Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні стелажі металеві, полка металева 920*300 до стелажу СТС, обмежувач до стелажу СТ-012 600мм
Очікувана вартість
198 868,00 UAH
UA-2021-11-02-013654-a ba2e94a4b2b54ef3bda675f6a2a0450f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мазенкова

+380664962696 ymazenkova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Юлія Мазенкова
+380664962696
ymazenkova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 868,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (3000*1000*300, 9 полиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
1 штуки
Офісний стелаж металевий модель СТ-031 (2491*1366*400, 5 полиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Орловська, 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
55 штуки
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (2500*1000*300, 7 полиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Орловська, 1 Б, проспект Слобожанський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
35 штуки
Полка металева 920*300 до стелажу СТС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
66 штуки
Обмежувач до стелажу СТ-012 600мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня поставки Товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 16:07
Додаток 3 проєкт договору.doc
02 листопада 2021 16:06
оголошення.doc
02 листопада 2021 16:06
Додаток 2 технічні якісні вимоги.doc
02 листопада 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 16:07
Додаток 3 проєкт договору.doc
02 листопада 2021 16:06
оголошення.doc
02 листопада 2021 16:06
Додаток 2 технічні якісні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ведо 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 14:43
Електронний підпис
10 листопада 2021 14:41
Дод_4_Тендерна_пропозиція.PDF
10 листопада 2021 14:41
Накладна_п_дог.jpg
10 листопада 2021 14:41
Дод 3_Проєкт договору.pdf
10 листопада 2021 14:41
Відповідність ст 17.pdf
10 листопада 2021 14:41
Статут.pdf
10 листопада 2021 14:41
Довідка з банку.pdf
10 листопада 2021 14:41
Довідка МВД.pdf
10 листопада 2021 14:41
Дод 2_Технічні вимоги.pdf
10 листопада 2021 14:41
Довідка про підприємство.pdf
10 листопада 2021 14:41
Кваліфікаційні вимоги.pdf
10 листопада 2021 14:41
Реєстраційні документи.pdf
10 листопада 2021 14:41
Под_Договір стелажі.pdf
10 листопада 2021 14:41
Дод 1 п6_про санкції ст236.pdf
10 листопада 2021 14:41
Дод 1 п3_про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ведо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ведо
#35268595
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 11:42

Документи

12 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:41
протокол від 12.11.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ведо
#35268595
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2021 11:42
Електронний підпис
12 листопада 2021 11:41
протокол від 12.11.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:05
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 18:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 18:13
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 10:52
договір від 16.11.2021.pdf укладений
17 листопада 2021 10:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (3000*1000*300, 9 полиць) 2 штуки 3 733,50
UAH з ПДВ
Офісний стелаж металевий модель СТ-031 (2491*1366*400, 5 полиць) 1 штуки 7 200,00
UAH з ПДВ
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (2500*1000*300, 7 полиць) 55 штуки 3 130,20
UAH з ПДВ
Полка металева 920*300 до стелажу СТС 35 штуки 240,00
UAH з ПДВ
Обмежувач до стелажу СТ-012 600мм 66 штуки 42,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 29/11/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (3000*1000*300, 9 полиць) 2 штуки 3 733,50
UAH з ПДВ
Офісний стелаж металевий модель СТ-031 (2491*1366*400, 5 полиць) 1 штуки 7 200,00
UAH з ПДВ
Офісний стелаж металевий модель СТ-012 (2500*1000*300, 7 полиць) 55 штуки 3 130,20
UAH з ПДВ
Полка металева 920*300 до стелажу СТС 35 штуки 240,00
UAH з ПДВ
Обмежувач до стелажу СТ-012 600мм 66 штуки 42,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)