Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщень поліклінічного відділення №1 Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» за адресою: вул Генерала Т., Чупринки, 43 (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 294 948,00 UAH
UA-2021-11-03-014806-a ● bbb29a13f4e14fe7a95c32241870e194
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996668 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Деренівська Марія Євгенівна 022385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 294 948,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 474,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Послуги з поточного ремонту приміщень поліклінічного відділення №1 Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» за адресою: вул Генерала Т., Чупринки, 43 (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень поліклінічного відділення №1 Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» за адресою: вул Генерала Т., Чупринки, 43 (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, Чупринки,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться поетапно після завершення етапу, у вигляді проміжних платежів на піставі актів приймання викнаних робіт(послуг) протягом 5 банківських днів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 16:24 |
тендерна документація поточний ремонт (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-03-014806-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ГАЛІНТЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37325513
Дата подання: 03 грудня 2021 18:24
Неправомірне визначення преможця.
Тендерною документацією Замовником на підтвердження виконання вимог ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" вказних в Додатку 2 п.2.2 учасник повинен надати:
п.3)копії документів,які підтверджують перевірку знань працівників з охорони праці.
Учасником надано файл під пор.ном. 17 _Фахівець_Охорона праці з копією посвідчення охорони праці та пожежної безпеки виданого інженеру охорони праці ТЗОВ ГК "Волосянка" Шніцару Ярославу Степановичу. У файлі під пор.ном. 27_Наказ признач.заступника надано наказ №11/103 про призначення Шніцара Ярослава Степановича заступником директора ТОВ "Ізал Компані" з 03.11.2021 року. Шніцар Я.С. також є інженером охорони праці ТОВ "Ізал Компані" на підставі довідки №1119/6 від 19.11.2021 вказаній під пор.ном.14_ Наявність інженера охорони праці і кошторисника. А також документи які підтверджуюють перевірку знань з охорони праці працівника ТОВ "Ізал Компані" Шніцара Я.С. відсутні в тендерній пропозиції.
Також учасник у відповідності до Додатку 2 п.2.2.мав надати :
п.5) копії трудових книжок із записом про прийняття на роботу до Учасника , наказів про призначення, документів про освіту - на працівників які вказані у довідці п.2.1. Копії трудових книжок на працівників ТОВ "Ізал Компані" відсутні в тендерній пропозиції учасника.На підставі відсутності документів поданих учасником ТОВ "Ізал Компані" вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Ізал Компані".
Розгорнути
Згорнути
п.3)копії документів,які підтверджують перевірку знань працівників з охорони праці.
Учасником надано файл під пор.ном. 17 _Фахівець_Охорона праці з копією посвідчення охорони праці та пожежної безпеки виданого інженеру охорони праці ТЗОВ ГК "Волосянка" Шніцару Ярославу Степановичу. У файлі під пор.ном. 27_Наказ признач.заступника надано наказ №11/103 про призначення Шніцара Ярослава Степановича заступником директора ТОВ "Ізал Компані" з 03.11.2021 року. Шніцар Я.С. також є інженером охорони праці ТОВ "Ізал Компані" на підставі довідки №1119/6 від 19.11.2021 вказаній під пор.ном.14_ Наявність інженера охорони праці і кошторисника. А також документи які підтверджуюють перевірку знань з охорони праці працівника ТОВ "Ізал Компані" Шніцара Я.С. відсутні в тендерній пропозиції.
Також учасник у відповідності до Додатку 2 п.2.2.мав надати :
п.5) копії трудових книжок із записом про прийняття на роботу до Учасника , наказів про призначення, документів про освіту - на працівників які вказані у довідці п.2.1. Копії трудових книжок на працівників ТОВ "Ізал Компані" відсутні в тендерній пропозиції учасника.На підставі відсутності документів поданих учасником ТОВ "Ізал Компані" вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Ізал Компані".
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-11-03-014806-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:35009782
Дата подання: 09 грудня 2021 16:02
Окарження
Згідно протоколу Замовника Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова" від 02.12.2021, було визнано ТОВ «Ізал компані» переможцем в закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень поліклінічного відділення №1 Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» за адресою: вул Генерала Т., Чупринки, 43 (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2021-11-03-014806-a від 03.11.2021. Про те ми детально вивчили тендерну пропозицію даного Учасника та виявили ряд суттєвих порушень, а саме:
Для підтвердження технічних та/або якісних вимог до предмета закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
п1. Гарантійний лист із зазначенням ціни тендерної пропозиції та переліку всього об’єму наданих послуг, вказаних Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, чим гарантує виконання всіх послуг за вказану ціну відповідно до предмета закупівлі. На що надано два гарантійні лист вих.№ 1119/18 від 19 листопада 2021 року та вих.№ 1119/24 від 19 листопада 2021 року про погодження з умовами Додатку 3 без зазначення ціни тендерної пропозиції.
П.6 Довідка про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства, положень Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.04.2010 № 327 (далі – КП), та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64), затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.99 № 249. На що Учасником надано гарантійний лис вих №. 1119/7 від 19 листопада 2021 року про те що Учасник додатково залучить працівників субпідрядних організацій, проте разом з тим було подано довідку вих №. 1119/24 від 19 листопада 2021 року в якій йдеться що Учасник не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт по даній закупівлі.
П 7. Для документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис на будівельні роботи, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період;
На виконання даної вимоги Учасником не було подано: розрахунок загальновиробничих витрат, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період. Цим самим не виконано повністю умов даного пункту. А також переглядаючи кошторисну документацію було виявлено те що печатка організації та підпис уповноваженої особи було вставлено штучно за допомогою програм редагування файлів. Що є грубим порушення умов тендерної документації.
П 9.Довідка про відсутність/наявність кримінальних проваджень, щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, посадових та службових осіб учасника. Учасником було подано довідку в довільній формі, а не видану спеціальним органом прокуратури( яка надає таку інформацію), що не дає вичерпну інформацію та не може бути достовірним підтвердженням відсутності підстав по даній вимозі
П 10. Календарний графік виконання робіт з чітко зазначеним терміном. Поданий календарний графік не відповідає термінам зазначеним в тендерній документації.
Учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції також в електронному вигляді (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, на підтвердження якого надається копія чинної ліцензії на право користування на ім’я учасника, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
У разі ненадання (відсутності) в складі тендерної пропозиції учасника розрахунків, в т. ч. в електронному вигляді розрахунку ціни тендерної пропозиції, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником було подано Договір № 44/83 на ім’я Балич І.В., що дає право кошториснику Балич І.В. використовувати програмний комплекс АВК, але це не виконує умов даної вимоги, тому що не надано копії ліцензії на право користування виданої на ім’я Учасника
Поданий Учасником заархівований файл є пошкодженим, у зв’язку з цим Замовний не міг бути впевненим що там знаходиться саме той документ що передбачався даною вимогою.
У зв’язку з виявленням низки порушень, ми ПП «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС», просимо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «Ізал компані». Якщо не будуть прийняті до уваги наші зауваження ми подамо оскарження а органи Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження технічних та/або якісних вимог до предмета закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
п1. Гарантійний лист із зазначенням ціни тендерної пропозиції та переліку всього об’єму наданих послуг, вказаних Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, чим гарантує виконання всіх послуг за вказану ціну відповідно до предмета закупівлі. На що надано два гарантійні лист вих.№ 1119/18 від 19 листопада 2021 року та вих.№ 1119/24 від 19 листопада 2021 року про погодження з умовами Додатку 3 без зазначення ціни тендерної пропозиції.
П.6 Довідка про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства, положень Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.04.2010 № 327 (далі – КП), та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64), затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.99 № 249. На що Учасником надано гарантійний лис вих №. 1119/7 від 19 листопада 2021 року про те що Учасник додатково залучить працівників субпідрядних організацій, проте разом з тим було подано довідку вих №. 1119/24 від 19 листопада 2021 року в якій йдеться що Учасник не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт по даній закупівлі.
П 7. Для документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис на будівельні роботи, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період;
На виконання даної вимоги Учасником не було подано: розрахунок загальновиробничих витрат, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період. Цим самим не виконано повністю умов даного пункту. А також переглядаючи кошторисну документацію було виявлено те що печатка організації та підпис уповноваженої особи було вставлено штучно за допомогою програм редагування файлів. Що є грубим порушення умов тендерної документації.
П 9.Довідка про відсутність/наявність кримінальних проваджень, щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, посадових та службових осіб учасника. Учасником було подано довідку в довільній формі, а не видану спеціальним органом прокуратури( яка надає таку інформацію), що не дає вичерпну інформацію та не може бути достовірним підтвердженням відсутності підстав по даній вимозі
П 10. Календарний графік виконання робіт з чітко зазначеним терміном. Поданий календарний графік не відповідає термінам зазначеним в тендерній документації.
Учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції також в електронному вигляді (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, на підтвердження якого надається копія чинної ліцензії на право користування на ім’я учасника, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
У разі ненадання (відсутності) в складі тендерної пропозиції учасника розрахунків, в т. ч. в електронному вигляді розрахунку ціни тендерної пропозиції, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником було подано Договір № 44/83 на ім’я Балич І.В., що дає право кошториснику Балич І.В. використовувати програмний комплекс АВК, але це не виконує умов даної вимоги, тому що не надано копії ліцензії на право користування виданої на ім’я Учасника
Поданий Учасником заархівований файл є пошкодженим, у зв’язку з цим Замовний не міг бути впевненим що там знаходиться саме той документ що передбачався даною вимогою.
У зв’язку з виявленням низки порушень, ми ПП «ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС», просимо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «Ізал компані». Якщо не будуть прийняті до уваги наші зауваження ми подамо оскарження а органи Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2021 18:23
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога, відповідь повідомляємо наступне:
1. Щодо гарантійного листа в якому не вказано ціну тендерної пропозиції повідомляємо наступне: Ціна тендерної пропозиції може змінюватись під час аукціону, відтак Замовник вважає зазначене формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до Переліку формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
2. Щодо довідки про працівників то повідомляємо в довідці вих №. 1119/7 від 19 листопада 2021 року зазначено про те, що Учасник МОЖЕ додатково залучити працівників в разі потреби. А в довідці про субпідрядні організації вказано що такі залучатись не будуть. Відтак зазначене не суперечить вимогам тендерної документації.
3. Щодо вставленої печатки та підпису уповноваженої особи штучно за допомогою програм редагування файлів повідомляємо, що використання кліше не заборонено вимогами тендерної документації.
4. Щодо довідки про відсутність/наявність кримінальних проваджень, щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, посадових та службових осіб учасника, повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання такої довідки відповідним органом, а відтак наданої в довільній формі довідки повністю достатньо.
5. Учасником ТОВ Ізал Компані надано календарний графік вих №1119/22 від 19 листопада 2021 року в якому строк виконання до 31 березня 2022 року. П.4.3. Розділу 1 Тендерної документації містить строк виконання робіт до 31.03.2022 року. Відомості у вимозі не відповідають дійсності.
6. Щодо копії ліцензії повідомляємо наступне, Балич І.В. зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих №1119/4 від 18 листопада 2021 року як працівника ТОВ Ізал Компані на посаді Кошторисник. Тому виходячи із зазначеного учасник ТОВ Ізал Компані за допомогою працівника Балич І.В має право використовувати програмний комплекс АВК.
Виходячи з вищенаведеного зазначене у вимозі не відповідає дійсності, відтак вимога не може бути задоволена Замовником.
1. Щодо гарантійного листа в якому не вказано ціну тендерної пропозиції повідомляємо наступне: Ціна тендерної пропозиції може змінюватись під час аукціону, відтак Замовник вважає зазначене формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції відповідно до Переліку формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
2. Щодо довідки про працівників то повідомляємо в довідці вих №. 1119/7 від 19 листопада 2021 року зазначено про те, що Учасник МОЖЕ додатково залучити працівників в разі потреби. А в довідці про субпідрядні організації вказано що такі залучатись не будуть. Відтак зазначене не суперечить вимогам тендерної документації.
3. Щодо вставленої печатки та підпису уповноваженої особи штучно за допомогою програм редагування файлів повідомляємо, що використання кліше не заборонено вимогами тендерної документації.
4. Щодо довідки про відсутність/наявність кримінальних проваджень, щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, посадових та службових осіб учасника, повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання такої довідки відповідним органом, а відтак наданої в довільній формі довідки повністю достатньо.
5. Учасником ТОВ Ізал Компані надано календарний графік вих №1119/22 від 19 листопада 2021 року в якому строк виконання до 31 березня 2022 року. П.4.3. Розділу 1 Тендерної документації містить строк виконання робіт до 31.03.2022 року. Відомості у вимозі не відповідають дійсності.
6. Щодо копії ліцензії повідомляємо наступне, Балич І.В. зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих №1119/4 від 18 листопада 2021 року як працівника ТОВ Ізал Компані на посаді Кошторисник. Тому виходячи із зазначеного учасник ТОВ Ізал Компані за допомогою працівника Балич І.В має право використовувати програмний комплекс АВК.
Виходячи з вищенаведеного зазначене у вимозі не відповідає дійсності, відтак вимога не може бути задоволена Замовником.
Номер вимоги: UA-2021-11-03-014806-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ГАЛІНТЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37325513
Дата подання: 11 грудня 2021 14:08
Скасування рішення визначення переможця та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ
Ми учасник, ПП ГалІнтерТрейд вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ, пропозиція якого не відповідає встановлених вимог тендерної документації на підтвердження ст.16 Закону, технічних специфікацій та інших вимог тендерної документації, а саме :
1.Відповідно до Додатку 2.Учасник повинен надати: посвідчення та копії документів,які підтверджують перевірку знань працівників з охорони праці. Учасником надано файл ном.17 _Фахівець_Охорона праці з копією посвідчення охорони праці та пожежної безпеки виданого інженеру охорони праці ТЗОВ ГК "Волосянка" Шніцару Ярославу Степановичу. Згідно поданих учасником документів ном. 27_Наказ признач.заступника, надано наказ №11/103 про призначення Шніцара Ярослава Степановича заступником директора ТОВ "Ізал Компані" з 03.11.2021 року. Шніцар Я.С. також є інженером охорони праці ТОВ "Ізал Компані" на підставі довідки №1119/6 від 19.11.2021 вказаній під ном.14_ Наявність інженера охорони праці і кошторисника. А також посвідчення та документи які підтверджуюють перевірку знань з охорони праці працівника ТОВ "Ізал Компані" Шніцара Я.С. відсутні в тендерній пропозиції учасника.
2. Учасник у відповідності до Додатку 2 мав надати: копії трудових книжок із записом про прийняття на роботу до Учасника , наказів про призначення, документів про освіту - на працівників які вказані у довідці п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 .Учасником надано довідку ном.13 про наявність працівників відповідної кваліфікаці.Копії трудових книжок на працівників ТОВ "Ізал Компані" вказаних в довідці учасника відсутні в тендерній пропозиції ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ.
3.Згідно Додатку 3 на підтвердження технічним вимогам учасник повинен був надати копію ліцензії програмного комплексу АВК 5. На підтвердження вказаної вимоги учасником надано під ном.48 Договір на встановлення програмнго комплексу АВК5 Балич І.В. ПП"Будівництво - сучасні технології" м.Івано Франківськ Договір 44/83 ___ 2021 р. тобто дата договору відсутня.В договорі також зазначено термін дії договору п.4.1.Термін дії договору з дати підписання до ___2021 р. тобто дата дії договору відсутня.Отже такий договір є недійсним.Також щодо самої ліцензії на ПК АВК5 Балич І.В. згідно умов того ж договору п.3.2.До наданих послуг надаються - ліцензійна картка на користування ПК АВК5.Сама ліцензійна картка на ПК АВК5 Балич І.В. відсутня в документах учасника на Балич І.В. яка є інженер проектувальник ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ на підставі договору ЦПХ згідно поданих документів учасником.
4.Згідно Додатку 3 тендерної документації на підтвердження технічним вимогам та розрахунку ціни тендерної пропозиці учасник мав надати кошторисну документацію:Договірну ціну та розрахунки.Учасником подано Кошторис Договірна ціна на суму 920 тис.грн. Договірна ціна крім ПДВ стпновить 766,7 тис.грн. ПДВ 153,3 тис.грн. тобто договірна ціна та цінова пропозиція учасника подано з ПДВ. та на підтвердження учасником надано копію свідоцтва платника ПДВ. На підставі даних реєстру платників ПДВ доступ до якого є вільним встаноалено що ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ відсутнє свідоцтво платника ПДВ , яке анульовано 18.11. 2021 р.Термін подання тендерних пропозицій 19.11. 23:59, тобто на встановлену кінцеву дату подання тендерних пропозицій в учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ відсутнє свідоцтво платника ПДВ та Договірна ціна та цінова пропозиція мали бути подані без ПДВ. Проте не зважаючи на ці порушення Замовником визначено учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ переможцем та оголошено повідомлення про намір підписати договір з учасником ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ. Отже Договірна ціна та цінова пропозиція ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ є недостовірною та визначені учасником з порушеннями .Договір з учасником не може бути підписано і в сторону зменшення так як свідоцво платника ПДВ анульовано 18.11.2021 тобто ще до завершення аукціону 22.11.2021 а також так як кінцевий термін подання тендерних пропозицій 19.11. 23:59 2021 а анульовано платника ПДВ 18.11. 2021 то учасник мав можливість перерахувати Договірну ціну та подати Договірну ціну та цінову пропозицію правильно без ПДВ.
5.Нами ПП ГалІнтерТрейд 3.12. 2021 було подано вимогу Замовнику про усунення порушення визначення ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ переможце закупівлі, проте у встановлений термін відповідь нам на вимогу не було надано.
9.12.2021 р.наступним учасником ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС також було подано вимогу на яку Замовник 10.12.2021 надав відповідь.
Фактично Замовником було проігноровано нашу вимогу та недотримано принцип "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" визначених ч.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" "
А тому вимагаємо:
1.Надати нам відповідь на вимогу.
2.Щодо дотримання Замовником принципу здійнення закупівель "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі" визначених ч.1 ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ у відповідності до ЗУ Про публічні Закупівлі, через допущені учасником порушення.
3.У випадку не надання нам відповіді та недискваліфікації учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ ми у відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі не тільки маємо право звернутися із скаргою до АМКУ, а також маємо право подати заяву до ДАСУ про порушення Замовником ЗУ Про публічні закупівлі щодо необ'єктивного визначення переможця закупівлі, заключення Договору та скасувати таке рішення, розірвання Договору про закупівлю, та накладення штрафу за допущені Замовником порушення визначених ЗУ Про публічні закупівлі у розмірі від 25500 грн. до 51000 грн.на кожного члена тендерного комітету Замовника згідно ЗУ Про публічні закупівлі.А також у випадку підписання Договору Замовником із ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ звернутися до Господарського суду із скасуванням такого Договору.
Отже недопущення порушень замовником щодо дотримання принципів здійсненн закупівель визначнних ч.1 ст 5 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо дискваліфеувати учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ у відповідності до ЗУ Про публічні закупввлі.
Розгорнути
Згорнути
1.Відповідно до Додатку 2.Учасник повинен надати: посвідчення та копії документів,які підтверджують перевірку знань працівників з охорони праці. Учасником надано файл ном.17 _Фахівець_Охорона праці з копією посвідчення охорони праці та пожежної безпеки виданого інженеру охорони праці ТЗОВ ГК "Волосянка" Шніцару Ярославу Степановичу. Згідно поданих учасником документів ном. 27_Наказ признач.заступника, надано наказ №11/103 про призначення Шніцара Ярослава Степановича заступником директора ТОВ "Ізал Компані" з 03.11.2021 року. Шніцар Я.С. також є інженером охорони праці ТОВ "Ізал Компані" на підставі довідки №1119/6 від 19.11.2021 вказаній під ном.14_ Наявність інженера охорони праці і кошторисника. А також посвідчення та документи які підтверджуюють перевірку знань з охорони праці працівника ТОВ "Ізал Компані" Шніцара Я.С. відсутні в тендерній пропозиції учасника.
2. Учасник у відповідності до Додатку 2 мав надати: копії трудових книжок із записом про прийняття на роботу до Учасника , наказів про призначення, документів про освіту - на працівників які вказані у довідці п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 .Учасником надано довідку ном.13 про наявність працівників відповідної кваліфікаці.Копії трудових книжок на працівників ТОВ "Ізал Компані" вказаних в довідці учасника відсутні в тендерній пропозиції ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ.
3.Згідно Додатку 3 на підтвердження технічним вимогам учасник повинен був надати копію ліцензії програмного комплексу АВК 5. На підтвердження вказаної вимоги учасником надано під ном.48 Договір на встановлення програмнго комплексу АВК5 Балич І.В. ПП"Будівництво - сучасні технології" м.Івано Франківськ Договір 44/83 ___ 2021 р. тобто дата договору відсутня.В договорі також зазначено термін дії договору п.4.1.Термін дії договору з дати підписання до ___2021 р. тобто дата дії договору відсутня.Отже такий договір є недійсним.Також щодо самої ліцензії на ПК АВК5 Балич І.В. згідно умов того ж договору п.3.2.До наданих послуг надаються - ліцензійна картка на користування ПК АВК5.Сама ліцензійна картка на ПК АВК5 Балич І.В. відсутня в документах учасника на Балич І.В. яка є інженер проектувальник ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ на підставі договору ЦПХ згідно поданих документів учасником.
4.Згідно Додатку 3 тендерної документації на підтвердження технічним вимогам та розрахунку ціни тендерної пропозиці учасник мав надати кошторисну документацію:Договірну ціну та розрахунки.Учасником подано Кошторис Договірна ціна на суму 920 тис.грн. Договірна ціна крім ПДВ стпновить 766,7 тис.грн. ПДВ 153,3 тис.грн. тобто договірна ціна та цінова пропозиція учасника подано з ПДВ. та на підтвердження учасником надано копію свідоцтва платника ПДВ. На підставі даних реєстру платників ПДВ доступ до якого є вільним встаноалено що ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ відсутнє свідоцтво платника ПДВ , яке анульовано 18.11. 2021 р.Термін подання тендерних пропозицій 19.11. 23:59, тобто на встановлену кінцеву дату подання тендерних пропозицій в учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ відсутнє свідоцтво платника ПДВ та Договірна ціна та цінова пропозиція мали бути подані без ПДВ. Проте не зважаючи на ці порушення Замовником визначено учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ переможцем та оголошено повідомлення про намір підписати договір з учасником ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ. Отже Договірна ціна та цінова пропозиція ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ є недостовірною та визначені учасником з порушеннями .Договір з учасником не може бути підписано і в сторону зменшення так як свідоцво платника ПДВ анульовано 18.11.2021 тобто ще до завершення аукціону 22.11.2021 а також так як кінцевий термін подання тендерних пропозицій 19.11. 23:59 2021 а анульовано платника ПДВ 18.11. 2021 то учасник мав можливість перерахувати Договірну ціну та подати Договірну ціну та цінову пропозицію правильно без ПДВ.
5.Нами ПП ГалІнтерТрейд 3.12. 2021 було подано вимогу Замовнику про усунення порушення визначення ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ переможце закупівлі, проте у встановлений термін відповідь нам на вимогу не було надано.
9.12.2021 р.наступним учасником ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС також було подано вимогу на яку Замовник 10.12.2021 надав відповідь.
Фактично Замовником було проігноровано нашу вимогу та недотримано принцип "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" визначених ч.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" "
А тому вимагаємо:
1.Надати нам відповідь на вимогу.
2.Щодо дотримання Замовником принципу здійнення закупівель "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі" визначених ч.1 ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ у відповідності до ЗУ Про публічні Закупівлі, через допущені учасником порушення.
3.У випадку не надання нам відповіді та недискваліфікації учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ ми у відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі не тільки маємо право звернутися із скаргою до АМКУ, а також маємо право подати заяву до ДАСУ про порушення Замовником ЗУ Про публічні закупівлі щодо необ'єктивного визначення переможця закупівлі, заключення Договору та скасувати таке рішення, розірвання Договору про закупівлю, та накладення штрафу за допущені Замовником порушення визначених ЗУ Про публічні закупівлі у розмірі від 25500 грн. до 51000 грн.на кожного члена тендерного комітету Замовника згідно ЗУ Про публічні закупівлі.А також у випадку підписання Договору Замовником із ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ звернутися до Господарського суду із скасуванням такого Договору.
Отже недопущення порушень замовником щодо дотримання принципів здійсненн закупівель визначнних ч.1 ст 5 ЗУ Про публічні закупівлі вимагаємо дискваліфеувати учасника ТОВ ІЗАЛ КОМПАНІ у відповідності до ЗУ Про публічні закупввлі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ізал компані |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС |
1 139 086,25
UAH з ПДВ
|
1 139 086,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГАЛІНТЕРТРЕЙД" |
1 203 476,00
UAH з ПДВ
|
1 203 476,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ізал компані #41882016 |
Переможець |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 17:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2021 16:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 15:36 |
Кінець періоду оскарження: | 27 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 16 грудня 2021 15:36 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В звязку із реорганізацією установи відсутня потреба у закупівлі даної погслуги в 2021 році |
Документи:
16 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
16 грудня 2021 15:28
|
відміна.pdf |