Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Structures and parts of structures (purchase of an automated block-modular boiler house) based on CPV according to DK 021: 2015 - 44210000-5 - Structures and parts of structures
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kamyansk City Council "Kamyansk Heat Supply Company" |
National ID: | 32130551 |
Contact point: |
Peshchuk Yuliia Fedorivna +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:05 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 100 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000 (тридцять тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Камянська теплопостачальна компанія» Адреса: 51914, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське вул. Тритузна, 168 Код ЄДРПОУ 32130551 МФО 307770 р/р UA UA 563077700000026009211113855 Банк Замовника: АТ «Акцент – Банк». Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Publication date: | 03 листопада 2021 16:48 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 00:05 |
Information
Estimated total value: | 100 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 23:25 |
протокол внесення змін до ТД котельні від 25.11.2021.pdf | |
25 листопада 2021 23:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН котельні від 25.11.2021.doc | |
25 листопада 2021 23:25 |
Додаток 6 зі ЗМІНАМИ від 25.11.2021.pdf | |
25 листопада 2021 23:25 |
ТД котельні на 04.12.2021 зі ЗМІНАМИ від 25.11.2021.pdf | |
03 листопада 2021 16:56 |
Додаток 5.pdf |
26 листопада 2021 10:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 23:25 |
протокол внесення змін до ТД котельні від 25.11.2021.pdf
|
|||
25 листопада 2021 23:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН котельні від 25.11.2021.doc
|
|||
25 листопада 2021 23:25 |
Додаток 6 зі ЗМІНАМИ від 25.11.2021.pdf
|
|||
25 листопада 2021 23:25 |
ТД котельні на 04.12.2021 зі ЗМІНАМИ від 25.11.2021.pdf
|
|||
03 листопада 2021 16:56 |
Додаток 5.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що жодним нормативним документом не передбачено
завантаження тендерної документації та додатків до неї в форматі WORD.
Дякуємо за запитання.
Звертаємо Вашу увагу, що з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівлі просимо ставити всі запитання, які Вам необхідно з’ясувати,
через електронну систему закупівель.
Дякуємо за запитання
Звертаємо Вашу увагу, що до 31.12.2021р. необхідно виконати поставку 7
(семи) котелен. Оголошення про проведення даної процедури закупівлі
оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про
публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції у строк, що не
перевищує 20 (двадцять) робочих днів, отже електронною системою
автоматично визначено максимально можливу дату проведення електронного
аукціону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних
пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються
повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників,
тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом України «Про
публічні закупівлі». Дата і час проведення електронного аукціону
визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через
п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Замовник планує провести розгляд пропозицій до 06.12.21, тоді системою
буде визначено дату аукціону 13.12.21р. і укладання договору планується в
мінімально можливі строки 24.12.21р. Отже у Переможця є 6 (шість) днів на
поставку 7 (семи) котелен для виконання умов договору у 2021 р.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000031 ● a98b598a33704e1db21599ea39c28bfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-11-03-003202-b 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 09:18:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Конструкції та їх частини (придбання автоматизованої блочно-модульної котельні) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 44210000-5 - Конструкції та їх частини», очікуваною вартістю 100 000 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-03-003202-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір витрат предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-05 14:08:48
Пояснення
Відповідно до запиту, Держаудитслужба просить надати:
- документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір витрат предмета закупівлі;
- посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України,
Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань;
Як вбачається з вищевикладеного, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється ні головним розпорядником, ні розпорядником бюджетних коштів.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до ст. 326 ЦК України, у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами.
Відповідно до п.п. 1.1. Статуту КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" (надалі – Статут), Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» (далі – Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.
Відповідно до п.п. 4.1. Статуту, підприємство, для здійснення господарської діяльності, наділяється майном, яке є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Комунальне майно закріплюється за підприємством на праві господарського відання. Майно Підприємства, придбане ним у процесі здійснення господарської діяльності, належить йому на праві господарського відання, є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське.
Таким чином, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" наділено майном виключно територіальної громади м. Кам‘янське і не має жодного відношення до державної власності, а тому не являється суб‘єктом господарювання державного сектору економіки в розумінні п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Оскільки КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки, і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-003202-b від 12.01.2022 року
2022-01-19 12:55:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Окружного аміністративного суду міста Києва шляхом подання 25 січня 2022року Позивної заяви про визнання противоправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-003202b від 12 січня 2022року. |
Дата публікації: | 26 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/3621/2022 |
Дата відкриття провадження: | 31 січня 2022 |
Документи:
26 січня 2022 13:39
|
Електронний підпис |
26 січня 2022 13:30
|
Оскарження висновку ДАСУ до Окружного админ. суду м. Київа |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ" |
98 000 000,00
UAH з ПДВ
|
98 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" |
99 000 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ" #41430840 |
Переможець |
98 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 09:26
|
File.PDF | укладений |
13 січня 2023 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 16:14
|
Доп угода1.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:05
|
00.08.0075 Блочно-модульні котельні.pdf | укладений |
28 грудня 2021 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна платіжних реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0075 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2021 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
25 257 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 209 666,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | настання форс-мажорних обставин,якими сторони керувалися під час укладання договору |