Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬК ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 36615515 |
Вебсайт: | http://novvod.dp.ua/ua |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, 51200, Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, ВУЛИЦЯ СУЧКОВА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Червоноштан Маргарита 0986251528 VODA_EKONOM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 1 617 042,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 085,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата партії Товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 10:48 |
оголошення.docx | |
02 листопада 2021 10:48 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000044 ● d7aa5a48c7ac4c098ec934e55b2aa526
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2022 № 49-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 08.11.2022 № 49-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2021-11-02-000822-b; 02.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 09:11:36
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-92 та дизельного палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-000822-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Додатком 4 до тендерної документації Замовником визначено Документи, які має надати Переможець процедури закупівлі для підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Переможець процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі – ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ") через електронну систему закупівель не надав документальне підтвердження згідно законодавства щодо відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", яка не відповідала вимогам додатку 4 до тендерної документації відповідно до вимог пункту 3 розділу Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 15:21:26
Відповідь на запит про надання інформації
Розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 11.11.2022 року на надання інформації (пояснень, документів), повідомляю.
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі - методика) на виконання пункту 11 частини першої статті 9 Закону і може застосовуватися замовником до закупівель, що здійснюються у відповідності до Закону, у тому числі із застосуванням описаних методів визначення очікуваної вартості, зокрема методу порівняння ринкових цін. Ця методика має рекомендаційний характер.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Замовник самостійно здійснює розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку та може керуватися методикою.
При цьому Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Задля визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом «Бензин А-92, дизельне паливо» (код за ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти, номер у ЦБД UA-2021-11-02-000822-b) перед початком проведення відкритих торгів тендерним комітетом було проведено моніторинг цін на автозаправних станціях м. Новомосковськ та автозаправних станціях Дніпропетровської області. За результатами проведеного моніторингу була виведена середня ціна окремо на бензин А-92 та окремо на дизельне паливо. Сума добутків середніх цін та необхідних об’ємів закупівлі палива на 2022 рік (згідно службової записки головного механіка підприємства) дала нам остаточну очікувану вартість закупівлі у розмірі 1617042,00 грн з ПДВ.
Щодо виконання вимог ст.17 Закону.
Згідно ч.1 статті 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: …переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Згідно ч.1 статті 26 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Згідно статті 17 Закону «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Тобто замовник не має права вимагати документальне підтверждення відсутності підстав за п.5,6,12,13 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону від учасника процедури закупівлі.
Однак під час подання тендерної пропозиції учасник процедури ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» з власної ініціативи надав документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом публікації даних документів в електронній системі закупівель, ще перебуваючи у статусі учасника процедури закупівлі. На підтвердження цього є довідка під назвою «17ст.», опублікована 18.11.21 року, що міститься серед інших документів учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у розділі Реєстр пропозицій – Документи.
На підставі вищевикладеного необхідно зробити висновок, що під час здійснення перевірки тендерним комітетом пропозиції учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» були дотримані принципи недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. Всі затребувані тендерною документацією документи від ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» були отримані, а отже при визначенні учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» переможцем процедури закупівлі та при укладанні договору з переможцем закупівлі ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не вчинено жодного правопорушення, та відповідно до норм чинного законодавства України правомірно укладено договір від 13.12.2021 року № 285/П.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок по моніторингу процедури закупівель від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області стосовно закупівлі за предметом «Бензин А-92, дизельне паливо» (код за ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти, номер у ЦБД UA-2021-11-02-000822-b) повідомляємо наступне: Згідно з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Поряд з цим відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону комунальним підприємством «Новомосковськ водоканал» припинено зобов’язання за укладеним договором із ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» з дотриманням вимог статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України шляхом укладання додаткової угоди до договору. Інформація щодо розірвання договору міститься в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-02-000822-b. Щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації та зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі зобов’язуюсь дотримуватися вимог Наказу №680 та пункту 14 Наказу № 1082 в подальшому.
2022-11-21 16:23:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додатки 1 - 6).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додатки 1 - 6).) • усунуто
Замовником додатковою угодою №1 від 21.11.2022 розірвано договір із ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та опубліковано звіт про виконання договору
2022-11-29 10:50:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" |
1 563 134,40
UAH з ПДВ
|
1 554 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 562 520,00
UAH з ПДВ
|
1 562 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" #42151468 |
Відхилено |
1 554 552,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 16:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 562 520,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 08:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 16:03
|
Протокол розірвання договору.jpg | укладений |
21 листопада 2022 16:02
|
Дод.угода ЛІВАЙН ТОРГ.jpg | укладений |
21 листопада 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:41
|
Дод.угода ЛІВАЙН ТОРГ.jpg | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 15:47
|
Договір ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ.pdf | укладений |
13 грудня 2021 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 11.4 Договору №285/П від 13.12.2021 р. Покупець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №285/П від 13.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 285/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 025 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 823,49 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує припинити зобов’язання за укладеним договором із ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», з дотриманням вимог статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України у зв`язку з порушенням вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону статті 31 Закону. |