Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Protection of objects of Troieschyna line of high-speed tram of KP "Kyivpastrans", Borshchahiv line of high-speed tram of KP "Kyivpastrans", city electric train of KP "Kyivpastrans", code 79710000-4 according to DK 021: 2015 "Security services"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Іваницька +380442546601 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Olena Ivanytska +380442546601 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 30 064 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2021 13:42 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 30 064 320 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 350 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 14:32 |
ЗТД Охорона об’єктів швидкісного трамваю Троєщинської лінії, Борщагівської лінії швидкісного трамваю,міської електрички (НР).docx | |
24 листопада 2021 14:32 |
Перелік змін 1.docx | |
02 листопада 2021 13:42 |
ТД Охорона об’єктів швидкісного трамваю Троєщинської лінії, Борщагівської лінії швидкісного трамваю,міської електрички.docx |
24 листопада 2021 14:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2021 14:32 |
ЗТД Охорона об’єктів швидкісного трамваю Троєщинської лінії, Борщагівської лінії швидкісного трамваю,міської електрички (НР).docx
|
|||
24 листопада 2021 14:32 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
02 листопада 2021 13:42 |
ТД Охорона об’єктів швидкісного трамваю Троєщинської лінії, Борщагівської лінії швидкісного трамваю,міської електрички.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одним із кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації включено вимогу щодо забезпечення радіозв’язку між постами охорони, та визначені документи, які Учасник повинен надати на підтвердження такої можливості.
Задане Учасником запитання не належить до компетенції Замовника та має вирішуватись самим Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник, Ви вимагаєте, шо всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них не менше сімдесяти п’яти охоронників з кваліфікацією третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше двох років. Взагалі-то, якщо охоронник вже має свідоцтво ІІІ розряду це говорить про те, що з моменту отримання даного кваліфікаційного розряду, вже має досвід роботи та професійні навички, які дозволяють охороняти об'єкти з високим ступенем ризик. Вимога про залучення охоронників, які додатково мають досвід роботи в даній кваліфікації не менше двох років це знову ж таки ваша примха, а якщо бути точнішими то ваша документація містить перелік вимог, які стосуються конкретного учасника. Ви не маєте права обмежувати коло учасників та встановлювати до них дискримінаційні вимоги. Прохання виключити дану вимогу з документації.
Документацією визначено, що в штаті Учасника повинно нараховуватись не менше ста працівників. Чому виключно в штаті учасника? Ч.3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Чому 100, а не 200?Ваша вимога прямо суперечить чинному ЗУ Про публічні закупівлі та є необгрунтованою. Ви не маєте права обмежувати коло учасників та встановлювати до них дискримінаційні вимоги. Прохання виключити дану вимогу з документації.
Шановний Замовник! В тендерній документації вами встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції аналогічних договорів з кількістю постів не менше 15, не менше одного виконаного договору з строком надання послуг не менше ніж зазначено в закупівлі. Знову ж таки виникає питання чому 15 постів, а не 42?Чим ви керувалися встановивши дану вимогу? Ніякий НПА не визначає наявність в учасників досвіду з такою кількістю потів. Чому 3, а не 5? Це ваші необгрунтовані та дискримінаційні забаганки. Виключте цю дискримінаційну вимогу.
Шановний Замовник! У ТД вами встановлена вимога що,: на підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований, документально підтверджений стутуний фонд не менше двісті п’ятдесят тисяч гривень. Замовнику, Вами і так вимагається надати у складі пропозиції договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном не менше дії тендерної пропозиції. У разі виникнення збитків у Замовника, з вини Виконавця, останні будуть відшкодовані згідно умов даного договору. Також, порядок відшкодування збитків визначатиметься договором, укладеним за результатами даної закупівлі та чинним законодавством. Яким Законом чи нормативно-правовим актом ви керувалися встановлюючи дану виомогу? Чому 250 тисяч, а не 500?Тому що такий статутний фонд має ваш потенційний переможець. Ви прекрасно розумієте, що дана вимога є абсолютно дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників. Відповідно до ЗУ ви дискримінуєте інших учасників та не даєте їм змогу взяти участь у закупівлі. Проводьте процедуру торгів відповідно до букви Закону та приберіть дискримінаційну із тендерної документації.
А ви маєте такий договір? Ваш підключенні вашого мобільного телефону до стільникового оператору ви заключали договір про телекомунікаційний договір?Яким чином це впливає на зв’язок? Просто смішно. Яким НПА це регулюється або яким Законом? Чи це просто ваша примха?Мабуть просто він є у вашого Переможця. Але це відповідає ЗУ Про публічні закупівлі. Проводьте процедуру торгів відповідно до букви Закону та приберіть дискримінаційну із тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000058 ● d453e2c0a59d4a2f8957486fa693109b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022
№
78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38
UA-2021-11-02-008558-a
02.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 15:11:19
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», Борщагівської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», міської електрички КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-008558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 11:24:10
Пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 24.05.2022 р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», Борщагівської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», міської електрички КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-02-008558-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок керівників філій КП «Київпастранс» щодо кількості постів охорони. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги специфіка виробничої діяльності філій для визначення режиму охорони (цілодобовий або з 2000 до 800). Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ПП «ОА «ГОВЕРЛА» та ДП «Вікінг».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення повідомляю, що приписи Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Додаток:
Комерційні пропозиції на 2 арк.
Уповноважена особа Г.Горбач
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 14:43
|
ПП "САПСАН-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 14:06
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 13:42
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
28 908 000,00
UAH з ПДВ
|
28 908 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САПСАН-1" |
30 052 756,80
UAH з ПДВ
|
28 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ" |
30 064 320,00
UAH з ПДВ
|
28 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Переможець |
28 908 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 16:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:52
|
53.21-294.pdf | укладений |
31 грудня 2021 12:51
|