Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cardan joints and parts of drive elements
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487246257 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans" |
National ID: | 03328497 |
Contact point: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Additional contacts: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487246257 kpomet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 16:52 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 7 878 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 788,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Size, type and conditions of providing security for tender proposals: The size of the tender offer security: 236 360,00 UAH Type of tender security: electronic bank guarantee. Terms of tender security: requirements and conditions for tender security are specified in accordance with the order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine dated 14.12.2020 № 2628 "On approval of the form and Requirements for tender offer / proposal" (hereinafter - the requirements) , namely: 1. These Requirements define the mandatory requirements for the guarantee, which is provided as security for the tender offer provided for in paragraph 10 of part 1 of Article 1 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the guarantee), banks (hereinafter - the guarantor). 2. The terms specified in the requirements and form of securing the tender offer (hereinafter - the form) are used in the meanings defined by the Civil Code of Ukraine, the Law of Ukraine "On Public Procurement", the resolution of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 Regulations on the procedure for banks to carry out operations under guarantees in national and foreign currencies ”(as amended by the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of January 25, 2018 № 5). 3. The details of the guarantee, defined in the form which is Annex 1 to the tender documentation, are obligatory for drawing up the guarantee. 4. In the details of the guarantee: 1) information on the full name of the guarantor shall be indicated: - full name of the guarantor, his identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, his category; - bank code (if any); - location address; postal address for correspondence; - the e-mail address of the guarantor to which the documents are received; - SWIFT-address of the guarantor; 2) regarding the full name of the principal, who is a participant in the procurement procedure, the information shall be indicated: - full name - for a legal entity; - surname, name and patronymic (if any) - for an individual; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category - for the principal of a resident legal entity; - registration number of the taxpayer's account card - for the principal of a resident individual (if any); - series (if available) and passport number (for an individual who, due to his / her religious beliefs, refuses to accept the registration number of the taxpayer's account card) or individual taxpayer's value added tax number (in case of absence of a passport); - location address; 3) regarding the full name of the beneficiary, which is the customer, the information shall be indicated: - full name of the legal entity; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category; - location address; 4) the amount of the guarantee is indicated in numbers and words, the name of the currency - in words; 5) the name of the currency in which the guarantee is provided shall indicate the currency in which the guarantee is provided and its numerical and alphanumeric code in accordance with the Classifier of Foreign Currencies and Banking Metals approved by the Board of the National Bank of Ukraine dated February 4, 1998 № 34; 6) the date of commencement of the warranty period shall indicate the date of issuance of the guarantee or the date of its entry into force; 7) the date of expiration of the warranty is indicated, if none of the events provided for in paragraph 4 of the form occurs; 8) the unique number of the announcement of the competitive procurement procedure, assigned by the electronic procurement system, in the format UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X and the name and website of the information and telecommunication system "PROZORRO"; 9) the information on the tender documentation shall indicate: - date of the customer's decision approving the tender documentation; - the name of the subject of procurement in accordance with the announcement of a competitive procurement procedure; 10) the term of payment of funds under the guarantee is indicated in working or banking days; 5. The guarantee and the contract concluded between the guarantor and the principal may not contain additional conditions regarding: - requirements for the principal to provide letters or other documents (except in cases where the principal notifies the guarantor of the circumstances in which the guarantee is considered expired, specified in the fourth paragraph of paragraph 4 of the form, which is specified, for example: Annex 1 to the tender documents; - requirements for third parties to provide letters or documents confirming the fact of the warranty event; - the possibility of partial payment of the guarantee amount. 6. The guarantee, which is drawn up on paper, is signed by the authorized person (s) of the guarantor and sealed (if any). 7. The guarantee, which is provided in electronic form, is signed by affixing a qualified electronic signature (s) and a qualified electronic seal (if any), which are equivalent to the handwritten signature (s) of the authorized person (s). ) the guarantor and his seal, respectively. 8. Changes to the guarantee may be made in the manner prescribed by the legislation of Ukraine, after which they become an integral part of this guarantee. * this paragraph is fulfilled in the case of a requirement to provide a guarantee on paper. ** The term "beneficiary category" means the category of the customer in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", namely: a legal entity operating in certain areas of management. The term "principal category" refers to the organizational and legal form of a legal entity. If the participant in the procurement procedure is not a legal entity, the category of the principal is not indicated. The term "guarantor category" refers to the type of financial institution that issued the guarantee, namely: the bank. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 236360 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | The winning bidder must provide security for the performance of the contract in accordance with the requirements described in the tender documents |
Publication date: | 02 листопада 2021 16:48 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 16:52 |
Information
Estimated total value: | 7 878 888 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 789 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Засобом платежів є національна валюта України - гривня. Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України. Замовник проводить оплату поставленого Товару на підставі рахунку та видаткової накладної шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 16:48 |
5-ТД-Додаток 2 тех.специфікація.docx | |
02 листопада 2021 16:48 |
4-ТД-Додаток-3 Проект договору...docx | |
02 листопада 2021 16:48 |
3-ТД Додаток 1 ст. 16_ 17.docx | |
02 листопада 2021 16:48 |
2-ТД Карданні шарніри.docx | |
02 листопада 2021 16:48 |
1-Оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000046 ● b6ee6d69c66a4eeabfceec89248f1016
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 №76-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2022 №76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2021-11-02-002998-c 02.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 16:46:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі карданних шарнірів та частин приводних елементів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-02-002998-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасниками ТОВ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" та ТОВ "АВТО-БУС-СЕРВІС", яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору.
У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 14:20:50
Відповідь на запит про надання пояснення
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу від 29.11.2022 року о 16:46, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Карданні шарніри та частини приводних елементів згідно ДК 021:2015 - 42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, з очікуваною вартістю 7 878 888,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002998-c), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яким чином учасниками ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС», яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання: - довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації) повідомляємо таке:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Планування та визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності) з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Карданні шарніри та частини приводних елементів згідно ДК 021:2015 - 42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, з очікуваною вартістю 7 878 888,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002998-c), сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку.
При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «АВТО-АЛЬЯНС ЮГ», ТОВ «ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС», ТОВ «АСТРА ПРОМ ПОСТАЧ» (додаються).
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником, на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що забезпечують виробничі та технологічні процеси комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (додається).
Щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
2. Щодо інформації про те, яким чином учасниками ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС», яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання: - довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації)
Відповідно до умов пункту 6 Додатку 1 Тендерної Документації Замовника Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору у встановленій Замовником формі або, у разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник надає протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору).
На виконання умов пункту 6 Додатку 1 Тендерної Документації Учасниками надано протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору), оскільки їх тендерна пропозиція перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, що підтверджується документом №8 Протокол правочину (Протокол № 01/12/21 3агальних зборів учасників ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» від 01 грудня 2021 року про надання згоди на вчинення правочину) у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та документом №11 Протокол на вчинення правочину (Протокол № 2/21 від 29 листопада 2021 року загальних зборів учасників ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС» про надання згоди на вчинення правочину) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС».
- 1_Відповідь на запит.pdf
- 2_Заявка на проведення закупівлі товарів робіт послуг.pdf
- 3_ЗАПИТ АВТО АЛЬЯНС ЮГ.pdf
- 4_ ЗАПИТ ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС.pdf
- 5_ ЗАПИТ АСТРА ПРОМ ПОСТАЧ.pdf
- 6_КОМ ПРОП АВТО АЛЬЯНС ЮГ.pdf
- 7_КОМ ПРОП ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС.pdf
- 8_КОМ ПРОП АСТРА ПРОМ ПОСТАЧ.pdf
- 9_8 Протокол правочину.pdf
- 10_11 Протокол на вчинення правочину.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-БУС-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" |
6 564 000,00
UAH з ПДВ
|
6 564 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-БУС-СЕРВІС" |
7 878 888,00
UAH з ПДВ
|
7 878 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" #44467962 |
Переможець |
6 564 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2021 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 16:55
|
Звіт | укладений |
20 січня 2023 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 09:28
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:02
|
Договір про закупівлю | укладений |
31 грудня 2021 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | Т-ВМТЗ-П/2021/319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |