA-2021-11-03-016740-a.zip
16 листопада 2021 16:36
Витяг Єдиного Податку.pdf
16 листопада 2021 16:36
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip

Публічні документи

15 листопада 2021 17:00
Електронний підпис
15 листопада 2021 16:56
документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГЕРОЛ

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Довідка

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Довідка

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ПП "Служба Безпеки "Контакт"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ні

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ні

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ні

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ні

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ні

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ні

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ні

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

так

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ні

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

документація.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ГЕРОЛ
#40027049
Переможець 3 981 600,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 13:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2021 12:01

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Перелік виявлених невідповідностей: довідка учасника від 15.11.2021 №54 про наявнiсть обладнання та матеріально-технічної бази налічує 6 (шість) позицій, але про факт документального підтвердження позиції 4 «Палиці гумові» в кількості 15 штук документи відсутні. Також учасником надано документи на підтвердження факту наявності обладнання: пневмо-газова зброя «Анікс А 101» в кількості 14 штук (в довідці вказана кількість 12 штук); переговорний пристрій Baofeng BF-888S в кількості 8 штук (в довідці вказана кількість 12 штук переговорні пристрої «Моторола»); газові балони «Терен-4» в кількості 12 штук (в довідці вказана кількість 20 штук); ліхтарі «Панасонік» в кількості 5 штук (в довідці вказана кількість 15 штук); форма одягу для охоронців (зимова та літня) в кількості 20 штук (в довідці вказана кількість 40 штук). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації - таблиця «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» (пункт 1 графи «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка за формою додатку 1.2. Додатку 1 до тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з підтверджуючими документами про фактичну наявність обладнання, зазначену в довідці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГЕРОЛ
#40027049
3 981 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2023 15:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 15:54
ду2 12-05.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 15:43
ду1 ПП Герол.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 15:41
Протокол № 102-2022 Техпомилка (ДУ1 ПП Герол).doc зміни до договору
30 грудня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:36
ДУ 1 12-05 ПП Герол (ч.5 ст.41 - 2023).pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 09:30
12-05 ПП Герол 3981600.pdf укладений
06 грудня 2021 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.9.1 Договору, сторони дійшли згоди, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 28.02.2022 р. 2. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з дати підписання та діє до закінчення терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 12-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи ДУ №1, вважати за технічну помилку кінцеву дату дії договору №12-05 від 06 грудня 2021р. на закупівлю згідно ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) «28.02.2022р.» та слід читати «28.02.2023р.».
Номер договору про закупівлю: 12-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.9.1 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році на суму 663600,00 грн. (Шістсот шістдесят три тисячі шістсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ. 2. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з дати підписання та діє до 28.02.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 12-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 4 645 200,00
UAH