Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланкова продукція (Код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-11-02-014749-a 50a01d57b0354e9f94ae3b9efeb6fb1f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Вікторівна Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 12 листопада 2021 14:02
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Журнал реєстрації вихідної документації (200 стор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Журнал реєстрації вхідної документації (300 стор.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Журнал реєстрації вхідної документації (100 стор.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Журнал реєстрації наказів ректора з основної діяльності університету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Особові картки працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Особові листи з обліку кадрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Згода на збір та обробку персональних даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Автобіографія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Заява
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Книга розрахунку з організаціями (200 стор.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Книга розрахунку з організаціями (120 стор.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк оборотна відомість
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Бланк меморіальний ордер № 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Бланк звіту про рух матеріальних цінностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Карточка Тип форма №3-7 нак.ДКУ18.12.2000 №130
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Особовий рахунок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Книга обліку довіреностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на постачання товарів на підставі вказаної накладної у термін 10 робочих днів після підписання накладної, згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України від 8.07.2010р. за № 2456-VI (з усіма наступними змінами), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 16:42
ОголошенняСЗ.docx
02 листопада 2021 16:42
Специфікація.xls
02 листопада 2021 16:42
КанцБланкимЗразок.rar
02 листопада 2021 16:42
БухБланки.rar
02 листопада 2021 16:42
КадровіБланкиЗразки.rar
02 листопада 2021 16:42
ДоговірПроект.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 6 990,00
UAH з ПДВ
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гавриленко Андрій Анатолійович 9 764,53
UAH з ПДВ
7 772,97
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сочінський Микола Миколайович 10 000,00
UAH з ПДВ
7 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 11:58
Електронний підпис
09 листопада 2021 11:58
Гарантійний_лист.PDF
09 листопада 2021 11:58
Цінова_пропозиція.PDF
09 листопада 2021 11:58
СЕС_Плівка_для_ламінування.PDF
09 листопада 2021 11:58
сес Унівако.pdf
09 листопада 2021 11:58
Клей кістковий.pdf
09 листопада 2021 11:58
Картон_палітурний.PDF
09 листопада 2021 11:58
Картон 220, 250.PDF
09 листопада 2021 11:58
ДСЕЕ_фарба.PDF
09 листопада 2021 11:58
Висновок UPM Finesse.pdf
09 листопада 2021 11:58
Висновки СЕС папір.PDF
09 листопада 2021 11:58
Бумвініл.PDF
09 листопада 2021 11:58
Mondi_offset_Slovakia.pdf
09 листопада 2021 11:58
MM karton 2021-2026.pdf
09 листопада 2021 11:58
Технічні_вимоги.PDF
09 листопада 2021 11:58
Свідоцтво_ПДВ_завірене.PDF
09 листопада 2021 11:58
Свідоцтво_завір..PDF
09 листопада 2021 11:58
Статут ПДФ.pdf
09 листопада 2021 11:58
Інформація_про_учасника.PDF

Публічні документи

11 листопада 2021 07:35
Електронний підпис
11 листопада 2021 07:34
Довідка про сертифікацію.pdf
11 листопада 2021 07:34
Витяг з РПЄП.PDF
11 листопада 2021 07:34
Висновок клей.PDF
11 листопада 2021 07:34
Висновок картон.pdf
11 листопада 2021 07:34
Витяг з ЄДР.PDF
11 листопада 2021 07:34
Довідка щодо ліцензії.pdf
11 листопада 2021 07:34
Інф про учасника.pdf
11 листопада 2021 07:34
Висновок фарба.pdf
11 листопада 2021 07:34
Довідка про право підпису.pdf
11 листопада 2021 07:34
Тех вимоги.pdf
11 листопада 2021 07:34
Висновок офсет.pdf
11 листопада 2021 07:34
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2021 15:26
Електронний підпис
09 листопада 2021 15:25
Установчі док.pdf
09 листопада 2021 15:25
Інформація, паспорт.pdf
09 листопада 2021 15:25
Листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП Гавриленко Андрій Анатолійович

ФОП Сочінський М.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 6 990,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:52
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 11:57
Дог434.pdf укладений
23 листопада 2021 11:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації вихідної документації (200 стор) 2 штуки 105,00
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідної документації (300 стор.) 2 штуки 135,00
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідної документації (100 стор.) 1 штуки 54,00
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації наказів ректора з основної діяльності університету 2 штуки 126,00
UAH з ПДВ
Особові картки працівників 400 штуки 1,14
UAH з ПДВ
Особові листи з обліку кадрів 400 штуки 2,46
UAH з ПДВ
Згода на збір та обробку персональних даних 400 штуки 1,14
UAH з ПДВ
Автобіографія 200 штуки 0,48
UAH з ПДВ
Заява 400 штуки 0,30
UAH з ПДВ
Книга розрахунку з організаціями (200 стор.) 2 штуки 105,00
UAH з ПДВ
Книга розрахунку з організаціями (120 стор.) 1 штуки 90,00
UAH з ПДВ
Бланк оборотна відомість 500 штуки 0,72
UAH з ПДВ
Бланк меморіальний ордер № 9 50 штуки 0,96
UAH з ПДВ
Бланк звіту про рух матеріальних цінностей 50 штуки 36,00
UAH з ПДВ
Карточка Тип форма №3-7 нак.ДКУ18.12.2000 №130 500 штуки 0,66
UAH з ПДВ
Особовий рахунок 1000 штуки 1,20
UAH з ПДВ
Книга обліку довіреностей 1 штуки 54,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 165,00 UAH)