Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 15:21 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 26 545 312,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 15:34 |
Додаток 5.docx | |
03 листопада 2021 15:34 |
ТД.docx | |
03 листопада 2021 15:34 |
Додаток 6.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000058 ● b620bbd5eca848688d850948230fe1b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-11-03-012966-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-27 17:17:17
Запит про надання пояснень та копій документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт території благоустрою майдану ім. С.П. Корольова в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-012966-a) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба повторно в отримані інформації та копій документів.
Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації «Документи, які Переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі повинен у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати ціну тендерної пропозиції за результатами проведення аукціону, а саме:
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
• пояснювальна записка;
• об’єктні кошториси;
• локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
• підсумкова відомість ресурсів на будову;
• розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
• розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до п. 4.3, 5.3, 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами);
• розрахунок вартості машино-години власних будівельних машин (механізмів) відповідно п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (із змінами);
• документ, що підтверджує вартість машино-години орендованих (залучених) будівельних машин (механізмів) відповідно до договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
• інформація щодо ціни енергоносіїв і мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години будівельних машин (механізмів);
• озрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196);
• календарний графік виконання робіт, у якому визначаються строки виконання будівельних робіт, передбачених Договором від 15.12.2021 року № 121.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи надав Переможець вищевказані документи (договірну ціну із розрахунками до неї), відповідно до яких визначена ціна вказаного договору? Якщо надав, то надайте копії вищевказаних документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-01 16:37:03
Про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень та копій документів управління капітального будівництва повідомляє таке.
Відповідно до вимог додатку 7 до Тендерної документації учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» 01.11.2021 було направлено на електронну адресу УКБ формовану ціну з усіма розрахунками з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи. Крім того, під час укладення договору про закупівлю ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було надано пакет документів відповідно до п. 2.5. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації. Надаємо скан-копії вищевказаних документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2022-08-18 15:19:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2022-08-18 15:38:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
26 500 820,00
UAH з ПДВ
|
26 500 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 18:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 15:55
|
Додаткова угода № 4 .pdf | укладений |
16 серпня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 17:44
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:15
|
Дод.угода № 2.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:11
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 15:11
|
Договір № 121.pdf | укладений |
15 грудня 2021 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додатка № 3 до договору у зв'язку із виділенням фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |