Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34140000-0 - Heavy goods motor vehicles ("Fire truck AC-60" or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОБОРОННОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 14373124 |
Вебсайт: | http://uns.adm-pl.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вул. Раїси Кириченко, 14 |
Контактна особа: |
Ігор Теницький +380957651034 tio111@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Рудий Сергій Іванович +380532563337 kc_uns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT Z PYTAN OBORONNOYI ROBOTY, TSYVILNOGO ZAKHYSTU TA VZAYEMODIYI Z PRAVOOKHORONNYMY ORGANAMY POLTAVSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 14373124 |
Contact point: |
Tenytskyi Igor +380957651034 tio111@ukr.net |
Additional contacts: |
Рудий Сергій Іванович +380532563337 kc_uns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 12:20 |
Очікувана вартість: | 63 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (у формі електронного документу). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1890000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2021 11:02 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 63 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 630 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 08:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 08:54 |
Перелік змін.docx | |
22 листопада 2021 17:30 |
тд цистерна.docx | |
19 листопада 2021 11:43 |
02.11.21 (2).docx англійська | |
19 листопада 2021 11:43 |
оголошення украінською.doc |
23 листопада 2021 08:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 листопада 2021 08:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
22 листопада 2021 17:30 |
тд цистерна.docx
|
||||||||||||
19 листопада 2021 11:43 |
02.11.21 (2).docx англійська
|
||||||||||||
19 листопада 2021 11:43 |
оголошення украінською.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Our demand: to change delivery time to "120 days after contract date, or before", if you want fire trucks from new production.
------------------------------------------------
Ви переоформляєте цей тендер в 3-й (!) раз. І ви залишили час доставки таким же - 21.12.2021. Зазначимо, що дата аукціону призначена PROZORRO на 07.01.2022. Ми припускаємо, що це викликано браком уваги.
Наша вимога: змінити термін поставки на «120 днів після дати контракту або раніше», якщо ви хочете пожежні машини нового виробництва.
Замовник після реєстрації учасника планує провести аналіз наданих ним документів на відповідність критеріям за 2 дні. При позитивному їх розгляді система скорочує терміни проведення процедури закупівлі (аукціону) при яких вимоги замовника будуть відповідати інформації заявленій в оголошенні та самій тендерній документації.
Вимоги в оголошенні закупівлі – це право замовника. Участь в аукціоні – це виробничі можливості та комерційний ризик учасника.
Of course, the buyer is free to raise any conditions and seller is free to accept or go out. But this approach is not productive and usually does not lead to success. I am 34 years In business, was seeing various “cool buyers” and “cool sellers” and may say that success is only there where both sides not obstacle each other, but cooperate.
We expect that you are professionals and understand what time is needed for production and shipping of such vehicles. For your info only, SBU and MOI are providing 180 days for delivery of ordinary hatchbacks with additionally installed radio stations and attached decals.
We understand your situation. You must use your funds still this year and need vehicles for yesterday. If you save a week or two before contract – it will change quite few. Anyway, for production and delivery of such vehicles 120 days after contract is “minimum minimorum”.
If you will work fast, you will be able to send 100% advance payment before New Year. Of course, against seller’s bank guarantee for refund in case of non-delivery.
So, I propose the following formula:
“Goods must be delivered within 120 days after contract date, or earlier. Seller promise to do his best to ship the Goods as soon as possible”.
We arrange direct contracts of final buyers with our associated manufacturers. Without realistic terms I cannot speak with factory without losing reputation. I believe you understand.
Your soonest final decision and reply will be appreciated. Time is shrinking.
Best regards,
--------------------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Звичайно, покупець вільний виставляти будь-які умови, а продавець вільний прийняти або вийти. Але такий підхід не є продуктивним і зазвичай не призводить до успіху. Я 34 роки в бізнесі, бачив різних «крутих покупців» і «крутих продавців» і можу сказати, що успіх тільки там, де обидві сторони не заважають одна одній, а співпрацюють.
Ми очікуємо, що ви професіонали і розумієте, скільки часу потрібно для виготовлення та доставки таких транспортних засобів. До Вашої інформації СБУ та МВС надають 180 днів на поставку звичайних хетчбеків з додатково встановленими радіостанціями та наклейками.
Ми розуміємо вашу ситуацію. Ви повинні використати свої кошти ще цього року, а транспортні засоби потрібні на вчора. Якщо заощадити тиждень-два до контракту – це зміниться мало. У будь-якому випадку, для виробництва та доставки таких транспортних засобів 120 днів після укладення договору є «мінімальним мінімумом».
Якщо ви будете працювати швидко, то перед Новим роком зможете відправити 100% передоплату. Звичайно, проти банківської гарантії продавця на повернення грошей у разі недоставки.
Отже, я пропоную таку формулу:
«Товари повинні бути доставлені протягом 120 днів після дати контракту або раніше. Продавець обіцяє зробити все можливе, щоб відправити Товар якомога швидше».
Ми укладаємо прямі контракти кінцевих покупців з нашими асоційованими виробниками. Без реалістичних термінів я не можу говорити з фабрикою без втрати репутації. Я вірю, що ви розумієте.
Будемо вдячні за ваше якнайшвидше остаточне рішення та відповідь. Час скорочується.
З найкращими побажаннями,
You lost 20 days and finally accepted our requirement. But today is Friday. China is just closed. Monday is just 22nd. You left the deadline the same - 02.12.2022. But even by Law minimum must be 15 days... Again you are building artificial obstacles, which we shall successfully overcome?...
Please understand, that exists objective process. We may ask manufacturers today. But because of 02.12.2021 they will say SORRY with probability of 99%. They must consider, get reconfirmation from sub-contractors, plan etc, they must translate documents from Chinese to Ukrainian and certify (!) them. Only for documents needed 2 weeks of good work. Who needs "the horse racing with barriers"?
So, we hereby ask you to extend deadline for documents presentation if not for 20, then at least for 10 days.
You know, that chances to get something from MAZ might be destroyed by political situation. Quality of your local manufacturers - you know.
Best regards,
-----------------------------------------------
Шановні покупці,
Ви втратили 20 днів і нарешті прийняли нашу вимогу. Але сьогодні п’ятниця. Китай просто закритий. Понеділок тільки 22-е. Ви залишили той самий термін – 02.12.2022. Але навіть за законом мінімум має бути 15 днів... Знову ви будуєте штучні перешкоди, які ми успішно подолаємо?...
Будь ласка, зрозумійте, що існує об’єктивний процес. Ми можемо запитати у виробників сьогодні. Але через 02.12.2021 вони скажуть ВИБАЧАЙ з імовірністю 99%. Вони повинні розглянути, отримати повторне підтвердження від субпідрядників, спланувати тощо, вони повинні перекласти документи з китайської на українську та засвідчити (!). Тільки для документів потрібні 2 тижні хорошої роботи. Кому потрібні «скачки з бар'єрами»?
Тому ми просимо Вас продовжити термін подання документів якщо не на 20, то хоча б на 10 днів.
Ви знаєте, що шанси отримати щось від МАЗа може зруйнувати політична ситуація. Якість ваших місцевих виробників - ви знаєте.
З найкращими побажаннями,
Щодо зміни строку на подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 3 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 30 днів з дня його оприлюднення. На виконання цієї вимоги строк на подання тендерних пропозицій становить 30 днів.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. З огляду на те, що внесення змін відбулося 19.11.2021, тобто до кінцевого строку на подання тендерних пропозицій залишалося більше 7 днів, Замовником було прийнято законне рішення не продовжувати цей строк.
З урахуванням вище викладеного, вважаємо внесення змін до тендерної документації та задоволення вимоги учасника безпідставним.
Only on Friday you changed delivery time to the more or less realistic, however we required for that for several times starting from 11/2/2021. Before that we were not working on this tender as were not confidential that you will do that. We are working today, on Sunday, especially to place this inquiry to Eastern manufacturer to save even one working day.
On deeper consideration we require the following amendments to be made:
1. To extend the deadline for presentation of documents till 19.12.2021 - same as for your tender UA-2021-11-19-004821-a . The manufacturer is the same and making timing short and tight will not speed the deal, only will have the opposite effect.
2. Payment within 10 days from delivery was workable some time ago. NOW, and you know why, manufacturers are hardly accepting ANY orders from Ukraine except of 100% advance payment or at least 100% covered bank guarantee. Recently MOU was unable to buy 550 tons of motor oils (tender UA-2021-11-04-007833-a) even with offering triple market price. We were working on this tender - nobody wants! Problem was a payment terms: 30 days and "subject to receiving financing"... Nobody trusts in such terms, especially now. You know why.
So, our requirement is to change payment terms to 100% advance payment (of course against bank guarantee) or to open covered bank guarantee by buyer to the seller's bank. Other variant is documentary confirmed Letter of Credit. But it is less attractive.
3. Regarding reducing of the volume of contract. It is acceptable, if made for example within 10 days after contract signing. And not the PRICE shall be reduced, but VOLUME. If you would like to reduce 7 pcs to 6 - it would be understood. But such reduction shall be made in time. Manufacturer shall order parts from subcontractors and cannot say "sorry". That does not work. Your problems with funding cannot be understood and accepted by the factory. It is understood by manufacturer that if State buyer issues tender and even demands for tender security - he has funds firmly. Ukrainian problems are not interesting and not understood by foreign manufacturers. Now become extremely hard to persuade them for orders from Ukraine IN PRINCIPLE.
--------------------------------------------------------------
As for your tender UA-2021-11-19-004821-a:
Payment terms - same requirement.
Reduction of volume - senseless section for one vehicle. So, it shall be deleted.
Sincerely,
---------------------------------------------------
Шановні покупці,
Лише в п’ятницю ви змінили термін доставки на більш-менш реалістичний, але ми вимагали цього кілька разів, починаючи з 02.11.2021. До цього ми не працювали над цим тендером, оскільки не було конфіденційно, що ви це зробите. Ми працюємо сьогодні, в неділю, спеціально для того, щоб надіслати цей запит до східного виробника, щоб заощадити хоча б один робочий день.
При більш глибокому розгляді ми вимагаємо внести такі поправки:
1. Подовжити термін подання документів до 19.12.2021 - так само, як і для вашої тендерної пропозиції UA-2021-11-19-004821-a . Виробник той самий, і короткі та жорсткі терміни не прискорять угоду, а призведуть до протилежного ефекту.
2. Оплата протягом 10 днів з моменту доставки була можлива деякий час тому. ЗАРАЗ, і ви знаєте чому, виробники майже не приймають ЖОДНІ замовлення з України, крім 100% передоплати або хоча б 100% гарантії банку. Нещодавно МОУ не зміг закупити 550 тонн моторних масел (тендер UA-2021-11-04-007833-a) навіть із пропозицією потрійної ринкової ціни. Ми працювали на цьому тендері – ніхто не хоче! Проблема була в термінах оплати: 30 днів і "за умови отримання фінансування"... У такі терміни ніхто не вірить, особливо зараз. Ви знаєте, чому.
Отже, наша вимога – змінити умови оплати на 100% передоплату (звичайно, під банківську гарантію) або відкрити банку продавця покупцем покриту банківську гарантію. Інший варіант – документально підтверджений акредитив. Але він менш привабливий.
3. Щодо зменшення обсягу контракту. Це прийнятно, якщо зроблено, наприклад, протягом 10 днів після підписання договору. І знижувати буде не ЦІНА, а ОБ'ЄМ. Якщо ви хочете зменшити 7 шт до 6 - це було б зрозуміло. Але таке скорочення має бути здійснено вчасно. Виробник повинен замовляти деталі у субпідрядників і не може сказати «вибачте». Це не працює. Ваші проблеми з фінансуванням не можуть бути зрозумілі та прийняті фабрикою. Виробник розуміє, що якщо державний покупець виставляє тендер і навіть вимагає тендерного забезпечення - у нього є кошти. Українські проблеми нецікаві і не зрозумілі іноземним виробникам. Зараз в принципі вкрай важко переконати їх на замовлення з України.
-------------------------------------------------- ------------
Щодо вашого тендеру UA-2021-11-19-004821-a:
Умови оплати - та ж вимога.
Зменшення обсягу - безглузда секція для одного транспортного засобу. Отже, його потрібно видалити.
З повагою,
Щодо зміни строку на подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 3 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 30 днів з дня його оприлюднення. На виконання цієї вимоги строк на подання тендерних пропозицій становить 30 днів.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. З огляду на те, що внесення змін відбулося 19.11.2021, тобто до кінцевого строку на подання тендерних пропозицій залишалося більше 7 днів, Замовником було прийнято законне рішення не продовжувати цей строк.
Щодо встановлення передоплати. Постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» визначено вичерпний перелік випадків, в яких дозволяється попередня оплата. Тому встановлення попередньої оплати у даному випадку буде суперечити законодавству.
Щодо зміни обсягу закупівлі у зв’язку зі зменшенням фінансування замовника.
Частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Таким чином, зміни обсягу закупівлі не є порушенням законодавства.
З урахуванням вище викладеного, вважаємо внесення змін до тендерної документації та задоволення вимоги учасника безпідставним.
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену виробником копію протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити наступне:
найменування виробника або торговельна марка;
позначення насоса по ДСТУ 3687-98;
номер і рік виготовлення;
реєстраційний номер корпусу насоса;
результати випробувань;
підтвердження того, чи відповідає насос ДСТУ 3687-98;
дата випробування;
або копію сертифіката відповідності чи декларації відповідності на відповідність заявленим показникам, виданої виробником даного обладнання, які повинні містити інформацію, щодо відповідності усім вимогам EN 1028-1 та EN 1028-2.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000027 ● e80da896ba6543d4bedc64aff015003b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 Одеса № 190
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.07.2022 № 190
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-11-02-004143-a 02.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 12:57:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі відповідальною є уповноважена особа. Варто наголосити, що до 01.01.2022 Замовники могли визначати для здійснення процедур закупівель як тендерний комітет, так і Уповноважену особу. Це також підтверджено листом Міністерства економіки України від 11.11.2021 р. № 3304-04/53806-06 «Щодо тестування уповноважених осіб». Отже повідомляємо Вам, що відповідальним за проведення закупівлі за номером ID: UA-2021-11-02-004143-a був тендерний комітет, що не суперечило вимогам законодавства, чинного на 02.11.2021. Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення. Департаментом було проведено службове розслідування з метою встановлення відповідальної особи, якою було допущене порушення визначене у моніторингу. Повідомляємо, що відповідно до наказу Департаменту від 20.06.2020 № 2 «Про тендерний комітет» було затверджено Положення про тендерний комітет Департаменту, в якому визначено, що секретар комітету забезпечує розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через автоматизовані електронні майданчики. Згідно з протоколу засідання тендерного комітету Департаменту від 06.09.2021 № 13 визначено, що на випадок відсутності секретаря тендерного комітету його функції тимчасово буде виконувати Камуз Я.М. або Теницький І.О за визначенням голови тендерного комітету. Під час проведення закупівлі за номером ID: UA-2021-11-02-004143-a тимчасово обов’язки секретаря тендерного комітету виконував член тендерного комітету Теницький Ігор Олегович. Разом з тим, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту від 08.11.2021 №30 (додається) Теницький Ігор Олегович був відсутній у зв’язку із лікарняним. У порядку денному зазначено, що порушувалося питання щодо необхідності призначення на час лікарняного Теницького Ігоря Олеговича, якій тимчасово виконує обов’язки секретаря тендерного комітету, іншого члена тендерного комітету, який буде виконувати функції секретаря тендерного комітету. Запропоновано призначити тимчасово виконувачем обов’язків секретаря тендерного комітету Камуза Ярослава Миколайовича. Щодо вирішення цього питання усі члени тендерного комітету проголосували одноголосно «ЗА». Отже відповідальним за порушення вимог ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» є Камуз Ярослав Миколайович. Відповідно до наказу Департаменту від 21.12.2021 № 181-к (додається) було звільнено з Департаменту за угодою сторін, а отже його неможливо притягнути до дисциплінарної відповідальності. З метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі у подальшому директором Департаменту здійснюється постійний контроль за виконанням державними службовцями своїх посадових обов’язків.
2022-08-09 14:18:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОБОРОННОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 14373124 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вул. Раїси Кириченко, 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" |
62 920 000,00
UAH з ПДВ
|
62 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" |
62 970 000,00
UAH з ПДВ
|
62 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" #42999106 |
Переможець |
62 920 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 17:17
|
Договір АЦ_compressed.pdf | укладений |
31 січня 2022 17:16
|