Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по встановленню внутрішніх дверей у приміщенні Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-11-03-014478-a 7302bc70bf3a4eb49d623f2fb5a8f766
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296366 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296366
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-08-16-005648-a та UA-2021-09-02-002748-a ) на закупівлю: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по встановленню внутрішніх дверей у приміщенні Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області) (Джерела фінансування – обласна субвенція) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по встановленню внутрішніх дверей у приміщенні Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області) (Джерела фінансування – обласна субвенція) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт по встановленню внутрішніх дверей у приміщенні Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по встановленню внутрішніх дверей у приміщенні Коростенської міської гімназії №7 по вул. Музейна, 1 м. Коростень Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Музейна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата та прийняття послуг здійснюється на підставі акту наданих в повному обсязі послуг, при відсутності письмових зауважень з боку дирекції закладу освіти щодо якості відремонтованого об*єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

03 листопада 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 16:13
повідомлення.pdf
03 листопада 2021 16:13
обргунтування.pdf
03 листопада 2021 16:13
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДВОРАК АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2639800271
Переможець 50 000,00
UAH
03 листопада 2021 16:17

Документи

03 листопада 2021 16:17
Електронний підпис
03 листопада 2021 16:16
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДВОРАК АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2639800271
50 000,00
UAH
Документи

Документи

03 листопада 2021 16:17
Електронний підпис
03 листопада 2021 16:16
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 16:22
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 08:30
договір №292 від 15.11.2021.pdf укладений
15 листопада 2021 08:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 50 000,00
UAH