Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Passenger car for transportation of 7 persons Mercedes V-class (or equivalent) СPV 021:2015 - 34110000-1 «Cars»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40600473 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Контактна особа: |
Олександр Кучанський +30685395816 czo_odessa@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Світлана Остапенко +380487189654 pfz.atp.oga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE "CENTRALIZED PURCHASING ORGANIZATION OF ODESSA REGIONAL COUNCIL" |
National ID: | 40600473 |
Contact point: |
Oleksandr Kuchansky +30685395816 czo_odessa@ukr.net |
Additional contacts: |
Світлана Остапенко +380487189654 pfz.atp.oga@gmail.com |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КУ Автопідприємство обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013979 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 12:39 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 3 346 833,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 734,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 листопада 2021 13:17 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 12:39 |
Information
Estimated total value: | 3 346 833 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 16 734 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 13:18 |
Тендерна документація.docx | |
03 листопада 2021 13:17 |
Додаток_1_Тендерна_пропозиція.doc | |
03 листопада 2021 13:17 |
Додаток_4_кваліф_критерії.docx | |
03 листопада 2021 13:17 |
Додаток_3_Проєкт_договору.doc | |
03 листопада 2021 13:17 |
Додаток_2_Технічні_характеристики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000043 ● 7c29099142ce45f592bf986887540b1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:25 |
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-11-03-008322-a
03.11.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40600473 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 12:20:52
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з фізичної та технічної охорони території, майна і приміщень, код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-01-013772-a), яку проведено Національним дендрологічним парком "Софіївка" Національної академії наук України (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини 3 статті 10 Закону № 922-VIII оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 03 листопада 2021 оприлюднено річний план закупівлі на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a та оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, зокрема відкритих торгів з публікацією англійською мовою, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, очікувана вартість 2 877 809,37 гривень, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі 03 листопада 2021 становить 109 768,22 євро (курс на 03.11.2021 – 30,49 грн. за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України).
Просимо надати пояснення, чому Замовником на порушення частини 3 статті 10 Закону № 922-VIII в електронній системі закупівлі оприлюднене оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-26 09:34:22
відповідь на запит
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Ценралізована закупівельна організація Одеської обласної ради», Кучанським Олександром Яковичем, було розглянуто Ваш запит щодо моніторингу процедури закупівлі товару «Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент)», код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-008322-a), в частині оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого, відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII, строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення.
За результатами проведеного розгляду, повідомляю наступне:
Мною, 03.11.2021 року, було проведено аналіз інформації з відкритих Інтернет джерел щодо визначення офіційного курсу національної валюти України по відношенню до Євро.
При цьому, звірити вищезазначений курс з інформацією, яка розміщена на офіційному веб-сайті Національного банку України не вбачалося можливим з причини неможливості отримання доступу до нього внаслідок технічного збою роботи веб-сайту.
У відповідності до визначеного курсу та очікуваної вартості закупівлі було прийнято рішення, щодо оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою.
Також, прошу Вас взяти до уваги інформацію, щодо відсутності факту використання державних коштів за договором від 28 грудня 2021 року № 56, який був укладений внаслідок проведення вищезазначеної процедури в зв’язку з його розірванням за згодою сторін додатковою угодою № 3 від 17.10.2022 року, яку було опубліковано відповідно до чинного законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 15:16:37
Запит для надання пояснення (на заміну, дата публікації: 2022-10-24 12:20:52 з причини механічної помилки )
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-008322-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини 3 статті 10 Закону № 922-VIII оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 03 листопада 2021 оприлюднено річний план закупівлі на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a та оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, зокрема відкритих торгів з публікацією англійською мовою, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, очікувана вартість 3 346 833,00 гривень, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі 03 листопада 2021 становить 109 768,22 євро (курс на 03.11.2021 – 30,49 грн. за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України).
Просимо надати пояснення, чому Замовником на порушення частини 3 статті 10 Закону № 922-VIII в електронній системі закупівлі оприлюднене оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 12:53:25
відповідь на запит від 24.10.2022
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Ценралізована закупівельна організація Одеської обласної ради», Кучанським Олександром Яковичем, було розглянуто Ваш запит щодо моніторингу процедури закупівлі товару «Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент)», код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-008322-a), в частині оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого, відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII, строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення.
За результатами проведеного розгляду, повідомляю наступне:
Мною, 03.11.2021 року, було проведено аналіз інформації з відкритих Інтернет джерел щодо визначення офіційного курсу національної валюти України по відношенню до Євро.
При цьому, звірити вищезазначений курс з інформацією, яка розміщена на офіційному веб-сайті Національного банку України не вбачалося можливим з причини неможливості отримання доступу до нього внаслідок технічного збою роботи веб-сайту.
У відповідності до визначеного курсу та очікуваної вартості закупівлі було прийнято рішення, щодо оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою.
Також, прошу Вас взяти до уваги інформацію, щодо відсутності факту використання державних коштів за договором від 28 грудня 2021 року № 56, який був укладений внаслідок проведення вищезазначеної процедури в зв’язку з його розірванням за згодою сторін додатковою угодою № 3 від 17.10.2022 року, яку було опубліковано відповідно до чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Я, Кучанський Олександр Якович, здійснюючи посадові обов’язки та виконуючи трудове завдання з проведення процедури закупівлі, відповідно до колективного договору, посадових інструкцій та законодавства України у сфері закупівель, припустився помилки при визначенні розмірів очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до валютного курсу на дату оголошення закупівлі, що спричинило наслідки у вигляді хибного визначення процедури закупівлі від 03.11.2021 року - UA-P-2021-11-03-004628-a, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Свою провину у скоєному визнаю повністю. Про відповідальність попереджений.
2022-11-04 15:05:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII.) • відсутній механізм
Порушення встановлене за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-11-03-008322-a усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіби, якою допущене порушення. Наказ від 03.11.2022 № 03/11/22.
2022-11-07 09:24:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40600473 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65107, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Опус-Авто плюс | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" |
3 346 008,00
UAH з ПДВ
|
3 346 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Опус-Авто плюс |
3 346 833,00
UAH з ПДВ
|
3 346 833,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 13:07
|
Додаткова угода №3 від 17.10.2022 (автомобіль).pdf | укладений |
19 жовтня 2022 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:18
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:38
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:35
|
Договір автомобіль.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. (Довідка №14 від 29.12.2021 року) |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |