Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 13 129 815,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 298,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65649.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 60 робочих днів, але не раніше надходження коштів за даний вид робіт (послуг) на реєстраційний казначейський рахунок Замовника від Бучанської міської ради. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 17:41 |
Додатки 3,5.docx | |
02 листопада 2021 17:41 |
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc | |
02 листопада 2021 17:41 |
Додаток 1 ТЗ.docx | |
02 листопада 2021 17:41 |
ТД.docx | |
02 листопада 2021 17:41 |
ДОГОВІР додаток 4.doc | |
02 листопада 2021 17:41 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000067 ● a9cbb31c9fad4c9285949ad985164e2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-02-003327-b 02.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 13:51:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту доріг комунальної власності в межах вул. І. Руденко, М. Мурашка, сім'ї Забарило із влаштуванням кільцевої транспортної розв'язки по бульв. Б.Хмельницького із під'їздом до центру надання соціальних послуг "Прозорий офіс" в м. Буча Київської області, замовником якої є Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-02-003327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 16:05:37
Роботи «Капітальний ремонт доріг комунальної власності в межах вул. І. Руденко, М. Мурашка, сім'ї Забарило із влаштуванням кільцевої транспортної розв'язки по бульв. Б.Хмельницького із під'їздом до центру надання соціальних послуг "Прозорий офіс" в м. Буча Київської області»
Про надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Роботи «Капітальний ремонт доріг комунальної власності в межах вул. І. Руденко, М. Мурашка, сім'ї Забарило із влаштуванням кільцевої транспортної розв'язки по бульв. Б.Хмельницького із під'їздом до центру надання соціальних послуг "Прозорий офіс" в м. Буча Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 1). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. https://www.bucha-rada.gov.ua/content/rishennya-vykonavchogo-komitetu-buchanskoyi-miskoyi-rady-vid-16022021-roku
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-07 11:17:49
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-10 16:52:14
Роботи «Капітальний ремонт доріг комунальної власності в межах вул. І. Руденко, М. Мурашка, сім'ї Забарило із влаштуванням кільцевої транспортної розв'язки по бульв. Б.Хмельницького із під'їздом до центру надання соціальних послуг "Прозорий офіс" в м. Буча Київської області»
Про надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо наступне: Позиція КП «Бучасервіс» (Замовника) підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства». Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо рішення №2364-22-VIII від 15 листопада 2021 р. та укладені додаткові угоди №2 та №3 від 29.12.21 р. документами, в яких зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Державна субвенція переноситься на наступний рік.
https://www.bucha-rada.gov.ua/content/rishennya-22-yi-sesiyi-buchanskoyi-miskoyi-rady-viii-sklykannya
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРУКОВКА" |
12 922 330,26
UAH з ПДВ
|
12 922 330,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС |
13 114 184,53
UAH з ПДВ
|
13 114 184,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРУКОВКА" #41033273 |
Переможець |
12 922 330,26
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 10:42
|
ДУ.PDF | укладений |
02 листопада 2022 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:53
|
ДУ 559 3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:26
|
559 2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:58
|
559.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 16:21
|
559.PDF | укладений |
09 грудня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 559 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Підрядник дійшли згоди про внесення зміни до Договору у частині строку дії та терміну виконання робіт, та викласти п. 4.2., п. 4.4. та у наступній редакції: «4.2. Закінчення виконання робіт: «31» грудня 2022 року.» «4.4. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Згідно п. 3 ст. 631 ЦКУ, умови договору застосовується до фактичних відносин які виникли до укладання цього Договору». 2. Сторони домовилися викласти Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається). 3. Інші умови, не визначені в даній Додатковій угоді, залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 559 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ронами, надалі іменується «Додаткова угода», про наступне: Сторони домовилися внести зміни до пункту 2.1. Договору, виклавши їх в наступній редакції: «2.1 Загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 12 922 330,26 грн. (дванадцять мільйонів дев’ятсот двадцять дві тисячі триста тридцять гривень 26 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 153 721,71 грн., та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін. Загальна сума фінансування робіт складає: на 2021 рік – 1 201 730,75 грн.; на 2022 рік – 11 720 599,51 грн. Керуючись ст. 3. ст. 6 ЦКУ Сторони погодили відступити від умов абзацу другого ч. 5 ст. 844 ЦКУ та погодили, що після укладення цього договору підрядник не має права вимагати збільшення кошторису у зв’язку із будь-яким зростанням (істотним або неістотним) вартості матеріалів та/або устаткування та/або робіт (послуг) що виконуються (надаються підряднику третіми особами). Сторони погодили, що в разі відмови замовника від збільшення кошторису підрядник не має права вимагати розірвання договору.» 2. Інші умови Договору, не визначені в даній Додатковій угоді, залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 559 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 201 730,75
UAH (в тому числі ПДВ 200 288,46 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи прийняття Бучанською міською радою рішення № 3154-34-VIII від 25.10.2022 року «Про внесення змін до рішення 26 сесії Бучанської міської ради VIII скликання від 23 грудня 2021 року за № 2608-26-VIII «Про місцевий бюджет Бучанської міської територіальної громади на 2022 рік», у зв’язку із відсутністю фінансування з бюджету для оплати робіт за Договором № 559 від 09.12.2021 року, відповідно до проведених переговорів та консультацій між Замовником та Підрядником, враховуючи п. 12.5 та п. 13.1 Договору № 559 від 09.12.2021 р., Сторони домовилися за взаємною згодою Сторін розірвати Договір № 559 від 09 грудня 2021 року. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору № 559 від 09.12.2021 р. між ними немає неврегульованих питань з приводу його виконання. |