Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт козлових технологічних кранів Кременчуцького судноплавного шлюзу, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
4 515 000,00 UAH
UA-2021-11-03-013841-a 85f58f14116c4b59ac074155c2259f9c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковтун

+380443374513 tender@ukrvodshliah.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях"
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт: https://ukrvodshliah.org.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Петра Сагайдачного, 12
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380443374513
tender@ukrvodshliah.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт козлових технологічних кранів Кременчуцького судноплавного шлюзу, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до проекту договору. У разі погодження Головним розпорядником бюджетних коштів, на проведення попередньої оплати робіт Аванс 5 Банківські 30
Iнша подія Відповідно до проекту договору. Остаточний розрахунки за фактично виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

03 листопада 2021 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГПРОМГРУП"
#41973417
Переможець 4 252 122,28
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 15:59

Документи

03 листопада 2021 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГПРОМГРУП"
#41973417
4 252 122,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 09:09
ДУ 3 Інжиніринг.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 09:06
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 12:27
ДУ 2 Інжинірінг.pdf зміни до договору
19 травня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:14
ДУ 1 Інжинірингпром крани Кременч.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 17:16
Дог 143 2021 від 22 11 2021 УВШ Інжиніринг.pdf укладений
22 листопада 2021 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 143/2021- В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'зку з воєнним станом, та зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 143/2021- В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143/2021- В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ЦКУ, ГКУ та умов договору.