Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Переведення в уніфікований цифровий формат обміну геопросторовими даними наявної інформації затвердженої містобудівної документації для внесення до містобудівного кадастру
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-11-02-016263-a 941cf231656048e08347b0db79b1d0ac
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Курило

+380322975786 bohdan_k2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА УРБАНІСТИКИ ДЕПАРТАМЕНТУ МІСТОБУДУВАННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26256694
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., м. Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1
Контактна особа: Богдан Курило
+380322975786
bohdan_k2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
У зв’язку із необхідністю впорядкування, оцифрування та адаптації графічних матеріалів містобудівної документації ліквідованих місцевих рад, що увійшли до складу Львівської міської територіальної громади, з переведенням їх в єдиний уніфікований цифровий формат обміну геопросторовими даними для подальшого внесення до містобудівного кадастру, реалізованого на платформі «Програмний комплекс SOFTPRO: Містобудівний кадастр», виникла необхідність оновлення та модернізації вказаного «Програмного комплексу SOFTPRO: Містобудівний кадастр», який є об'єктом права інтелектуальної власності його автора - ФОП Черіна Андрія Геннадійовича (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 60072 від 08.06.2015), а ПП “СОФТПРО+” є постачальником послуг цього програмного забезпечення на підставі авторського (ліцензійного) договору від 01 травня 2018 року № 2 з її автором.
В цей час відповідно до ст. 420, 433 Цивільного кодексу України, п. 3 ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп'ютерні програми є об’єктом права інтелектуальної власності – об'єктом авторського права (твором) у галузі науки. Статтею 426 Цивільного кодексу України передбачено, що використання об'єкта права інтелектуальної власності іншою особою здійснюється з дозволу особи, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності. Умови надання дозволу (видачі ліцензії) на використання об'єкта права інтелектуальної власності можуть бути визначені ліцензійним договором, який укладається з додержанням вимог цього Кодексу та іншого закону. Також ст. 443 Цивільного кодексу України передбачено, що використання твору здійснюється лише за згодою автора (крім випадків, передбачених законом). Відповідно до ст. 1107, 1109 Цивільного кодексу України розпорядження майновими правами інтелектуальної власності та використання права інтелектуальної власності здійснюється на підставі Ліцензійного договору. Таким чином встановлені законодавством України умови та засоби захисту прав інтелектуальної власності обумовлюють можливість закупівлі, за якої існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, лише у власника (автора) цього об’єкту права інтелектуальної власності, або особи, що наділена правом розпорядження майновими правами інтелектуальної власності, зокрема на підставі ліцензійного договору, укладеного з власником.
Отже, враховуючи те, що авторське право на Програмний комплекс «SOFTPRO: Містобудівний кадастр» є інтелектуальною власністю його розробника, а ПП “СОФТПРО+” є постачальником послуг цього програмного забезпечення на підставі авторського (ліцензійного) договору від 01 травня 2018 року № 2 з її автором, застосовується переговорна процедури закупівлі Переведення в уніфікований цифровий формат обміну геопросторовими даними наявної інформації затвердженої містобудівної документації для внесення до містобудівного кадастру відповідно до п. 2 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 19:57
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Переведення в уніфікований цифровий формат обміну геопросторовими даними наявної інформації затвердженої містобудівної документації для внесення до містобудівного кадастру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Ринок, 1, площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 19:51
МБК_Свідоцтво.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000040 ● d4567c73cf994a9c90772cfaa5c0ae26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2022 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2022 № 20

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-02-016263-a, 02.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-13 17:59:51

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-02-016263-a, яка проводилась Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою закупівлі, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-18 10:04:38

Пояснення

На виконання запиту у закупівлі за ID: UA-2021-11-02-016263-a пояснюємо, що у зв’язку із необхідністю впорядкування, оцифрування та адаптації графічних матеріалів містобудівної документації ліквідованих місцевих рад, що увійшли до складу Львівської міської територіальної громади, з переведенням їх у єдиний уніфікований цифровий формат обміну геопросторовими даними для подальшого внесення до містобудівного кадастру, реалізованого на платформі «Програмний комплекс SOFTPRO: Містобудівний кадастр», виникла необхідність оновлення та модернізації вказаного «Програмного комплексу SOFTPRO: Містобудівний кадастр», що включає конфігурування та налаштування баз топографічних даних геоінформаційної системи містобудівного кадастру Львівської міської ради, необхідних в цілому для підвищення якості й ефективності інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень органами державної влади і органами місцевого самоврядування щодо сталого розвитку території громади, а також задоволення інформаційних потреб у сфері містобудівної діяльності організацій, підприємств, громадських об'єднань та громадян на основі формування, інтегрування, постійного оновлення і ефективного використання геоінформаційних ресурсів про територію із застосуванням сучасних геоінформаційних технологій. Скан-копія листа Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 22.03.2017 №16-626 щодо підтримки баз геопросторових даних із застосуванням уніфікованої системи електронного документообігу кадастровими даними, реалізованої на програмній платформі SOFTPRO: Містобудівний кадастр, додається.

Розрахунок очікуваної вартості закупівлі зазначених робіт здійснено на основі та з дотриманням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, відповідно до табл. 2 продовження дод. 7 до яких показник кошторисної вартості камеральних вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день становить 1780 грн, а також відповідно до очікуваного ПП "СОФТПРО+" часу, необхідного для виконання конкретних завдань закупівлі, що становить 112,5 людино-днів. Відтак очікувана вартість закупівлі: 1780 * 112,5 = 200 250,00 грн  200 000,00 грн.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710» (зі змінами), якою органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель пояснюємо, що Замовник закупівлі – управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради станом на сьогодні не має власного вебсайту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-13 18:02:00

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-02-016263-a, яка проводилась Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою закупівлі, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
У відповідності до вимог частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно, відповідно до частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації (протокол розкриття тендерних пропозицій по закупівлі) участь у досліджуваній процедурі закупівлі брав учасник – приватне підприємство «СОФТПРО з ціновою пропозицією 200 000,00 гривень. Замовником 02.11.2021 опубліковано протокол розкриття тендерних пропозицій.
Однак, на час оприлюднення повідомлення про початок проведення моніторингу процедури закупівлі (13.01.2022) в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Чи укладався Замовником договір за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-02-016263-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
2. Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-02-016263-a (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині восьмій статті 40 Закону) ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-17 18:52:32

Пояснення

На виконання запиту про надання пояснення у переговорній процедурі закупівлі UA-2021-11-02-016263-a пояснюємо: (1) за результатами вказаної розпочатої процедури закупівлі жодний договір не укладався; (2) відтак, оскільки у встановлений Законом України "Про публічні закупівлі" 35 денний строк договір про закупівлю не був підписаний, Замовником станом на 13.01.2022 та станом на зараз на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" готується відміна зазначеної переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-02-016263-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710.) • усунуто

У зв’язку із непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів переговорна процедура закупівлі відмінена

2022-11-21 11:46:40

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+"
#42017598
Переможець 200 000,00
UAH
02 листопада 2021 19:57

Документи

02 листопада 2021 19:57
Електронний підпис
02 листопада 2021 19:55
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 19:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+"
#42017598
200 000,00
UAH
Документи

Документи

02 листопада 2021 19:57
Електронний підпис
02 листопада 2021 19:55
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 січня 2022 13:59
Кінець періоду оскарження: 29 січня 2022 00:00
Дата відміни: 18 січня 2022 13:59
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: У зв’язку із непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів переговорна процедура закупівлі підлягає відміні
Документи:
18 січня 2022 13:59
Електронний підпис
18 січня 2022 13:56
Протокол 1.pdf