Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride))
Очікувана вартість
412 100,00 UAH
UA-2021-11-02-013132-a 1e14a70619024d6a8f381b8dccb7b736
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Володимирівна Полякова

+380976992465 econom10gbzp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Оксана Володимирівна Полякова
+380976992465
econom10gbzp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На підставі двічі відмінених процедур відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride)) (ідентифікатори закупівель першої процедури UA-2021-09-24-011355-b та другої процедури UA-2021-10-11-010271-b) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено тип процедури закупівлі «Переговорна процедура»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 флакон
Натрію хлорид 10 % (100мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
21500 флакон
Натрію хлорид 0,9% (400мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1.ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу згідно видаткової накладної. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 робочих днів з дати отримання покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИМУЛА"
#20492715
Переможець 396 980,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 16:00

Документи

02 листопада 2021 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 16:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИМУЛА"
#20492715
396 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 11:51
д у 3 до догвору 2220 75.pdf зміни до договору
31 січня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:15
дод угода продовж стр.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:44
ду 1до дог 2220 75.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:05
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 17:09
Скан договору 2220.75 від 19.11.2021 КП Примула.pdf укладений
19 листопада 2021 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з арифметичною помилкою Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору виклавши його в новій редакції наступного змісту: «3.1. Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 396980,00 грн (триста дев’яносто шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 26 389,00 грн (двадцять шість тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі: - за рахунок коштів місцевого бюджету: 396980,00 грн (триста дев’яносто шість тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 26 389,00 грн (двадцять шість тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок); - за рахунок коштів НСЗУ: 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 2220/75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2220/75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію цього Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме на суму 78690,00 грн. (сімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто гривен 00 копійок) та у зв’язку з цим внести зміни до пункту 3.1 Договору, виклавши його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2220/75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 475 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 549,00 UAH)