Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 104 676 720,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 523 383,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 520 000,00 грн. Реквізити замовника: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 33239981, 01054, м. Київ, вул. Івана Франка, 12А, літ. Б, Р/р UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у формі, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»), зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг, та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення тендеру, оголошення про проведення відбору (далі – «Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг, в тому числі додатки до них; в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію відповідного документу про оплату. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 520000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2,5 відсотка вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника: UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 18:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 18:12 |
ТД_Берізка_(БМР)_02.11.2021.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Слід зазначити, що звернення від 02.11.2021 не містить жодної інформації щодо змісту тендерної документації або інформації про те, у чому полягає порушення Замовника під час проведення тендеру.
Закупівля за предметом: «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-02-015846-a, здійснюється з дотриманням всіх принципів, передбачених статтею 5 Закону. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у зазначеній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Жодних дискримінаційних вимог до учасників Замовником не встановлено, а тендерна документація складена у відповідності до вимог частини четвертої статті 22 Закону, зокрема, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тощо.
В частині вимог щодо наявності у учасника інженера-консультанта: відповідно до пункту 4-1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» до завдань та обов’язків інженера-консультанта (будівництво) входить участь у контролі відповідності проектним рішенням використаних матеріально-технічних ресурсів, у перевірці обсягів виконаних будівельних робіт та якості будівельних матеріалів, у передпроектних роботах та підготовці вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об'єкта.
Тобто, наявність інженера-консультанта визначена чинними нормативними актами та жодним чином не дискримінує учасників закупівлі.
Щодо вимоги про надання протоколів перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром або аналогічним пристроєм, то зазначені вимоги визначені у Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, Правилах безпечної експлуатації електроустановок, затверджених наказом Державного комітету України по нагладу за охороною праці від 06.10.1997 № 257, тощо. Виходячи з вищевикладеного надання в складі тендерної пропозиції таких протоколів не є дискримінаційною вимогою, а обов'язковою потребою згідно чинними нормативними актами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000020 ● 56ab9675c33b4f8ca97841723c639276
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-11-02-015846-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 16:02:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівель будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-015846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат» (далі – ТОВ «Абсолют-Клімат») відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.2 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 15:25:02
Пояснення
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.05.2022 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (ID: UA-2021-11-02-015846-a) та надаються наступні пояснення.
Відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 04.10.2022.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 07.10.2022.
Щодо надання пояснень на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі», який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ДП "Київоблбудінвест" філія "Київ облбудекспертиза" №01-0192-21/ЦБ від 13.10.2021.
Відповідно до Розпорядження Київської міської ради від 13.10.2021
№ 2161 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101» (додається) та рішення Київської міської ради від 07.12.2021 № 3698/3739 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки» (додається) по головному розпоряднику бюджетних коштів – Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у 2021 році КП «Інженерний центр», як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі».
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з реконструкції будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини для створення належних умов надання медичних послуг, підвищення комфортності перебування для пацієнтів та покращення матеріально-технічної бази Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Інженерний центр» являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КП «Інженерний центр» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Інженерний центр» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Щодо надання інформації та її документального підтвердження стосовно виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо наступне.
Відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2,5 відсотка вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника: UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)”.
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Абсолют-Клімат» з ціновою пропозицією 103 891 645,44 грн. з ПДВ виконав умови пункту 6 розділу VI тендерної документації та перерахував 09.12.2021 (до підписання договору) на вищевказаний рахунок Замовника суму, яка становить 2,5 відсотка вартості договору про закупівлю, а саме - 2 597 291,14 грн.
Для документального підтвердження додається Платіжне доручення №8496 від 09.12.2021.
Щодо надання інформації стосовно перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411 повідомляємо наступне.
КП «Інженерний центр» не здійснювало перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВЕКТОР 12" |
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Абсолют-Клімат |
103 891 645,44
UAH з ПДВ
|
103 891 645,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" |
104 153 337,24
UAH з ПДВ
|
104 153 337,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВЕКТОР 12" #37838689 |
Відхилено |
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 13:26
|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
103 891 645,44
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 10:51
|
ДУ № 4 до Договору №172_21-411 від 28.06.2024.pdf | укладений |
28 червня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:55
|
ДУ №3 до Дог_172_21_411_БЕРІЗКА_БМР_продовження строку.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 11:28
|
ДУ №2 від 03.08.23_до Дог. №172_21-411 від 09.12.21_зміна реквіз._winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:33
|
ДУ №1 172-21-411 (Берізка БМР).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 12:28
|
172-21-411 (Берізка БМР).pdf | укладений |
09 грудня 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оплата у 2021 році за договором здійснюватись не буде. |
Номер договору про закупівлю: | 172/21-411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 172/21-411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 172/21-411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |