Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000- Solid palivo (Lushpinnya sonashnikove granulovane (peleti))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380630307343 gedzunalena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kamyansk City Council "Kamyansk Heat Supply Company" |
National ID: | 32130551 |
Contact point: |
+380630307343 gedzunalena@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 57 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 листопада 2021 17:44 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 57 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 285 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 11:24 |
Протокол _9 зміни пелети2.docx | |
26 листопада 2021 11:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації Пелети2.doc | |
26 листопада 2021 11:24 |
ТД_ пелети 2022 нова редакція2.doc | |
25 листопада 2021 17:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації Пелети.doc | |
25 листопада 2021 17:02 |
ТД_ пелети 2022 нова редакція.doc |
26 листопада 2021 11:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2021 11:24 |
Протокол _9 зміни пелети2.docx
|
||||||
26 листопада 2021 11:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації Пелети2.doc
|
||||||
26 листопада 2021 11:24 |
ТД_ пелети 2022 нова редакція2.doc
|
||||||
25 листопада 2021 17:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації Пелети.doc
|
||||||
25 листопада 2021 17:02 |
ТД_ пелети 2022 нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000015 ● 2b362911f5e244baa2fa6864b4882270
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2022 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 98
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 №98
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-03-016511-a від 03.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 14:50:59
запит на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі 09110000-3 – Тверде паливо (Лушпиння соняшникове гранульоване (пелети))
09110000- Solid palivo (Lushpinnya sonashnikove granulovane (peleti)) (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-016511-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:13:28
Відповідь на запит
Відповідно до запиту, Держаудитслужба просить надати пояснання:
- документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України,
Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань;
Як вбачається з вищевикладеного, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється ні головним розпорядником, ні розпорядником бюджетних коштів.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до ст. 326 ЦК України, у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами.
Відповідно до п.п. 1.1. Статуту КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" (надалі – Статут), Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» (далі – Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.
Відповідно до п.п. 4.1. Статуту, підприємство, для здійснення господарської діяльності, наділяється майном, яке є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Комунальне майно закріплюється за підприємством на праві господарського відання. Майно Підприємства, придбане ним у процесі здійснення господарської діяльності, належить йому на праві господарського відання, є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське.
Таким чином, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" наділено майном виключно територіальної громади м. Кам‘янське і не має жодного відношення до державної власності, а тому не являється суб‘єктом господарювання державного сектору економіки в розумінні п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Оскільки КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки, і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАВІС-80" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» |
56 950 000,00
UAH з ПДВ
|
56 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАВІС-80" |
57 000 000,00
UAH з ПДВ
|
57 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС-21» #44595881 |
Переможець |
56 950 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:43
|
Доп. согл. изменен.адреса.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:44
|
00.08.0073 Пелети.pdf | укладений |
28 грудня 2021 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При проведенні процедури закупівлі та укладанні договору була допущена технічна помилка(помилка у номері будинку) у Місці поставки. Зазначено вул. Стасова, 77, а необхідно вул. Стасова, 79 |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |