Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 4 195 693,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 978,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 16:57 |
Тендерна документація з капітального ремонту вул.ГетьманаІвана Сулими в м.Переяслав.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000045 ● de7488cabe504a249f36678a952c61de
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2022 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2022 № 157
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2022 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2021-11-02-003211-b
Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради
4 195 693,00 Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 10:19:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області», за кодом ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-11-02-003211-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-07 10:25:48
Пояснення на моніторинг UA-M-2022-06-01-000045 по закупівлі "Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області"
Пояснення на моніторинг UA-M-2022-06-01-000045 по закупівлі "Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області"(ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-02-003211-b)
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області» (45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”). Ремонтні роботи здійснюються з метою приведення у відповідність дорожнього полотна вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав до державних стандартів та з метою часткового розвантаження центральної вул.Богдана Хмельницького від автомобільного транспорту.
Перелік робіт визначено з урахуванням необхідності досягнення зазначеної мети. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до тендерної документації процедури відкритих торгів.
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області». Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла екпертизу і отримала позитивний висновок (експертний звіт ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» № 95-06/21 від 24.06.2021 р.).
Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяг закупівлі робіт з капітального ремонту визначено на підставі зведеної відомості обсягів робіт у складі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області» виготовленої фізичною особою-підприємцем Атаманчук А.Б., складеної із урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами). Вказана проектно-кошторисна документація затверджена наказом начальника відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Перяеславської міської ради від 16.08.2021 №41/0/70-21.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 року №1337-р Переяславській міській територіальній громаді було виділено субвенцію з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, а саме на «Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області» в розмірі 4 354 159,00 (чотири мільйони триста п’ятдесят чотири тисячі сто п’ятдесят дев’ять гривень).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта капітального ремонту.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://phm.gov.ua Переяславська міська рада// Структурні підрозділи// Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради// Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі// Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі…(вул.Івана Сулими).
Повідомляємо також, що між Замовником - відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) та Підрядником - ТОВ «Агрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03580647), як переможцем відкритих торгів, був заключений договір №03/12 від 03 грудня 2021 року щодо виконання будівельних робіт з «Капітального ремонту вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Перяеслав Київської області» на суму 3 954 808 грн. 69 коп.
В осінньо-зимовий період Підрядником були частково виконані будівельні роботи на даному об’єкті на загальну суму 1 996 730 грн.03 коп. та вирішено продовжити роботи з настанням сприятливого температурного режиму у березні-травні 2022 року. Однак з введенням в дію на території України воєнного стану, використання капітальних видатків в сумі 1 958 078 грн. 66 коп. тимчасово призупинено.
31.05.2022 року між відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради ТОВ «Агрошляхбуд» була укладена додаткова угода №2 про продовження строку дії договору №03/12 від 03 грудня 2021 року до 31 грудня 2022 року.
Начальник відділу Олександр ВІТКІВСЬКИЙ
Вик.Олег БІЛЬЧЕНКО
04567-5-16-88
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-15 09:53:28
Запит про надання пояснень
1. Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м. Переяслав Київської області»
2. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовником продовжено строк дії договору від 03.12.2021 № 03/12 до 31.12.2022 року, враховуючи зазначене просимо надати інформацію за яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин змінено термін договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 15:31:20
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на моніторинг UA-M-2022-06-01-000045 до закупівлі Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-02-003211-b)
На Ваш запит на надання пояснень від 15.06.2022 р. 09:53 повідомляємо наступне.
Між Замовником - відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) та Підрядником - ТОВ «Агрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03580647), як переможцем відкритих торгів, був заключений договір №03/12 від 03 грудня 2021 року щодо виконання будівельних робіт з «Капітального ремонту вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області» на суму 3 954 808 грн. 69 коп.
В грудні 2021 року Підрядником були частково виконані будівельні роботи на даному об’єкті на загальну суму 1 996 730 грн.03 коп. та вирішено продовжити роботи з настанням сприятливого температурного режиму у березні-травні 2022 року. Тому між відділом КБ та ЖКГ та ТОВ «Агрошляхбуд» була укладена додаткова угода №1 від 23.12.2021 року щодо продовження дії строку договору №03/12 від 03.12.2021 до 31 травня 2022 року.
Відповідно до листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 ТПП України засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Торгово-промислова палата України своїм листом підтвердила, що зазначені обставини (воєнний стан) з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є
надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів
господарської діяльності по договору, окремим податковим чи іншим зобов’язанням (обов’язком) , виконання яких настало згідно з умовами договору і виконання, відповідно, якого стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Згідно Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 №341/22, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"№2263-IX від 22.05.2022, дію воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 року продовжено строком на 90 діб.
Використання залишку капітальних видатків в сумі 1 958 078 грн. 66 коп. згідно договору №03/12 від 03 грудня 2021 року було тимчасово призупинено органами Держказначейства. Тому виникла потреба у продовженні дії даного договору до 31 грудня 2022 року.
Враховуючи форс-мажорні обставини, що склалися на період закінчення попереднього строку дії договору та протокольне рішення (протокол №4) від 30.05.2022 року уповноваженої особи відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради О.Більченка, між відділом КБ та ЖКГ Переяславської міської ради та ТОВ «Агрошляхбуд» було укладено Додаткову угоду №2 від 31.05.2022 року щодо продовження дії строку договору №03/12 від 03.12.2021 до 31 грудня 2022 року
Додаток:
1.Копія протокольного рішення (протокол №4) від 30.05.2022 року) уповноваженої особи відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради О.Більченка.
2. Копія експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вул.Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області» виданий ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» № 95-06/21 від 24.06.2021 року.
Начальник відділу Олександр ВІТКІВСЬКИЙ
Вик.Олег БІЛЬЧЕНКО
04567-5-16-88
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
3 565 257,35
UAH з ПДВ
|
3 565 257,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Агрошляхбуд" |
3 954 808,69
UAH з ПДВ
|
3 954 808,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР БУД |
4 151 372,26
UAH з ПДВ
|
4 151 372,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
3 565 257,35
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:48
|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Переможець |
3 954 808,69
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 17:19
|
додаткова угода _2 від 31.05.2022.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 08:47
|
протокол 64.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:43
|
додаткова угода 1 від 23.12.2021 до Договору _03-12 від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 13:32
|
договір на виконання робіт 03-12 від 3 грудня 2021 року.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:37
|
договір | укладений |
03 грудня 2021 11:15
|
договір | укладений |
03 грудня 2021 11:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області | 1 | роб |
3 954 808,69
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 грудня 2021 10:56
|
1 186 442,60 UAH | UA558201720344231024105117130 Відділ КБ та ЖКГ Переяславської мр |
UA778201720355339107000701970 "ТОВ"АГРОШЛЯХБУД" |
Оплачений |
23 грудня 2021 10:38
|
810 287,43 UAH | UA558201720344231024105117130 Відділ КБ та ЖКГ Переяславської мр |
UA633003460000026007016907101 "ТОВ"АГРОШЛЯХБУД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна показників (розрахунковий рахунок) |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Івана Сулими в м.Переяслав Київської області | 1 | роб |
3 954 808,69
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 954 808,69
UAH (в тому числі ПДВ 659 134,78 UAH)
|
Причини розірвання договору: | обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), неможливість виконання договору у звязку із значним подорожчанням матеріально-технічних ресурсів |