Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 11 759 684,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 798,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 16:49 |
Перелік змін від 17.11.2021 вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3.pdf | |
17 листопада 2021 16:49 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3 (нова редакція).pdf | |
02 листопада 2021 18:56 |
Оголошення вул.Генерала Жмаченка,4.pdf | |
02 листопада 2021 18:55 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3 (1).pdf |
17 листопада 2021 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 листопада 2021 16:49 |
Перелік змін від 17.11.2021 вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3.pdf
|
||||||
17 листопада 2021 16:49 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3 (нова редакція).pdf
|
||||||
02 листопада 2021 18:56 |
Оголошення вул.Генерала Жмаченка,4.pdf
|
||||||
02 листопада 2021 18:55 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3 (1).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000031 ● f74f42bed60c40adb6a1bba9f4f1d8e7
- Статус: завершено ● Дата: 09 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-11-02-016076-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 10:23:01
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 4, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-016076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Чи перераховувався аванс товариству з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС») відповідно до умов пунктів 5.10, 5.11 договору підряду від 13.12.2021 № 37/21-КТ (далі – Договір)?
3. У разі перерахування авансу ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пунктів 5.10. 5.11 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-19 14:13:20
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 4, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 11 759 684,60 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-016076-a) щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної допорогової закупівлі (UA-2020-10-21-000620-c) укладено договір № 890-ПР від 17.11.2020 року на виконання проектних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 4, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва, відповідно до якого МП «Промкомплекс» у формі ТОВ виготовлено проектну документацію (стадія «Робочий проект»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 30.11.2020 р. № 01-0634-20-ЦБ, розроблений філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2021-11-02-016076-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проектної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Генерала Жмаченка, 4, під'їзди 1-3 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]» склала 11 759 684,60 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва коштів на «утримання служби замовника» (глава 10) та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1006 від 29.04.2021 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0634-20-ЦБ від 30.11.2020 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.08.2021 № 1829 та Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 № 2432, Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 року, затверджена Рішенням Київської міської ради № 23/23 від 24.12.2020 р. додаються. Аванс ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» не перераховувався.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" |
11 689 818,01
UAH з ПДВ
|
11 689 818,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" |
11 759 680,00
UAH з ПДВ
|
11 759 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" #38526925 |
Переможець |
11 689 818,01
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 14:39
|
Додаткова угода № 4 від 22.03.2023 до дог. № 37-21-КТ від 13.12.2021.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 16:43
|
ДУ № 3 від 30.12.2022 до дог. № 37-21-КТ від 13.12.2021.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 16:30
|
Додаткова угода № 2 від 16.09.2022р. до дог. № 37-21-КТ від 13.12.2021р., вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:57
|
ДУ № 1 від 20.12.2021 до дог. № 37-21-КТ від 13.12.2021 вул. Г.Жмаченка, 4, п. 1-3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:04
|
Договір підряду № 37-21-КТ від 13.12.2021р., вул. Генерала Жмаченка, 4, п.1-3.pdf | укладений |
14 грудня 2021 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, у Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №1 від 20.12.2021 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 37/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №2 від 16.09.2022 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 37/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п.4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в розділ 15 Договору «Інші умови Договору»; Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 37/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 4 від 22.03.2023 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 37/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |