Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРАСНОКУТСЬКА СЕЛИЩНА РАДА БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04397359 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський р-н, селище міського типу Краснокутськ, вул.Охтирська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Моцик Сергій Віталійович +380575631441 krkut_ps@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует або еквівалент | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 15:17 |
Титул Белава.pdf | |
03 листопада 2021 15:17 |
ТД Белава.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-09-000024 ● 75f34a306e1e4ee18f1e1af37a8e0b84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2023 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 32
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 08.02.2023 № 32
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-11-03-002539-b 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 17:10:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует або еквівалент» (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби; інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-03-002539-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Прошу надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору поставки від 07.12.2021 № 399, укладеному між Краснокутською селищною радою Богодухівського району Харківської області та товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕК ТРАНС» щодо поставки товару «Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует» (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби), зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-14 11:35:22
Відповідь на запит
У зв'язку з проведенням моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-03-002539-b) надаємо наступну інформацію: 1)Краснокутська селищна рада Богодухівського району Харківської області, як орган місцевого самоврядування під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, органам місцевого самоврядування лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається. Дане обгрунтування селищною радою не опубліковувалося. 2) Що стосується другого питання, інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по даній закупівлі додаємо сканкопії видаткової накладної, платіжного доручення та акт приймання-передачі. Також повідомляю, що на момент здійснення даної закупівлі та виконання договору при Краснокутській селищній раді діяв тендерний комітет, інформації та документів про причини неоприлюднення звіту про виконання договору та неоприлюднення окремим документом перелік змін до тендерної документації надати неможливо, так як з 01 січня 2022 року тендерний комітет не діє.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 15:58:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует або еквівалент» (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби; інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-03-002539-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Враховуючи інформацію, надану Вами 14.02.2023 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.02.2023, стосовно неможливості надання пояснень щодо неоприлюднення звіту про виконання договору та неоприлюднення окремим документом переліку змін до тендерної документації, прошу надати протокольне рішення стосовно внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару «Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует» (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби).
Інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 16:01:23
Пояснення
Внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару «Автомобіль вантажопасажирський БЕЛАВА 1201 Борт-Дует» (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2023-02-22 09:19:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕК-ТРАНС" |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
795 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ" |
799 800,00
UAH з ПДВ
|
799 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕК-ТРАНС" #33897028 |
Переможець |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 08:44
|
399.pdf | укладений |
07 грудня 2021 08:43
|