Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42263559 |
Місцезнаходження: | 68355, Україна , Одеська обл., місто Вилкове, вулиця Татарбунарського Повстання 64 |
Контактна особа: |
Григорович Світлана Іванівна +380677827296 osvitavilkovo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 16:05 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 15:27 |
Очікувана вартість: | 2 847 709,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 238,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 30 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 16:45 |
ПРОТОКОЛ | |
04 листопада 2021 16:45 |
ТД зі змінами.doc | |
03 листопада 2021 16:01 |
Додаток_2 Проект договору.rtf | |
03 листопада 2021 16:01 |
ТД.doc |
05 листопада 2021 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2021 16:45 |
ПРОТОКОЛ
|
||||||
04 листопада 2021 16:45 |
ТД зі змінами.doc
|
||||||
03 листопада 2021 16:01 |
Додаток_2 Проект договору.rtf
|
||||||
03 листопада 2021 16:01 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000046 ● ec17c6fc19da456ab97436cd8a103a29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 10:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-11-03-002482-c 03.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 14:53:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту та утеплення фасаду Приморського закладу загальної середньої освіти Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68350, Одеська область, Кілійський район, село Приморське, вулиця Морська, будинок 81 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-03-002482-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 13:06:06
Пояснення
Надаємо Рішення сесії Вилківської міської ради, Кошторисну документацію та експертний звіт
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 16:53:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту та утеплення фасаду Приморського закладу загальної середньої освіти Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68350, Одеська область, Кілійський район, село Приморське, вулиця Морська, будинок 81 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-03-002482-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому у тендерній документації встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01 липня 2022 року, для усунення допущених порушень, Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" за спільною згодою обох сторін, було укладено додаткову угоду №4 від 04.07.2022 року до Договору підряду №125 від 06.12.2021 року, укладеного за результатами відкритих торгів, про розірвання договору. Крім того здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»; вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та абзацу 3 частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2022-07-05 22:53:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2022-07-06 10:13:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" |
2 790 873,00
UAH з ПДВ
|
2 790 873,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРМЕС.С" |
2 824 757,00
UAH з ПДВ
|
2 824 757,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" #41518034 |
Переможець |
2 790 873,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 22:54
|
Звіт про виконання договору | укладений |
05 липня 2022 22:52
|
Додаткова угода 4 | укладений |
05 липня 2022 22:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 22:50
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 22:48
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 22:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 18:06
|
IMG_0030 (24).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 17:50
|
IMG_0029 (32).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 17:57
|
договір | укладений |
06 грудня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в реквізити договора |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», розділу 8 Договору підряду № 125 від 06 грудня 2021 р. (далі — «Договір»), Сторони уклали цю Додаткову угоду (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: У зв’язку із відсутністю фінансування за об’єктом будівництва «Капітальний ремонт та утеплення фасаду Приморського закладу загальної середньої освіти Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської областіза адресою: 68350, Одеська область, Кілійський район, село Приморське, вулиця Морська, будинок 81» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою викласти пункт 3.1. розділу 3 Договору підряду №125 від 06 грудня 2021 року в наступній редакції «Загальна вартість робіт за Договором визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору і становить: 1 058 026,00 грн. (Один мільйон п’ятдесят вісім тисяч двадцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 058 026,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до додаткової угоди No4 від 04.07.2022р. На підставі ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, розділу 8 Договору підряду № 125 від 06 грудня 2021 р. (далі — «Договір»), керуючись висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01 липня 2022 року та у зв’язку із відсутністю фінансування, Сторони домовилися розірвати Договір підряду №125 від 06 грудня 2021 року за згодою Сторін. |