Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in physical and technical protection of the territory, property and premises DK 021: 2015 - 79710000-4 "Security services"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 03534653 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська область обл., Умань, Київська, 12-а |
Контактна особа: |
Гронська Наталія Василівна 380972198078 gronskaja.natalija@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Sofiyivka National Dendrological Park of the National Academy of Sciences of Ukraine |
National ID: | 03534653 |
Contact point: |
Hronska Natalija 380972198078 gronskaja.natalija@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 листопада 2021 18:49 |
Enquiries until: | 22 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів із дня підписання Сторонами відповідного акту прийому-здачі робіт (послуг), шляхом перерахування грошових коштів на зазначений Виконавцем розрахунковий рахунок у відповідності до чинного законодавства України | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 23:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 23:38 |
зміни до охорони.docx | |
24 листопада 2021 23:32 |
ТД охорона 01 11.docx | |
01 листопада 2021 18:50 |
курс євро на 01.11.2021 р.docx |
24 листопада 2021 23:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2021 23:38 |
зміни до охорони.docx
|
|||
24 листопада 2021 23:32 |
ТД охорона 01 11.docx
|
|||
01 листопада 2021 18:50 |
курс євро на 01.11.2021 р.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000045 ● fb8872d0ee314568a4ffb43d46e4d7bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:26 |
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-11-01-013772-a 01.11.2021 Національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 03534653 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 11:03:57
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з фізичної та технічної охорони території, майна і приміщень, код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-01-013772-a), яку проведено Національним дендрологічним парком "Софіївка" Національної академії наук України (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03534653/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня державного бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів або власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 11:05:09
відповідь
1. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону про публічні закупівлі уповноважений орган розробив Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердив її наказом від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика). Замовники застосовують Примірну методику, щоб визначити очікувану вартість предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, які закуповують за Законом про публічні закупівлі. В ній конкретизовані методи визначення очікуваної вартості, а саме:
розрахунок методом порівняння ринкових цін;
розрахунок на основі закупівельних цін попередніх закупівель;
розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких діє державне регулювання цін і тарифів;
розрахунок очікуваної вартості робіт.
озрахунок методом порівняння ринкових цін
Основним методом для товарів широкого вжитку, є метод порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін — це метод визначення очікуваної вартості товару на підставі даних ринку:
загальнодоступної відкритої цінової інформації;
інформації з отриманих комерційних пропозицій;
інформації з прайс-листів на момент вивчення ринку.
Точність одержаних розрахунків очікуваної вартості залежить від достовірності цінової інформації, що використовується.
Порядок отримання цінової інформації щодо товарів:
1. Здійснюємо пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, дані беремо з будь-яких джерел, а саме:
в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель ProZorro та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
Ось таким чином була визначена очікувана вартість даної закупівлі, характеристики предмета закупівлі були сформовані відповідальною особою за охорону установи.
2. https://sofievka.org
публікація на сайті обґрунтування закупівлі. Сайт може бути не доступним у зв'язку з нинішніми подіями в Україні, а саме часткова відсутність електроенергії в місті Умань та Уманського району, що впливає на роботу сервера на якому обслуговується сайт установи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 14:47:36
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з фізичної та технічної охорони території, майна і приміщень, код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-01-013772-a), яку проведено Національним дендрологічним парком "Софіївка" Національної академії наук України (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Замовника у формі «Відомості про учасника» учаснику необхідно зазначити інформацію про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визначення переможцем закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" завантажені «Відомості про учасника» із зазначенням реквізитів банку, які не відповідають в частині № рахунку, який зазначений у Договорі про послуги з фізичної та технічної охорони території, майна і приміщень від 28.12.2021 № 891/12.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-11-08 17:52:43
відповідь
Порушення усунуто.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2022-11-07 19:17:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальної особи, якою допущене порушення. Наказ від 07.11.2022 № 186 оприлюднений в електронній системі закупівель.
2022-11-10 12:31:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 03534653 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область обл., Умань, Київська, 12-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" |
5 083 671,00
UAH з ПДВ
|
4 994 937,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" |
5 099 643,12
UAH з ПДВ
|
4 995 874,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" #42466045 |
Переможець |
4 994 937,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 22:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:15
|
ДУ2 Охорона.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 14:05
|
дод угода 1 охорона.PDF | зміни до договору |
24 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 08:55
|
договір охорона.PDF | укладений |
28 грудня 2021 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною керівника Виконавця, Сторони погодили змінити преамбуду Договору № 891/12 від 28 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 891/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 891/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |