Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ділова, ПВ-6030, ПВ-6063, ПВ-6263 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
997 516,80 UAH
UA-2021-11-03-015800-a 72dfcce0b728458e83f8c868de8bac73
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 14:00
Очікувана вартість: 997 516,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ділова, ПВ-6030, ПВ-6063, ПВ-6263 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Ділова, ПВ-6030, ПВ-6063, ПВ-6263 у Голосіївському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються за Договірною ціною поетапно проміжними платежами в межах не більш 90% загальної вартості Робіт за Договірною ціною шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника з урахуванням суми отриманого авансу. Пiсляоплата 10 Робочі 60
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 16:56
Додаток 4 - Договір забезпечення (проєкт).docx
03 листопада 2021 16:56
Додаток 3 - Договір про закупівлю (проєкт).docx
03 листопада 2021 16:56
Додаток 1.docx
03 листопада 2021 16:56
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 957 176,08
UAH з ПДВ
957 176,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 12:58
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:57
Паспорт 110Вт - 5304.pdf
12 листопада 2021 12:57
Аналогічні договори 4.pdf
12 листопада 2021 12:57
листи відгуки.pdf
12 листопада 2021 12:57
Довідки Ділова.pdf
12 листопада 2021 12:57
ТОВ ШредерISO 14001 укр.jpg
12 листопада 2021 12:57
Аналогічні договори 1.pdf
12 листопада 2021 12:57
Аналогічні договори 2.pdf
12 листопада 2021 12:57
Сертифікат 9001 укр.pdf
12 листопада 2021 12:57
Декларація Ізілюм.pdf
12 листопада 2021 12:57
Аналогічні договори 3.pdf
12 листопада 2021 12:57
Довідка співробітники.pdf
12 листопада 2021 12:57
Довідка НПАОП.pdf
12 листопада 2021 12:57
Документи НПАОП (1).pdf
12 листопада 2021 12:57
вул. Ділова 110Вт шаг 21_29_43м.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 957 176,08
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
957 176,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:23
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 січня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:58
ДУ №3 до Дог. №89-КР на зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:58
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:57
Повідомлення про внесення змін 2.docx.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:57
ДУ №2 на подовження від 24.12.2021 89-кр.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 13:09
ДУ №1 без АВАНСУ від 25.11.2021 89-КР.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:08
Повідомлення про внесення змін.docx.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:08
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 12:15
Договір підряду №89-КР від 25.11.2021.pdf укладений
29 листопада 2021 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №89-КР від 25 листопада 2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №1 від «25» листопада 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди №1 від «25» листопада 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №89-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №24/12-4 від 24 грудня 2021 року (вх.5013 від 24.12.2021 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «Підрядник, при наявності дозвільної документації, розпочне виконання Робіт протягом 3-х днів з дня передачі йому Замовником проектної документації та виконання зобов’язання, передбаченого абз. першим п. 29 Загальних умов, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт не пізніше 29 грудня 2021 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору – Календарний графік виконання Робіт в редакції від «24» грудня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №89-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Актах приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/89-КР від 22.12.2021 р.); (КБ-2в №2/89-КР від 28.12.2021 р., ), що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 733149,43 (Сімсот тридцять три тисячі сто сорок дев'ять грн. 43 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 146629,89 (Сто сорок шість тисяч шістсот двадцять дев'ять грн. 89 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 879779,32 (Вісімсот сімдесят дев'ять тисяч сімсот сімдесят дев'ять грн. 32 коп.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить сумі 733149,43 (Сімсот тридцять три тисячі сто сорок дев'ять грн. 43 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 146629,89 (Сто сорок шість тисяч шістсот двадцять дев'ять грн. 89 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 879779,32 (Вісімсот сімдесят дев'ять тисяч сімсот сімдесят дев'ять грн. 32 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «30» грудня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода укладена в 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 9. До Додаткової угоди додається: Додаток 2 - Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «30» грудня 2021 року з кошторисними розрахунками Підрядника.»
Номер договору про закупівлю: №89-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 879 779,32
UAH (в тому числі ПДВ 146 629,89 UAH)