Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2021-11-01-014102-a ● ace68cf127284ca6b56344678bd320cc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 20:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 20:33 |
Т.Д..docx |
02 листопада 2021 09:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2021 20:33 |
Т.Д..docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-01-014102-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ, Код ЄДРПОУ:43335257
Дата подання: 13 листопада 2021 21:12
Дата подання: 13 листопада 2021 21:12
СКАРГА про порушення законодавства у сфері закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері закупівель
01 листопада 2021 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2021-11-01-014102-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент». Назва предмету закупівлі визначеного на основі Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ( код ДК 021:2015:72260000-5) Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент (далі по тексту - Закупівля).
В рамках вказаної процедури закупівлі, оприлюднено Тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ВК Української міської ради (протокол засідання тендерного комітету № 52 від 01 листопада 2021 року) (надалі по тексту – Тендерна документація).
Вважаємо, що умови участі в закупівлі, які викладені в тендерній документації є дискримінаційними та протиправними з наступних причин.
Технічні вимоги до тендерної документації складені таким чином, щоб надати перевагу одному учаснику - ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС" (ідентифікаційний код) 16400836, та виключити можливість участі інших учасників.
Вважаємо за необхідне звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на предмет закупівлі та вимоги, які ставить Замовник до нього.
У пункті п. 4.1 р. І «Загальні положення» Тендерної документації «ДК 021:2015- 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент) зазначена назва предмета закупівлі, яка місить назву програмного забезпечення «АСКОД» без належного обгрунтування закупівлі саме даного програмного забезпечення.
Скаржником було проаналізовано технічні вимоги, викладені в Тендерній документації даної закупівлі з технічними вимогами, викладеними у договорі від 29.06.2021 №254/2021, укладеного "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС" та КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр" за результатами закупівлі UA-2021-06-14-008446-b (код ДК 021:2015: 48310000-4) Пакети програмного забезпечення для створення документів (примірники ліцензійного програмного забезпечення криптографічних засобів захисту інформації ІІТ та програмної продукції у формі ліцензійних ключів для активації комп’ютерної програми «Система електронного документообігу АСКОД») та встановлено, що вони є ідентичними.
Необхідно зазначити, що в закупівлі UA-2021-06-14-008446-b була проведена переговорна процедура, оскільки програмне забезпечення "Система електронного документообігу «АСКОД»" знаходиться в експлуатації підприємства з 2015 року та передано право безстрокового користування ліцензійним програмним забезпеченням АСКОД без передачі виключних майнових прав на право користування програмним забезпеченням у кількості 55 примірників.
Згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У відповідності до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В той же час, технічні вимоги до програмного забезпечення СЕД Додатку 3 до тендерної документації є аналогічними технічним вимогам, викладених у додатку 3 Договору від 29.06.2021 №254/2021.
Технічні характеристики закупівель Закупівля, що оскаржується Договір від 29.06.2021 №254/2021, укладений за результатами закупівлі UA-2021-06-14-008446-b
1.1. Загальні функціональні вимоги до системи електронного документообігу
п. 2.3 Технічні вимоги до програмного забезпечення СЕД
Додатку 3 до тендерної документації (далі – Технічні вимоги) П. 1.3 Додатку 3 Технічні вимоги Замовника до системи електронного документообігу договору (далі – Додатку 3)
Основні функції СЕД є ідентичними П. 2.3.2 Технічних вимог П. 1.3.2 Додатку 3
СЕД повинна мати у своєму складі вбудований програмний засіб обміну повідомленнями (службовий chat/messenger) П. 2.3.18 Технічним вимог П. 1.3.18 Додатку 3
СЕД повинна мати у своєму складі вбудований модуль сканування, який забезпечує виконання таких функцій:… П. 2.3.19 Технічних вимог П. 1.3.19 Додатку 3
СЕД повинна мати у своєму складі вбудований редактор файлів (текстів), який надає можливість створення, перегляду та редагування документів (у тому числі електронні таблиці) безпосередньо під час роботи в СЕД. П. 2.3.21 Технічних вимог П. 1.3.21 Додатку 3
У складі СЕД повинен бути модуль (умовна назва «Оголошення і події»), функціональність якого еквівалентна планувальнику подій (органайзеру) і який забезпечує планування, облік та опрацювання (реалізацію) оголошень і різноманітних заходів з використанням календаря. П. 2.3.22 Технічних вимог П. 1.3.22 Додатку 3
СЕД повинна мати у своєму складі інтегрований поштовий клієнт, який забезпечує приймання/відправку електронних листів, автоматичне створення реєстраційно-моніторингових карток (далі – РМК) документів за отриманими електронними листами з автоматичним заповненням реквізитів РМК та приєднанням файлів, вкладених до електронних листів. П. 2.3.23 Технічних вимог П. 1.3.23 Додатку 3
Вимоги до обробки та обліку вхідних документів (кореспонденції) П. 2.4 Технічних вимог П. 1.4 Додатку 3
Вимоги до обробки та обліку вихідних документів П. 2.5 Технічних вимог П. 1.5 Додатку 3
Вимоги до обробки організаційно-розпорядчих і внутрішніх документів П. 2.6 Технічних вимог П. 1.6 Додатку 3
Вимоги до обробки та обліку запитів на публічну інформацію П. 2.7 Технічних вимог П. 1.7 Додатку 3
Вимоги до обробки та обліку звернень громадян П. 2.8 Технічних вимог П. 1.8 Додатку 3
Вимоги щодо роботи із документами П. 2.9 1.12
Робота із паперовими оригіналами документів П. 2.10 П. 1.13
Вимоги до завдань, доручень і резолюцій П. 2.11 П. 1.14
Вимоги до погодження електронного документу П. 2.12 П. 1.15
Інші технічні вимоги до програмного забезпечення СЕД Додатку 3 до тендерної документації є також аналогічними технічним вимогам, викладених у додатку 3 Договору від 29.06.2021 №254/2021
При цьому, Виконавчий комітет Української міської ради, оголосивши закупівлю на впровадження системи електронного документообігу «АСКОД» з технічними вимогами саме даного програмного забезпечення, не обгрунтував необхідності закупівлі даного програмного забезпечення.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» є учасником ринку СЕД, однак зазначивши технічні вимоги програмного забезпечення «АСКОД», замовник обмежив участь учасників, які мають інші програмні забезпечення системи електронного документообігу, у тому числі скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 8 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 17.11.2021 № 25803.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 17:46
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-11-09-000002 • 3e561dc3514e497084ddae780e129eab
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-11-09
•
14:38
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Доброго дня. Згідно п. 1.1 та п.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля повинна здійснюватися за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником обрана назва тендера, яка обмежує участь інших учасників, а саме в назві тендера в явному вигляді вказана система електронного документообігу АСКОД(Впровадження системи електронного документообігу та підтримки від виробника програмного забезпечення «АСКОД» або еквівалент). В Виконавчому комітеті Української міської ради зараз і на протязі тривалого часу використовується в якості системи електронного документообігу "Автоматизована система управління докуметами "ДОКПРОФ3". Чи може Замовник, застосовуючи відкриту процедуру торгів, писати в назві торгів при закупівлі назву системи електронного документообігу яку наразі не використовує?
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" |
837 380,00
UAH з ПДВ
|
837 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Петренко Ольга Володимирівна |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" #16400836 |
Переможець |
837 380,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:06
|
Договір 336.pdf | укладений |
06 грудня 2021 14:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 грудня 2021 13:03
|
837 380,00 UAH | UA748201720344200027000030861 ВК Української міської ради |
UA973808050000000026006148964 ПАТ "Центр комп.технолог."IнфоПлюс" |
Оплачений |