Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current minor repairs of public roads of local significance in Lviv region (576.1 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Vaso Anna +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 14:12 |
Очікувана вартість: | 223 269 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 116 345,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 1 115 000 (один мільйон сто п’ятнадцять тисяч) гривень 00 коп. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1115000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2021 15:49 |
Enquiries until: | 24 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 223 269 048 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 116 345 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. | Аванс | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2021 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2021 16:46 |
НР ТД ПДР 576_1 .pdf | |
26 листопада 2021 16:35 |
Перелік змін ПДР 576_1.pdf | |
15 листопада 2021 15:56 |
Перелік змін ПДР 576_1.pdf | |
02 листопада 2021 15:50 |
ПД ПДР 576_1 .pdf |
26 листопада 2021 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 листопада 2021 16:46 |
НР ТД ПДР 576_1 .pdf
|
|||||||||
26 листопада 2021 16:35 |
Перелік змін ПДР 576_1.pdf
|
|||||||||
15 листопада 2021 15:56 |
Перелік змін ПДР 576_1.pdf
|
|||||||||
02 листопада 2021 15:50 |
ПД ПДР 576_1 .pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000012 ● d31f3e2e5404421d979523b25029d7f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.05.2022
№ 133
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.05.2022 № 133.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-11-02-002618-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 16:03:38
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002618-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати документи, які переможець торгів повинен був обов’язково надати у строк, що не перевищує строку укладання договору (з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір), а саме:
- договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, сформовану згідно з умовами та вимогами Додатку 8 до тендерної документації та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень (п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»);
- підтвердження проведеного моніторингу вартості, що склалась в регіоні на момент складання тендерної пропозиції (договірної ціни) матеріальних ресурсів, вартості найманої техніки, що залучена при виконанні робіт/наданні послуг та/або перевезення будівельних вантажів (матеріалів), в кількості не менше трьох комерційних пропозицій п. 6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 (п.8 Додатку 8 тендерної документації);
- розрахований згідно п. 6.13, 6.14, 6.15 СОУ 42.1-37641918-085:2018 показник загальновиробничих та адміністративних витрат та розрахунок розміру заробітної плати, яку переможець планує отримати на об’єкті, визначений згідно п. 6.1 СОУ 42.1-37641918-085:2018 (п.9 Додатку 8 тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 17:12:24
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 10.05.2022 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002618-c, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області 576,1 км» визначено враховуючи існуючий експлуатаційний стан автомобільних доріг на підставі розрахунку мінімальної потреби в поточному дрібному ремонті одного умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення протягом 3 років, з врахуванням СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи, СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту та СОУ 42.1-37641918-065:2013. Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Очікувана вартість формувалась на основі технічного завдання, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі 223 269 048,00 гривень. Відповідно до розподілу показників Державного бюджету України на 2021-2023 роки за бюджетною програмою 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування, у разі внесення змін до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021-2022 роках.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням: https://old.loda.gov.ua/informatsiya_shchodo_stanu_avtodorih.
Також, надаємо документи, які переможець торгів повинен надати у строк, що не перевищує строку укладання договору (з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір), а саме:
- договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, сформовану згідно з умовами та вимогами Додатку 8 до тендерної документації та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень (п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»);
- підтвердження проведеного моніторингу вартості, що склалась в регіоні на момент складання тендерної пропозиції (договірної ціни) матеріальних ресурсів, вартості найманої техніки, що залучена при виконанні робіт/наданні послуг та/або перевезення будівельних вантажів (матеріалів), в кількості не менше трьох комерційних пропозицій п. 6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 (п.8 Додатку 8 тендерної документації);
- розрахований згідно п. 6.13, 6.14, 6.15 СОУ 42.1-37641918-085:2018 показник загальновиробничих та адміністративних витрат та розрахунок розміру заробітної плати, яку переможець планує отримати на об’єкті, визначений згідно п. 6.1 СОУ 42.1-37641918-085:2018 (п.9 Додатку 8 тендерної документації).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результат моніторингу закупівлі Замовник - Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації, надає заперечення на висновок моніторингу Державної аудиторської служби України від 26.05.2022 року за предметом закупівлі: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2021-11-02-002618-c) з наступних підстав. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в підпункті 2 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить пункт 2 частини 5 статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовником у тендерній документації в підпункті 2 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», було процитовано частину 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2. збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, — не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю / внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3. покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4. продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5. погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6. зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та / або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та / або пільг з оподаткування; 7. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8. зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Проте замовником в проекті договору про закупівлі були зазначені істотні умови договору, які стосуються закупівлі про надання послуг згідно предмету закупівлі: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме положення даної статті зазначені в пунктах 1.5, 4.3, 10.2, 10.3. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. Щодо непідтвердження наявності досвіду з холодного фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою повідомляємо наступне. 28.12.2021 року Замовником було висунуто повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням тендерного комітету (протокол № 467), в якому було зазначене, зокрема те, що учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих. № Д04/480 від 30.11.2021 року (файл «довідка досвід»), в якій інформація, щодо Договором № 91-09/20від 01.09.2020р., яка не відповідає підтверджуючим документам, а саме в частині виконання робі з виправлення профілю щебеневої основи із додаванням нового матеріалу та подано Договір № 1 від 25.07.2018р та Договір № 1-09-21 від 22.09.2021 які не є аналогічним відповідно до вимог тендерної документації відтак учасником не підтверджено виконання досвіду з улаштування ФЕМ. Учасник, в порядку виправлення виявлених невідповідностей, завантажив скориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих. Д04/516 від 29.12.2021 року (файл «оновлена довідка досвід»). Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції актів КБ-2в, до Договору № 12-05/19 від 22.05.2019 року, зокрема акт б/н від жовтня 2019 р. (сторінка 29) – 1011 м2, акт б/н від жовтня 2019 р. (сторінка 40) – 1500 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 69) – 1530 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 117) – 1940 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 127) – 1900 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 138) – 10547 м2; акт б/н від липня 2019 р.(сторінка 149) – 2450 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 149) – 7350 м2; акт б/н від грудня 2019 р.(сторінка 3) – 3330 м2. Загальна площа холодне фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за Договором № 12-05/19 від 22.05.2019р становить – 31 330 м2. (Підтверджуючі документи за Договором № 12-05/19 від 22.05.2019р. містяться в файлі: «Акти Жидач.та Миколаївський р-н»). Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції актів КБ-2в, до Договору № 10-05/19 від 15.05.2019 року, зокрема акт б/н від грудня 2019 р. (сторінка 2) – 46 м2; акт б/н від листопада 2019 р. (сторінка 22) – 84 м2; акт б/н від листопада 2019 р. (сторінка 41) – 382 м2; акт б/н від жовтня 2019 р. (сторінка 57) – 904 м2; акт б/н від жовтня 2019 р. (сторінка 57) – 2580 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 76) – 2978 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 104) – 102 м2; акт б/н від вересня 2019 р. (сторінка 104) – 102 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 139) – 1583 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 152) – 1585 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 158) – 1480 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 173) – 249 м2; акт б/н від липня 2019 р. (сторінка 178) – 290 м2. Загальна площа холодне фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за Договором № 10-05/19 від 15.05.2019 року становить – 12 313 м2. (Підтверджуючі документи за Договором № 10-05/19 від 15.05.2019 року містяться в файлі: «Акти Стрийський_Сколівський р-н»).Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції актів КБ-2в, до Договору № 130-10/20 від 09.10.2020 року, зокрема акт б/н 2021 р. (сторінка 2) – 2000 м2; акт б/н від грудня 2020 р. (сторінка 2) – 24240,6 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 9) – 2591 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 16) – 9919 м2. Загальна площа холодне фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за Договором № 130-10/20 від 09.10.2020 року становить – 38 750 м2. (Підтверджуючі документи за Договором № 130-10/20 від 09.10.2020 року містяться в файлі: «акт Дрогобич-Довголука_2 » та файлі «акт Дрогобич-Довголука_4»). Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції актів КБ-2в, до Договору № 91-09/20 від 01.09.2020 року, зокрема акт б/н 2021 р. (сторінка 3) – 392 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 4) – 13530 м2; акт б/н від вересня 2021 р. (сторінка 3) – 394 м2; акт б/н від вересня 2021 р. (сторінка 3) – 8400 м2; акт б/н 2020 р. (сторінка 3) – 2076 м2; акт б/н 2020 р. (сторінка 9) – 6070 м2; акт б/н 2021р. (сторінка 4) – 8000 м2; акт б/н 2021р. (сторінка 9) – 250 м2; акт б/н від серпня 2021 р. (сторінка 15) – 250 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 21) – 5397 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 26) – 3890 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 31) – 4734 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 36) – 1730 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 42) – 320 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 43) – 5780 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 49) – 4702 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 57) – 3980,5 м2; акт б/н за грудень 2020 р. (сторінка 69) – 1200 м2; акт б/н за листопад 2020 р. (сторінка 102) – 1830 м2; акт б/н за листопад 2020 р. (сторінка 107) – 2135 м2; акт б/н за листопад 2020 р. (сторінка 112) – 2400 м2; акт б/н за жовтень 2020 р. (сторінка 135) – 3170 м2. Загальна площа холодне фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за Договором № 91-09/20 від 01.09.2020 року становить – 83 702 м2. (Підтверджуючі документи за Договором № 91-09/20 від 01.09.2020 року містяться в файлах: «акт _1 Сколівський та Стрийський р-н»; «акт_2 Сколівський та Стрийський р-н»; «акти _3 Сколівський та Стрийський р-н»; «акт _4 Сколівський та Стрийський р-н» та «акти _5 Сколівський та Стрийський р-н»). Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції актів КБ-2в, до Договору № 120-09/20 від 30.09.2020 року, зокрема акт б/н за вересень 2021 р. (сторінка 2) –10000 м2; акт б/н від грудня 2020 р. (сторінка 2) – 4000 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 9) – 3641,6827 м2; акт б/н 2021 р. (сторінка 16) – 7200 м2. Загальна площа холодне фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за Договором № 120-09/20 від 30.09.2020 року становить – 24 842 м2. (Підтверджуючі документи за Договором № 120-09/20 від 30.09.2020 року містяться в файлі: «акт _1 Завадка-Козьова» та файлі «Акт _3 Завадка-Козьова»). Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Обсяг виконаних робіт із холодного фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) повинен становити не менше 150 000 м2. Загальна площа холодного фрезерування/розпушування асфальтобетонного покриття фрезою за вищезгаданими Договорами становить – 190 937 м2, яка є більшою ніж площа зазначена в вимогах тендерної документації. Щодо не подання Учасником звіт (чи інший документ) про аудит на відповідність стандартам ISO 9001:2015 відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. На виконання вимоги додатку 4 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015) дата видачі 29.01.2021 року, контроль відповідності сертифікованої системи управління вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 протягом терміну дії сертифікату здійснюється шляхом технічного нагляду (наглядових аудитів) з періодичністю один раз на рік (не пізніше 12 місяців від останнього дня аудити). Отже, проведення першого наглядового аудити у учасника має бути заплановано у грудні 2022 року. Отже, Замовником не було порушено вимог чинного законодавства про публічні закупівлі, зокрема абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран», відтак відсутні підстави для розірвання Договору № 04-01/22 від 28.01.2022 року. Додатки до заперечення: - «оновлена довідка досвід, Акти Жидач.та Миколаївський р-н, Акти Стрийський_Сколівський р-н, акт Дрогобич-Довголука_2, акт Дрогобич-Довголука_4, акт _1 Сколівський та Стрийський р-н, акт_2 Сколівський та Стрийський р-н, акти _3 Сколівський та Стрийський р-н, акт _4 Сколівський та Стрийський р-н, акти _5 Сколівський та Стрийський р-н, акт _1 Завадка-Козьова, Акт _3 Завадка-Козьова».
2022-06-01 12:08:30
- Заперечення на висновок ДАСУ
- Заперечення на висновок ДАСУ
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Додатки до заперечення
- Електронний підпис
- Підтвердження виконання висновку
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2022-12-23 16:12:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 17:29
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 17:28
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2021 16:37
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
222 900 000,00
UAH з ПДВ
|
222 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" #32562004 |
Переможець |
205 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 12:48
|
Угода про розірвання | укладений |
29 листопада 2022 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 10:30
|
ДУ 1 04-01.22.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:51
|
Договір 04-01/22 | укладений |
01 лютого 2022 17:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 04-01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 січня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (576,1 км)», згідно з яким Державна аудиторська служба України зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 28.01.2022 року № 04-01/22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, Сторони домовились розірвати Договір № 04-01/22 від 28 січня 2022 року за згодою Сторін. |