Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи в частині кошторисної документації (коригування)
Очікувана вартість
24 400,00 UAH
UA-2021-11-03-015725-a 6d99140e4c25495689f1927c5b97d853
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цюренко Олеся Василівна

380456152871 bolik_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01994126
Місцезнаходження: 09701, Україна , Київська обл., Богуслав, вул. Франка, 27
Контактна особа: Цюренко Олеся Василівна
380456152871
bolik_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи в частині кошторисної документації по об’єкту будівництва "Капітальний ремонт частини будівлі КНП БМР «Богуславська ЦЛ» з утеплення фасаду педіатричного відділення по вулиці Франка 27 в місті Богуслав Київської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021  —  02 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця згідно акту виконаних робіт. 2.5. Оплата робіт з коригування робочого проекту в частині кошторисної документації до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 50% (п’ятдесят відсотків) від ціни Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт. 2.6. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

03 листопада 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАРПУСЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ
#2351005037
Переможець 24 400,00
UAH
03 листопада 2021 16:55

Документи

03 листопада 2021 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 16:57
Карпусенко_коригування ПКД_дитяче.pdf укладений
03 листопада 2021 16:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектні роботи в частині кошторисної документації по об’єкту будівництва "Капітальний ремонт частини будівлі КНП БМР «Богуславська ЦЛ» з утеплення фасаду педіатричного відділення по вулиці Франка 27 в місті Богуслав Київської області" (коригування) 1 роботи 24 400,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 11:40
24 400,00 UAH UA178201720344371005100022646
КНП БМР "Богуславська ЦЛ"
UA633052990000026002000108806
ФОП Карпусенко О.П.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 400,00
UAH