Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19)
Очікувана вартість
72 400,00 UAH
UA-2021-11-02-000879-c 7f0c25a105fd40e8a6839c78cf541e00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михнюк Оксана Володимирівна

+380667106619 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Михнюк Оксана Володимирівна
+380667106619
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 11:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 11:49
Очікувана вартість: 72 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель та постанови Кабінету Міністрів України №1012 від 22.09.2021р. та постанови КМУ від 22.09.2021 р.№ 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню , локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2»(Постанова 1012) та затвердженого нею Переліку лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненнюі поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг викладена окремим файлом в річному плані.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кг
Клінічні відходи (голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, рукавички, маски, захисні костюми та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця 50 років НЗФ,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1800 кг
Тара скляна та пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця 50 років НЗФ,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг і пред’явленого Виконавцем рахунку на оплату, оформленого на підставі акту виконаних послуг, проводиться ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) банківських днів. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 10:56
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 61 560,00
UAH з ПДВ
61 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 61 776,00
UAH з ПДВ
61 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 17:48
Електронний підпис
11 листопада 2021 17:48
31.УКРЕКОПРОМ СЕУ НААУ 2021.pdf
11 листопада 2021 17:48
29.Розширення ліцензії.pdf
11 листопада 2021 17:48
27. Наказ 327 до Ліцензіїї МЕУ.pdf
11 листопада 2021 17:48
33.УКРЕКОПРОМ СУЯ НААУ 2021.pdf
11 листопада 2021 17:48
32.УКРЕКОПРОМ СУЯ 2021.pdf
11 листопада 2021 17:48
30.УКРЕКОПРОМ СЕУ 2021.pdf
11 листопада 2021 17:48
41.протокол № 59.pdf
11 листопада 2021 17:48
28. Наказ 386 до Ліцензії МЕУ.pdf
11 листопада 2021 17:48
37.відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2021 17:48
48.атестат виробництва.pdf
11 листопада 2021 17:48
42.Статут + опис і змін.pdf
11 листопада 2021 17:48
25.Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКА.pdf
11 листопада 2021 17:48
40.протокол №38.pdf
11 листопада 2021 17:48
18.Проект договору.pdf
11 листопада 2021 17:48
53.Дозвіл на викиди.pdf
11 листопада 2021 17:48
35.Витяг з ЄДР.pdf
11 листопада 2021 17:48
23. Держ. ругулятор служба.pdf
11 листопада 2021 17:48
39.протокол №30.pdf
11 листопада 2021 17:48
46.ЗИЛ.pdf
11 листопада 2021 17:48
43.MAN.pdf
11 листопада 2021 17:48
36.Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2021 17:48
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2021 17:48
34.Виписка ЄДР.pdf
11 листопада 2021 17:48
19.Вантажники.pdf
11 листопада 2021 17:48
45.NISSAN.pdf
11 листопада 2021 17:48
24. Ліцензія Мін природи Укр..pdf

Публічні документи

12 листопада 2021 10:19
Електронний підпис
12 листопада 2021 10:18
ТЕХ ПАСПОРТ спецтранспорт.pdf
12 листопада 2021 10:18
тех.якісні характеристики.pdf
12 листопада 2021 10:18
Витяг ПДВ копія.pdf
12 листопада 2021 10:18
інформація про учасника.pdf
12 листопада 2021 10:18
Свідоцтво ДОПНВ.PDF
12 листопада 2021 10:18
Наказ директор.pdf
12 листопада 2021 10:18
свідоцтво про допущення.pdf
12 листопада 2021 10:18
довідка код доступу 2021.pdf
12 листопада 2021 10:18
лист-роз'яснення.pdf
12 листопада 2021 10:18
гарантійний лист.pdf
12 листопада 2021 10:18
пропозиція.pdf
12 листопада 2021 10:18
Статут 2021 Копия.pdf
12 листопада 2021 10:18
Сертифікати ISO-1.pdf
12 листопада 2021 10:18
Довіреність Куліш.pdf
12 листопада 2021 10:18
Протокол директор.pdf
12 листопада 2021 10:18
Дозвіл на викиди.pdf
12 листопада 2021 10:18
Проект заповнений.pdf
12 листопада 2021 10:18
гарантійний лист вивезення.pdf
12 листопада 2021 10:18
згода договір.pdf
12 листопада 2021 10:18
довідка спецтранспорт.pdf
12 листопада 2021 10:18
Сертифікати ISO-2.pdf
12 листопада 2021 10:18
Виписка копія.pdf
12 листопада 2021 10:18
довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2021 10:18
Виписка з балансу.pdf
12 листопада 2021 10:18
персональні данні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 61 560,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 09:08

Документи

17 листопада 2021 09:08
Електронний підпис
17 листопада 2021 09:07
Протокол 586

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
61 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 09:08
Електронний підпис
17 листопада 2021 09:07
Протокол 586

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:27
Додаткова угода 1 до Договору 175-11-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:10
Договір 175-11-21 укладений
30 листопада 2021 15:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні відходи (голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, рукавички, маски, захисні костюми та ін.) 1800 кг 17,10
UAH з ПДВ
Тара скляна та пластикова 1800 кг 17,10
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі: на 42444,00 грн. та викласти Додаток 1 до Догновору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 175-11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні відходи (голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, рукавички, маски, захисні костюми та ін.) 800 кг 16,02
UAH з ПДВ
Тара скляна та пластикова 700 кг 9,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 116,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 186,00 UAH)