Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланідас 300, Скін-дез преміум клінік, АХД 2000 експрес, АХД 2000 гель, Стерізол
Очікувана вартість
268 000,00 UAH
UA-2021-11-03-001947-c ce4c5635ef3b41fb9152565124c0be58
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Робак Галина Василівна

+380352254687 olena_zolotnyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги"
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Робак Галина Василівна
+380352254687
olena_zolotnyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 18:00
Очікувана вартість: 268 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 шт
Бланідас 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
50 шт
Скін-дез преміум клінік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
360 шт
АХД 2000 експрес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
360 шт
АХД 2000 гель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
6 шт
Стерізол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 14:46
4.3 Додаток 4 договору.docx
03 листопада 2021 14:46
2.3. Додаток 3 Квалiфiкацiя та iншi вимоги.doc
03 листопада 2021 14:46
2.2. Додаток 2 тех.вимоги.docx
03 листопада 2021 14:46
2.1. Додаток 1 Пропозицiя.doc
03 листопада 2021 14:46
2.0. Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мілько Ольга Ігорівна 252 440,00
UAH з ПДВ
252 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 14:05
Електронний підпис
12 листопада 2021 14:01
Сертифікат Скін-дез.PDF
12 листопада 2021 14:01
Сертифікат Ахд гель.PDF
12 листопада 2021 14:01
Сертифікат Стерізол.PDF
12 листопада 2021 14:01
Гарантійний лист 2.PDF
12 листопада 2021 14:01
ІПН.PDF
12 листопада 2021 14:01
Паспорт.PDF
12 листопада 2021 14:01
Проект Договору.PDF
12 листопада 2021 14:01
Лист санкції.PDF
12 листопада 2021 14:01
Цінова пропозиція.PDF
12 листопада 2021 14:01
Витяг.PDF
12 листопада 2021 14:01
Інформація ФОП.PDF
12 листопада 2021 14:01
Сертифікат Ахд експрес.PDF
12 листопада 2021 14:01
МТВ.PDF
12 листопада 2021 14:01
Лист уповнаваження.PDF
12 листопада 2021 14:01
Виписка.PDF
12 листопада 2021 14:01
Ліцензія.PDF
12 листопада 2021 14:01
Інформаційний лист ПДВ.PDF
12 листопада 2021 14:01
Лист МТБ, наймана праця.PDF
12 листопада 2021 14:01
Гарантійний лист.PDF
12 листопада 2021 14:01
Сертифікат Бланідас 300.PDF
12 листопада 2021 14:01
інф.лист1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мілько Ольга Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мілько Ольга Ігорівна
#3340208685
Переможець 252 440,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:55

Документи

17 листопада 2021 15:55
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:51
Протокол _ 103.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мілько Ольга Ігорівна
#3340208685
252 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 15:55
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:51
Протокол _ 103.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 12:22
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 12:08
дод.угода 3.pdf зміни до договору
03 травня 2022 12:07
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 11:51
дод.угода 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 11:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:36
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 11:13
договір 538.pdf укладений
23 листопада 2021 11:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланідас 300 480 шт 190,00
UAH
Скін-дез преміум клінік 50 шт 160,00
UAH
АХД 2000 експрес 360 шт 190,00
UAH
АХД 2000 гель 360 шт 231,00
UAH
Стерізол 6 шт 280,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 538
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланідас 300 120 шт 190,00
UAH
Скін-дез преміум клінік 50 шт 160,00
UAH
АХД 2000 експрес 120 шт 190,00
UAH
АХД 2000 гель 60 шт 231,00
UAH
Стерізол 6 шт 280,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 69 140,00
UAH