Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт першого поверху (коридор, прим. № 125, санвузол) та другого поверху (санвузол з улаштуванням перегородки) в навчальному корпусі № 1 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» (Коригування). Додаткові роботи. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
1 444 499,00 UAH
UA-2021-11-02-006974-a 174f075cd37f4b92a841d28fc698abb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання основного договору по предмету закупівлі «Капітальний ремонт першого поверху (коридор, прим. № 125, санвузол) та другого поверху (санвузол з улаштуванням перегородки) в навчальному корпусі № 1 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, які виникли через непередбачувані обставини. Перелік додаткових аналогічних робіт необхідних для виконання визначені в Дефектному акті на додаткові роботи по цьому об’єкту. На підставі Дефектного акту на додаткові роботи розроблено технічне завдання та кошторисну документацію на додаткові роботи. Виконання робіт за основним проектом здійснює Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів. Визначені аналогічні додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія виконання робіт унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковою проектно-кошторисною документацією, без виконання додаткових робіт. Для виконання додаткових аналогічних робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ», що забезпечить дотримання технологічного процесу, а також сприятиме більшому строку експлуатації об’єкта. Продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технічного та економічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому ці додаткові роботи можуть бути виконані тільки Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ» . Отже, на сьогоднішній день є необхідність проведення закупівлі аналогічних додаткових робіт відповідно до вимог п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт першого поверху (коридор, прим. № 125, санвузол) та другого поверху (санвузол з улаштуванням перегородки) в навчальному корпусі № 1 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» (Коригування). Додаткові роботи. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) на строк не більше трьох місяців на цілі, визначені договором на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ»
#41845084
Переможець 1 444 499,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 12:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ» #41845084

№ рішення у справі

№ 54/62-р/к

Дата рішення у справі

17.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
02 листопада 2021 12:49
експертний звіт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ»
#41845084
1 444 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
02 листопада 2021 12:49
експертний звіт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:35
ДУ 051Р-21.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 12:12
доп.угода 6.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 12:05
доп.угода 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:16
Доп.угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:16
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 14:33
дог. №051Р-21.pdf укладений
15 листопада 2021 14:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2021 12:48
592 526,15 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA043133990000026003055732099
ТОВ "Альянс-Буд Iнжиніринг"
Оплачений
06 грудня 2021 09:49
11 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA043133990000026003055732099
ТОВ "Альянс-Буд Iнжиніринг"
Оплачений
06 грудня 2021 10:39
560 284,92 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA043133990000026003055732099
ТОВ "Альянс-Буд Iнжиніринг"
Оплачений
10 грудня 2021 09:27
197 896,91 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA043133990000026003055732099
ТОВ "Альянс-Буд Iнжиніринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 4 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 051Р-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 051Р-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 051Р-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 051Р-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 361 867,98
UAH (в тому числі ПДВ 226 978,00 UAH)