Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штатив для тривалих вливань стаціонарний ШДВ; Інвалідна коляска OSD-STB4-45
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2021-11-02-002579-a ● 91e0a1d7422d44d2aacd140086a444f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Лариса Михайлівна Сосідко +380671108817 16bolnitsa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 77 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Штатив для тривалих вливань стаціонарний ШДВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 штуки
Інвалідна коляска OSD-STB4-45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 10:11 |
Тендерна документація.docx | |
02 листопада 2021 10:11 |
Додаток 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійні листи виробника - звужують конкуренцію і підвищують ціни
Дата подання: 02 листопада 2021 14:58
Дата відповіді: 03 листопада 2021 16:31
Шановний Замовнику, просимо видалити з вимог гарантійний лист виробника, оскільки ми можемо запронувати 70 штативів від виробника, але не можемо отримати гарантійний лист на 1 коляску, при цьому дана коляска є в нас на складі. Дана вимога дискримінує інших учасників, так як прописана під певного виробника, а також ця вимога значно звужує кількість учасників та значно підвищує ціну в торгах, так як конкуренції не буде, буде 2 учасника і все. Сподіваємося на дотримання Замовником вимог Закону про закупівлі, заздалегідь дякуємо за можливе бажання Замовника надати можливість всім учасникам прийняти участь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інвалідний візок - це виріб медичного призначення, засіб для переміщення користувача за допомогою супроводжуючої особи або самостійного пересування, який має МЕДИЧНІ ПОКАЗАННЯ та МЕДИЧНІ ПРОТИПОКАЗАННЯ,
також він має вимоги до щодо ОБОВ'ЯЗКОВОГО ОСНАЩЕННЯ та ОБОВ'ЯЗКОВИХ ФУНКЦІЙ. Тому для запобігання придбання фальсифікату потрібен лист авторизації від виробника або офіціального представника/імпортера на території України, відповідального за введення в обіг цих виробів на ринку України.
також він має вимоги до щодо ОБОВ'ЯЗКОВОГО ОСНАЩЕННЯ та ОБОВ'ЯЗКОВИХ ФУНКЦІЙ. Тому для запобігання придбання фальсифікату потрібен лист авторизації від виробника або офіціального представника/імпортера на території України, відповідального за введення в обіг цих виробів на ринку України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Пріоритет-Л |
75 300,00
UAH з ПДВ
|
75 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кухарська К.І. |
76 150,00
UAH з ПДВ
|
76 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Пріоритет-Л #40717358 |
Переможець |
75 300,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 11:24
|
Договор № 227.pdf | укладений |
30 листопада 2021 11:22
|