Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Поліський національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493681 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7 |
Контактна особа: |
Ірина Пономаренко +380412420983 znau_dilovod@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 3 987 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 872,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП (кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом ) банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки КЕП/УЕП, повинен містити номер гарантії, на який накладено КЕП/УЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Поліського національного університету у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається у тендерній пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч.1 ст.547 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч.1 ст.207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами акту про надання послуг з охорони. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 16:30 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (Кваліф вимоги) Охорона-2022.docx | |
08 листопада 2021 16:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД (Додаток 1) Охорона-2022.docx | |
08 листопада 2021 16:30 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ОХОРОНА- 2022.doc | |
03 листопада 2021 18:14 |
Протокол № 154-2021 ТД (Охорона-2022).doc | |
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 5 (Лист-згода).docx | |
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 4 Інфо про Учасника.docx | |
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 3 Техвимоги (Охорона-2022).docx | |
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 2 (Проєкт договору охорона-2022).docx |
08 листопада 2021 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 16:30 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ (Кваліф вимоги) Охорона-2022.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД (Додаток 1) Охорона-2022.docx
|
|||
08 листопада 2021 16:30 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ОХОРОНА- 2022.doc
|
|||
03 листопада 2021 18:14 |
Протокол № 154-2021 ТД (Охорона-2022).doc
|
|||
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 5 (Лист-згода).docx
|
|||
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 4 Інфо про Учасника.docx
|
|||
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 3 Техвимоги (Охорона-2022).docx
|
|||
03 листопада 2021 18:14 |
Додаток 2 (Проєкт договору охорона-2022).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Словника української мови. Академічний тлумачний словник: Аналогічний - який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий.
Предметом даної закупівлі є охоронні послуги, відповідно аналогічним договором буде договір на надання послуг охорони об’єктів, майна, життя тощо.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не визначає додаткових вимог до аналогічного договору, зокрема таких як – термін надання послуг, об’єкт охорони, кількість постів, форма власності об’єкта тощо.
Тому припис Замовника про те, що аналогічний досвід має бути на 12 цілодобових постів та в закладах освіти є неправомірною.
Зокрема стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом».
Частина 2 статті 5 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII також визначає, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Виникає логічне запитання: на підставі чого Замовник хочете бачити відгуки та договори лише з установами, що фінансуються за бюджетні та/або комунальні кошти? Але як щодо приватних установ? Чим між собою відрізняються способи надання охоронних послуг для установ, що фінансуються за бюджетний\комунальний кошт та за кошти приватних осіб? Охорона майна, об’єктів, життя є однаково важливими на будь-якому об’єкті, не залежно від джерела фінансування.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки ми є суб’єктом охоронної діяльності, який має достатній досвід охорони об'єктів критичної інфрастурктури (нафтогалузь, аеропорти, великі виробничі підприємства), але не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки не відповідаємо кваліфікаційним критеріям Замовника! Також є практика АМКУ з даного приводу, Скаржник виграв вскаргу, пропонуємо ознайомитись UA-2021-04-09-002522-a і зважити, чи готові Ви до зістрічі в Антимонопольному комітеті України
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Вимагаємо прибрати дану вимогу з умов Тендерної документації, оскільки вона суперечить статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі. встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.вТакож, встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Звертаємо увагу Замовника, що Антимонопольний комітет України висловив аналогічну позицію у Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, оголошення № UA-2021-08-25-004585-a.
Крім того, вважаємо, що Замовнику слід взяти до уваги рішення Господарського суду України по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, де Суд постановив визнати недійсними результати закупівлі, у Тендерній документації до якої Замовник встановлював аналогічну вимогу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000068 ● c8c04e5c20fd4f8cbbb60281bd8ce4d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.12.2022 № 56-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 09.12.2022 № 56-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2021-11-03-016740-a, Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі), яка проведена Поліським національним університетом
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку по моніторингу UA-M-2022-12-09-000068 від 15 грудня 2022р. на предмет аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій - Державній аудиторській службі України Східний офіс Держаудитслужби управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі), UA-2021-11-03-016740-a – повідомляємо про наступне. Наказом ректора університету від 16.12.2022 №181/од вжито заходів та доручено вивчення питань дотримання норм чинного законодавства, що наведені у висновку органу державного фінансового контролю. Уповноваженій особі університету доручено неухильно дотримуватися норм закону в сфері публічних закупівель під час підготовки тендерної документації та проведенні процедур. Також повідомляємо, що тендерна документація — це набір документів, що додаються до оголошення тендеру та містять умови участі у ньому, з урахуванням всіх додатків до неї. В розділі 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю за кодом79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) Замовником визначений перелік інформації, яку повинен надати в своїй тендерній пропозиції учасник та переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону - з урахуванням змін, внесеними згідно із Законом №954-ІХ від 03.11.2020 до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17. Переможець процедури ПП «ГЕРОЛ», код ЄДРПОУ 40027049, 29 листопада 2021 року о 15:06 завантажив на майданчику Уповноваженого органу документи на виконання вимог статті 17 Закону одним файлом під назвою «Документи переможця», в складі яких наявна довідка МВС України №1191817, що станом на 26.11.2021 службову (посадову) особу переможця – директора Герасимчука Олександра Володимировича, який підписав тендерну пропозицію - не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (Повідомлення про намір підписати договір сформовано 24.11.21, 13:51). Тому, на підставі вище викладеного у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця тендеру, як наявність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі або службової особи, учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, судимості за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів.
2022-12-19 15:45:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення законодавства у сфері закупівель усунуто
2023-04-03 09:13:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ГЕРОЛ |
3 981 600,00
UAH з ПДВ
|
3 981 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Служба Безпеки "Контакт" |
3 986 999,00
UAH з ПДВ
|
3 986 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ГЕРОЛ #40027049 |
Переможець |
3 981 600,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 13:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2021 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:54
|
ду2 12-05.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:43
|
ду1 ПП Герол.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:41
|
Протокол № 102-2022 Техпомилка (ДУ1 ПП Герол).doc | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:36
|
ДУ 1 12-05 ПП Герол (ч.5 ст.41 - 2023).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 09:30
|
12-05 ПП Герол 3981600.pdf | укладений |
06 грудня 2021 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.9.1 Договору, сторони дійшли згоди, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 28.02.2022 р. 2. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з дати підписання та діє до закінчення терміну дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи ДУ №1, вважати за технічну помилку кінцеву дату дії договору №12-05 від 06 грудня 2021р. на закупівлю згідно ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Послуги з охорони об’єктів і території Поліського національного університету у м.Житомирі) «28.02.2022р.» та слід читати «28.02.2023р.». |
Номер договору про закупівлю: | 12-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.9.1 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році на суму 663600,00 грн. (Шістсот шістдесят три тисячі шістсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ. 2. Всі інші пункти Договору є незмінними та чинними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з дати підписання та діє до 28.02.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 12-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |