Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
5 200 608,00 UAH
UA-2021-11-02-014383-a 8cf5805c8e754f6e95d8b1320122e733
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдайчук Світлана Олегівна

380979104325 sv_gaidaychuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11
Контактна особа: Гайдайчук Світлана Олегівна
380979104325
sv_gaidaychuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
22.10.2021 року на електронну адресу КП ЖТТУ надійшов лист №1936 від ТОВ “Енерго Збут Транс”(далі-Постачальник), який є постачальником електричної енергії, про те, що з урахуванням зростання ціни на ринку електричної енергії та у зв’язку з набранням законної сили з 1 серпня 2021р. постанови НКРЕКП № 1227 від 30.07.2021р., якою підвищено максимально граничні ціни на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку електричної енергії в торговій зоні Об’єднаної енергосистеми України, на «денні» години (07:00-23:00) – до 4000грн/Мвт-год, на «нічні» години (23:00-07:00) – до 2000 грн/Мвт-год., ТОВ “Енерго Збут Транс” несе значні збитки.
У зв'язку з чим Постачальник повідомляє КП ЖТТУ про розірвання Договору поставки №1770 від 04.01.2021р. та припинення постачання електричної енергії з 19.11.2021р.
Згідно ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначаються умови застосування переговорної процедури закупівлі, а саме:
1. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
2. Відповідно до абз.3 п.3 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.
Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі відповідно до ч.1 статті 17 цього Закону.
КП ЖТТУ було проведено переговори з рядом постачальників електричної енергії, в результаті чого на електронну адресу підприємства надійшло 4 комерційні пропозиції. Найбільш економічно вигідна пропозиція, з умовою післяоплати за надану електричну енергію надійшла пропозиція від ТОВ «Енерджі Маркетс Ассістант» з фіксованою ціною 3,408 за 1кВт/год з ПДВ із гарантією, що дана ціна не буде змінюватись протягом дії договору, окрім зміни регульованого НКРЕКП тарифу на послуги з передачі електричної енергії, що входить у вартість постачання.
У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися про закупівлю електричної енергії код ДК 021:2015 - 09310000-5 «Електрична енергія» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Період постачання з 19.11.2021р. по 31.12.2021р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1526000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Опис джерела фінансування: Кошти від господарської діяльності підприємства та фінансування з місцевого бюджету. Мова: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Оплата не пізніше 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 16:32
Протокол переговорів.PDF
02 листопада 2021 16:32
Протокол №28.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ"
#44256077
Переможець 5 200 608,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 16:39

Документи

02 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:38
Протокол №29.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ"
#44256077
5 200 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:38
Протокол №29.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:15
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
20 грудня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 08:35
Підписаний договір ТОВ ЕМА.PDF укладений
15 листопада 2021 08:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія 1526000 Кіловат-година 3,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.2 розділу 5. «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Загальна сума цього Договору складає: 5 200 608 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів двісті тисяч шістсот вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 866 768,00 грн. (Вісімсот шістдесят шість тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) в тому числі 1 414 054 грн. 18 коп. (Один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч п’ятдесят чотири гривні 18 копійок) сплачується за кошти місцевого бюджету та 3 786 553 грн. 82 коп. (Три мільйони сімсот вісімдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 82 копійки) за власні кошти. 2. Решта пунктів та розділів цього Договору залишаються незмінними. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 4. Цю Додаткову угоду викладено українською мовою у двох примірниках (по одному для кожної Сторони), які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 14383
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія 1526000 Кіловат-година 3,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 196 470,69
UAH (в тому числі ПДВ 863 078,45 UAH)