Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
207 372,00 UAH
UA-2021-11-02-005106-a 279a18d0f66c4e589d9582c81dc8f09f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 11:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 11:26
Початок аукціону: 12 листопада 2021 14:28
Очікувана вартість: 207 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Польський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021  —  01 вересня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Замовник оплачує вартість виконаних Робіт або окремих етапів (обсягів) Робіт на підставі належним чином оформлених (відповідно до умов Договору) актів здачі-приймання виконаних робіт з технічного нагляду. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 11:30
Проект Договору.docx
02 листопада 2021 11:30
Оголошення.doc
02 листопада 2021 11:30
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 96 773,47
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільюк Василь Михайлович 93 000,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Іванов Михайло Валентинович" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 20:12
Електронний підпис
09 листопада 2021 20:10
лист гарантія техзавдання.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка матеріальна база.pdf
09 листопада 2021 20:10
лист згода проект договору.pdf
09 листопада 2021 20:10
Статут.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка ліцензія.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка досвід.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка уповноважена особа.pdf
09 листопада 2021 20:10
Лист код доступу.pdf
09 листопада 2021 20:10
Сертификат Тимченко.pdf
09 листопада 2021 20:10
договір_акт_ніжин.pdf
09 листопада 2021 20:10
рішення правочин.pdf
09 листопада 2021 20:10
Лист гарнатія санкції.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка не фізична особа.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка обмеження.pdf
09 листопада 2021 20:10
Відгук ніжин.pdf
09 листопада 2021 20:10
звітність.pdf
09 листопада 2021 20:10
лист гарантія обсяг робіт.pdf
09 листопада 2021 20:10
довідка працівники.pdf
09 листопада 2021 20:10
Сертифiкат_бабак.pdf

Публічні документи

10 листопада 2021 22:02
Електронний підпис
10 листопада 2021 21:59
16. Паспорт.pdf
10 листопада 2021 21:59
10. Аналогічний договір.pdf
10 листопада 2021 21:59
18. Виписка ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2021 21:59
17. Ідентифікаційний код.pdf
10 листопада 2021 21:59
12. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

11 листопада 2021 10:33
Електронний підпис
11 листопада 2021 10:32
Іванов.pdf
11 листопада 2021 10:32
Лист відгук (Іванов)-1.pdf
11 листопада 2021 10:32
Лист відгук (Іванов).pdf
11 листопада 2021 10:32
проект дог.pdf
11 листопада 2021 10:32
тех.завд..pdf
11 листопада 2021 10:32
сертифікат.pdf
11 листопада 2021 10:32
договора аналог.pdf
11 листопада 2021 10:32
лист.pdf
11 листопада 2021 10:32
дог.аналог.pdf
11 листопада 2021 10:32
тенд.декумент.pdf
11 листопада 2021 10:32
виписка Іванов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ФОП Ільюк Василь Михайлович

ФОП "Іванов Михайло Валентинович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 17:10

Документи

19 листопада 2021 17:10
Електронний підпис
19 листопада 2021 17:09
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 17:10
Електронний підпис
19 листопада 2021 17:09
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:39
Дод_угода_6_від_27_12_2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:31
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2023 17:23
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 17:21
Договір № 117.pdf укладений
04 вересня 2023 17:21
Дод_угода_5_від_04_09_2023.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 17:18
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2023 10:09
Дод. угода № 4 від 01.05.2023.pdf зміни до договору
02 травня 2023 10:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:37
Дод. угода № 3 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 16:59
Додатковаа угода № 2.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:14
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2022 16:59
3 780,13 UAH UA748201720344241044100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA423052990000026004025029968
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДIЯ"
Оплачений
28 вересня 2022 17:00
1 484,68 UAH UA748201720344241044100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA423052990000026004025029968
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДIЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2, 2.1, 10.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2, та п. 2.1 договору у зв'язку з виділенням фінансування та продовженням терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1., Додатку 1 до Договору, реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. Договору у зв'язку із завершенням виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 71 222,49
UAH