Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 2,5%, сметана 20% (0,400л; 0,200 л)
Очікувана вартість
17 250,00 UAH
UA-2021-11-03-015167-a 2a63ac014e304ee796baa16d4f296670
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Прохоренко

+380663180428 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Вебсайт: https://osv.org.ua/rada/41852055/main/
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Римма Прохоренко
+380663180428
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 16:28
Очікувана вартість: 17 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Кефір 2,5% (0,400л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, буд. 46 (навчальні заклади, межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
230 пачка
Сметана 20% (0,400л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, буд. 46 (навчальні заклади, межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
100 пачка
Сметана 20% (0,200 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, буд. 46 (навчальні заклади, межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 16:34
нове Документація закупівлі (сметана, кефір)) (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 16 640,00
UAH з ПДВ
16 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:21
2.rar
12 листопада 2021 12:21
1.rar
12 листопада 2021 12:21
3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2277114853
Переможець 16 640,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 11:31

Документи

17 листопада 2021 11:31
Електронний підпис
17 листопада 2021 11:31
протокол_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕГТЯРЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2277114853
16 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 11:31
Електронний підпис
17 листопада 2021 11:31
протокол_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 10:44
дог 468.pdf зміни до договору
21 січня 2022 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:10
ДУ 2 № 468 від 29.11.21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 14:31
ду 1 дог 468_0001.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:21
договір 468_0001.pdf укладений
29 листопада 2021 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 1.1. п.1. «Предмет договору» договору № 468 від 29.11.2021року, та викласти п.п. 1.1 в наступній редакції: 1.1. Учасник зобов'язується протягом 2021 року поставити Замовникові товари, зазначені в Додатку 1 (специфікації) до договору, а Замовник - прийняти і оплатити такі товари.
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 закону України про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди доповнити Договір № 468 від 29.11.2021року пунктом 10.1.1: «Договір вважається пролонгованим до 28.02.2022року на час достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році».
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 закону України про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору № 468 від 29.11.2021року на 3 328,00грн (Три тисячі триста двадцять вісім гривень 00коп) на суму що не перевищує 20 % Договору, з метою здійснення видатків на початку 2022 року на час проведення процедури закупівлі і викласти пункт 3.3 пункт 3 «Ціна договору та вартість товару» договору № 468 від 29.11.2021року в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 19 968,00грн (Дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 00коп), без ПДВ та може бути зменшена в залежності від реального фінансування Замовника».
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 19 755,00
UAH