Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція на замовлення: папка для документів А4 - 22458000-5; папка-планшет для документів А4 - 22458000-5
Очікувана вартість
56 500,00 UAH
UA-2021-11-03-012100-a a0cd7dd847684af0b31fca08cc4cf3d7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для прийняття рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відділ аналізу та управління ресурсами Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України керувався наступними причинами та обставинами:
електронною системою закупівель двічі відмінено відкриті торги з предмета закупівлі “Друкована продукція на замовлення: папка для документів А4 - 22458000-5; папка-планшет для документів А4 - 22458000-5”, відповідно до оголошень про проведення відкритих торгів, оприлюднених через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель, а саме:
1) Закупівля “Друкована продукція на замовлення, 2 лоти: лот 1 - діловий щоденник - 22458000-5; папка А4 з крейдованого паперу - 22458000-5; блокнот для співробітників - 22458000- 5; календар настільний - 22458000-5; календар настінний (подарунковий) - 22458000-5; календар квартальний - 22458000-5; пакет під календар настінний - 22458000-5; пакети крафт-папір - 22458000-5; пакет ламінований папір 21*30*8 - 22458000-5; пакет ламінований папір 32*40*9 - 22458000-5; пакет ламінований папір 12*15*7 - 22458000-5; листівка новорічна - 22458000-5; листівка новорічна брендована "ПРОСТІР" - 22458000-5; блокнот А4 - 22458000-5; лот 2 - папка для документів А4 - 22458000-5; папка-планшет для документів А4 - 22458000-5” оголошення № UA-2021-08-17-011045-a, тендерну пропозицію за лотом 2 не надав жоден учасник. Електронною системою закупівель тендер за лотом 2 автоматично відмінено 02.09.2021 об 11:00 год. та сформовано Звіт про результати проведення процедури закупівлі, дата формування звіту: 02.09.2021 р. Зазначено причину відміни – “подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій”.
2) Закупівля “Друкована продукція на замовлення: папка для документів А4 - 22458000-5; папка-планшет для документів А4 - 22458000-5”, оголошення № UA-2021-09-24-012284-b, тендерну пропозицію надав один учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю “ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ”, код за ЄДРПОУ: 32982646 з ціновою пропозицією 39 000,00 грн. (тридцять дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Електронною системою закупівель тендер автоматично відмінено 11.10.2021 об 11:00 год. та сформовано Звіт про результати проведення процедури закупівлі, дата формування звіту: 11.10.2021 р. Зазначено причину відміни – “подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
папка для документів А4 – 50 шт., папка-планшет для документів А4 – 50 шт.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: поставка Товару здійснюється партіями протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Постачальником Заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Друкована продукція на замовлення: папка для документів А4 - 22458000-5; папка-планшет для документів А4 - 22458000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів після підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 листопада 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 15:10
UA-2021-09-24-012284-b-report.pdf
03 листопада 2021 15:10
UA-2021-08-17-011045-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 39 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 19:21
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 17:43
Договір №104091 від 22.11.2021 Паперовий змій.pdf укладений
22 листопада 2021 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 500,00 UAH)