Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки (код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
40 500,00 UAH
UA-2021-11-02-006033-a 878d787aca4a475cb1520d952b71a52d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Коновалова

+380542662806 knp5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Віра Коновалова
+380542662806
knp5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 12:44
Очікувана вартість: 40 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля здійснюється відповідно до пункту 31 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України № 1599-ІХ, від 01.07.2021 р. «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель». На період дії карантину встановленого Кабінетом Міністрів України , відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної з поширенням коронавірусної хвророби COVID-19 01.06.2021 р. (із змінами) КНП «Клінічна лікарня №5» СМР визначено закладом охорони здоров’я першої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 COVID-19»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Вакуумна пробірка з цитратом натрію 3,8%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
3000 штуки
Пробірка вакуумна для забору крові 4 мл, з К2 ЄДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD
3000 штуки
Пробірка конічна (центріфужна) 16*120 з гвинтовою кришкою 15 мл, стерильна ПП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 11:59
Оголошення пробірки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 21 600,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 26 490,00
UAH з ПДВ
25 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 27 000,00
UAH з ПДВ
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 17:01
Електронний підпис
10 листопада 2021 16:59
Медико-техничні вимоги.pdf
10 листопада 2021 16:59
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2021 16:59
Гарантійний лист .pdf
10 листопада 2021 16:59
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2021 16:59
Документи на продуцію.pdf
10 листопада 2021 16:59
Проект договору.pdf

Публічні документи

10 листопада 2021 16:50
Електронний підпис
10 листопада 2021 16:50
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

10 листопада 2021 12:07
Електронний підпис
10 листопада 2021 12:06
фін.звіт 2020.pdf
10 листопада 2021 12:06
Пропозиція пробірки.pdf
10 листопада 2021 12:06
Витяг 08.09.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТЕРІМЕД

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
Відхилено 21 600,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 11:24
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 25 499,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 листопада 2021 11:24
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

22 листопада 2021 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
25 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:28
Дод угода_1_671_Валлента.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 11:06
Договір №671 Валлента.pdf укладений
13 грудня 2021 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсгів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 499,00
UAH (в тому числі ПДВ 441,59 UAH)