Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
3 377 016,00 UAH
UA-2021-11-03-016415-a ● 6674ab94a7b64ab79f8907941ea7cbc5
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001274 |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
Контактна особа: |
Любов Лабек +380965633017 l.labek.rgc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера»
Відповідно до пункту 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) КЦЗУ регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статті 2 частини 1 пункту 24 КЦЗУ визначено, що надзвичайна ситуація — обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Відповідно до пункту 1 статті 4 КЦЗУ цивільний захист — це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.
Згідно з пунктом 4 статті 5 КЦЗУ порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 цієї статті встановлено, що класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
11.10.2021 року відбулось позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ і НС при Тернопільській обласній державній адміністрації на якому Протоколом № 12 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною.
Експертною комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій було проведено засідання та складено протокол № 15/09-21 від 12.10.2021 р., де ухвалили рішення: « Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня».
На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наявну потребу замовника в Закупівлі, пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, результати засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, за яким 30.09.2021 відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу, теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 років, та протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 та Протоколом № 12 від 11.10.2021 р. є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом переговорної процедури.
Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року (включно) складає 204,0 тис. куб. м.
Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Крім того, частиною 7 статті 40 Закону визначено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та / або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Враховуючи вищезазначене, підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу,теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. та розпорядженням Кабміну від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”» . Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія ‟Нафтогаз Трейдинг”».
Тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09120000-6 Газове паливо за переговорною процедурою з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», які є ліцензіатом з постачання природного газу.
Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи лікарняного закладу прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) КЦЗУ регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статті 2 частини 1 пункту 24 КЦЗУ визначено, що надзвичайна ситуація — обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Відповідно до пункту 1 статті 4 КЦЗУ цивільний захист — це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.
Згідно з пунктом 4 статті 5 КЦЗУ порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 цієї статті встановлено, що класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
11.10.2021 року відбулось позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ і НС при Тернопільській обласній державній адміністрації на якому Протоколом № 12 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною.
Експертною комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій було проведено засідання та складено протокол № 15/09-21 від 12.10.2021 р., де ухвалили рішення: « Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня».
На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наявну потребу замовника в Закупівлі, пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, результати засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, за яким 30.09.2021 відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу, теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 років, та протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 та Протоколом № 12 від 11.10.2021 р. є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом переговорної процедури.
Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року (включно) складає 204,0 тис. куб. м.
Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Крім того, частиною 7 статті 40 Закону визначено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та / або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Враховуючи вищезазначене, підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу,теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. та розпорядженням Кабміну від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”» . Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія ‟Нафтогаз Трейдинг”».
Тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09120000-6 Газове паливо за переговорною процедурою з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», які є ліцензіатом з постачання природного газу.
Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи лікарняного закладу прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 17:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов`язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера»
Відповідно до пункту 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) КЦЗУ регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статті 2 частини 1 пункту 24 КЦЗУ визначено, що надзвичайна ситуація — обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Відповідно до пункту 1 статті 4 КЦЗУ цивільний захист — це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.
Згідно з пунктом 4 статті 5 КЦЗУ порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 цієї статті встановлено, що класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
11.10.2021 року відбулось позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ і НС при Тернопільській обласній державній адміністрації на якому Протоколом № 12 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною.
Експертною комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій було проведено засідання та складено протокол № 15/09-21 від 12.10.2021 р., де ухвалили рішення: « Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня».
На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наявну потребу замовника в Закупівлі, пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, результати засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, за яким 30.09.2021 відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу, теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 років, та протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 та Протоколом № 12 від 11.10.2021 р. є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом переговорної процедури.
Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року (включно) складає 204,0 тис. куб. м.
Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Крім того, частиною 7 статті 40 Закону визначено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та / або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Враховуючи вищезазначене, підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу,теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. та розпорядженням Кабміну від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”» . Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія ‟Нафтогаз Трейдинг”».
Тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09120000-6 Газове паливо за переговорною процедурою з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», які є ліцензіатом з постачання природного газу.
Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи лікарняного закладу прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України (далі — КЦЗУ) КЦЗУ регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Відповідно до статті 2 частини 1 пункту 24 КЦЗУ визначено, що надзвичайна ситуація — обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Відповідно до пункту 1 статті 4 КЦЗУ цивільний захист — це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.
Згідно з пунктом 4 статті 5 КЦЗУ порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 цієї статті встановлено, що класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
11.10.2021 року відбулось позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ і НС при Тернопільській обласній державній адміністрації на якому Протоколом № 12 та ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ про ситуацію яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною.
Експертною комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій було проведено засідання та складено протокол № 15/09-21 від 12.10.2021 р., де ухвалили рішення: « Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв`язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня».
На підставі вище викладеного, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наявну потребу замовника в Закупівлі, пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років, результати засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, за яким 30.09.2021 відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу, теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 років, та протокол засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 та Протоколом № 12 від 11.10.2021 р. є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом переговорної процедури.
Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період з жовтня 2021 року по 31 грудня 2022 року (включно) складає 204,0 тис. куб. м.
Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Крім того, частиною 7 статті 40 Закону визначено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (5 днів — у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та / або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Враховуючи вищезазначене, підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання природного газу,теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. та розпорядженням Кабміну від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”» . Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради було прийнято рішення надіслати запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія ‟Нафтогаз Трейдинг”».
Тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09120000-6 Газове паливо за переговорною процедурою з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», які є ліцензіатом з постачання природного газу.
Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи лікарняного закладу прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
03 листопада 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 17:37 |
Лист для окремих підприємств та організацій.pdf | |
03 листопада 2021 17:37 |
archivetempПротокол_ЕК_15_09_21_від_12.10.21.PDF | |
03 листопада 2021 17:37 |
ПРОТОКОЛ_-12.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
3 377 016,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 16:35
|
Додаткова угода № 4 до договору № 18-1119.21-БО-Т від 10.11.2021р..pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 13:39
|
Дод.угода №3 до Договору №18-111921-БО-Т.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:22
|
Додаткова угода № 2 до договору № 18-1119.21-БО-Т від 10.11.2021р.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:34
|
Додаткова угода № 1 до договору № 18-1119.21-БО-Т від 10.11.2021р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 16:54
|
191_1119_договір (2).pdf | укладений |
11 листопада 2021 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду до Договору від 10.11 2021 року № 18-1119/21-БО-Т , далі – Договір, про наступне: 1. Викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: Постачальник передає Споживачу на умовах цього Договору замовлений Споживачем обсяг (об’єм) природного газу у період з листопада 2021 року по грудень 2022 року (включно), в кількості 178,6534 тис.куб.метрів (сто сімдесят вісім тисяч шістсот п`ятдесят три куб.метрів,4), в тому числі по місяцях (далі також - розрахункові періоди) (тис.куб.м.) 2.1.3. Загальний обсяг природного газу, замовлений Споживачем за цим Договором, складається з сум загальних обсягів природного газу, замовлених Споживачем на всі розрахункові періоди протягом строку дії Договору.» 2. Викласти пункт 4.3. Договору в наступній редакції: «4.3. Загальна вартість цього Договору становить 2464523,65 грн, крім того ПДВ - 492904,73 грн, разом з ПДВ - 2957428,38грн (Два мільйони дев`ятсот п`ятдесят сім тисяч чотириста двадцять вісім грн.38 коп.) грн.». 3. Решта умов Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 18-1119/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти п.14 Договору в наступній редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради 46023,м.Тернопіль, вул.Р.Купчинського,8 р/р UA 128201720344370005095046686 ДКСУ м.Київ Код ЄДРПОУ 02001274 Решта умов Договору залишаються незмінними і обов'язковим для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 18-1119/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди з 1 вересня 2022 року Викласти пункт 4.1. Розділу 4 «Ціна та вартість природного газу» Договору у наступній редакції: «Ціна та порядок зміни ціни на природний газ, який постачається за цим Договором, встановлюється наступним чином: Ціна природного газу за 1000 куб. м газу без ПДВ - 13 658,33 грн., крім того податок на додану вартість за ставкою 20%, ціна природного газу за 1000 куб. м з ПДВ – 16 390,00 грн; крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн. без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн., крім того ПДВ 20% - 27,315 грн., всього з ПДВ – 163,89 грн. за 1000 куб. м. Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, становить 16 553,89 грн. Загальна вартість цього Договору становить 2957422,88 (Два мільйони дев'ятсот п'ятдесят сім тисяч чотириста двадцять дві грн.88 коп.) з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 18-1119/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились, що загальний обсяг природного газу замовлений Споживачем за цим Договором, складається з сум загальних обсягів природного газу, замовлених Споживачем на всі розрахункові періоди протягом строку дії Договору. Викласти пункт 4.3. Договору в наступній редакції: «4.3. Загальна вартість цього Договору становить 2 357 851,11 грн, крім того ПДВ - 471 570,22 грн, разом з ПДВ - 2 829 421,33 грн. (Два мільйони вісімсот двадцять дев'ять тисяч чотириста двадцять одна грн. 33 коп) » |
Номер договору про закупівлю: | 18-1119/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |