Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АНДРІЯШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04391167 |
Місцезнаходження: | 42087, Україна , Сумська обл., село Андріяшівка, вулиця Соборна, 11 |
Контактна особа: |
Валентина Пакіна +380958372395 pakina-v@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 2 034 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 170,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 14:02 |
Тендерна документація – зі змінами.docx | |
10 листопада 2021 14:02 |
Додаток № 3 (кваліфікаційні) -зі змінами.docx | |
10 листопада 2021 14:02 |
Зміни до ТД.docx | |
03 листопада 2021 13:03 |
відомість ресурсів.xls | |
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток 4 (проект договору).DOCX | |
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток № 2 (субпідрядник).docx | |
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток № 1 (технічне завдання).docx |
10 листопада 2021 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2021 14:02 |
Тендерна документація – зі змінами.docx
|
|||
10 листопада 2021 14:02 |
Додаток № 3 (кваліфікаційні) -зі змінами.docx
|
|||
10 листопада 2021 14:02 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
03 листопада 2021 13:03 |
відомість ресурсів.xls
|
|||
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток 4 (проект договору).DOCX
|
|||
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток № 2 (субпідрядник).docx
|
|||
03 листопада 2021 13:03 |
Додаток № 1 (технічне завдання).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-21-000021 ● 5ec934fb78b34a0b8fba11435313dbf5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2022 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2022 № 285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-11-03-008016-a 03.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-25 10:38:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою центру села Андріяшівка, код за ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-03-008016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-28 15:19:01
пояснення на «Запит замовнику на пояснення» по процедурі закупівлі – Благоустрій центру села Андріяшівка, код за ДК 021:2015: 45110000-1 «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (ID закупівлі: UA-2021-11-03-008016-a).
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Андріяшівська сільська рада Роменського району Сумської області, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надає пояснення на «Запит замовнику на пояснення» по процедурі закупівлі – Благоустрій центру села Андріяшівка, код за ДК 021:2015: 45110000-1 «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (ID закупівлі: UA-2021-11-03-008016-a).
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації на «Благоустрій центру села Андріяшівка», який виготовлений ТОВ «КЛАСТЕР ІНЖИНІРИНГ» (42791370).
Розмір бюджетного призначення та його очікувана вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку до проектно-кошторисної документації на «Благоустрій центру села Андріяшівка», який виготовлений ТОВ «КЛАСТЕР ІНЖИНІРИНГ» (42791370) та має позитивний експертний звіт № 36275 від 31.08.2021 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від ТОВ «Експертиза МВК» (39292946).
Посилання на сторінку власного веб-сайту –
https://andriyashivska-gromada.gov.ua/prozorro/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будресурспостачання |
1 847 208,00
UAH з ПДВ
|
1 847 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН" |
2 028 000,00
UAH з ПДВ
|
2 028 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДПРО 2018 |
2 034 000,00
UAH з ПДВ
|
2 034 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будресурспостачання #40698016 |
Відхилено |
1 847 208,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:12
|
ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН" #39023093 |
Переможець |
2 028 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 13:49
|
дод угода №2.pdf | укладений |
23 листопада 2022 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:26
|
Дод угода №1.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 14:35
|
Договір з додатками БЛАГОУСТРІЙ.pdf | укладений |
13 грудня 2021 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в частині строків надання послуг та проведення фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись Пунктом 9.1. Розділу 9 Договору, а саме - через виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (військовий стан) |