Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Бориспільської міської ради по вул. Київський Шлях, 27 у м. Бориспіль Київської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
619 765,20 UAH
UA-2021-11-01-013589-a ea987f31b1a94378b5252a48dbbd140d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 vaalya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
vaalya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:09
Очікувана вартість: 619 765,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Згідно з п. 3. Оголошення Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі - посилання на номер оголошення про проведення закупівлі - номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 6. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень Бориспільської міської ради по вул. Київський Шлях, 27 у м. Бориспіль Київської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08302, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщень Бориспільської міської ради по вул. Київський Шлях, 27 у м. Бориспіль Київської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Згідно з п. 3. Оголошення Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі - посилання на номер оголошення про проведення закупівлі - номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 6. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
01 листопада 2021 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 18:00
проект дог кап рем Київ шлях 27.docx
01 листопада 2021 18:00
ОГОЛОШЕННЯ капрем Київ Шлях 27.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД" 619 713,54
UAH з ПДВ
619 713,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 23:04
Електронний підпис
09 листопада 2021 21:57
Ліцензія_акт_договір_АВК.pdf
09 листопада 2021 21:57
Договір_вивезення відходів.pdf
09 листопада 2021 21:57
Довідка_ст. 236 ГКУ.pdf
09 листопада 2021 21:57
Витяг з реєстру ПДВ_копія.pdf
09 листопада 2021 21:57
120.imd
09 листопада 2021 21:57
щодо досвіду співпраці.pdf
09 листопада 2021 21:57
Кошторис.pdf
09 листопада 2021 21:57
Договір оренда склад.pdf
09 листопада 2021 21:57
Витяг з ЄДРПОУ_копія.pdf
09 листопада 2021 21:57
Договір № 69 оренди техніки.pdf
09 листопада 2021 21:57
СТАТУТ оригінал.pdf
09 листопада 2021 21:57
відгук Праймдорбуд.pdf
09 листопада 2021 21:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_додаток 1.pdf
09 листопада 2021 21:57
Штатний розпис_14.pdf
09 листопада 2021 21:57
ЛІЦЕНЗІЯ_ТОВ Праймдорбуд.pdf
09 листопада 2021 21:57
Опис_згідно з оригіналом.pdf
09 листопада 2021 21:57
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
09 листопада 2021 21:57
Договора ЦПХ_працівники.pdf
09 листопада 2021 21:57
Паспорт_ІПН_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
#42415852
Переможець 619 713,54
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 18:15

Документи

10 листопада 2021 18:15
Електронний підпис
10 листопада 2021 18:13
протокол_197_10 11 2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
#42415852
619 713,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 18:15
Електронний підпис
10 листопада 2021 18:13
протокол_197_10 11 2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:15
ДУ до Договору204.pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:14
Електронний підпис укладений
01 червня 2023 16:16
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:48
ду 4 дог 204.pdf зміни до договору
02 січня 2023 16:47
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 11:10
ду 3 дог 204.pdf зміни до договору
04 липня 2022 11:08
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 15:38
2ДУ_дог 204.pdf зміни до договору
02 травня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:31
ДУ Праймдорбуд _ 204.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 17:55
договір_204_19 11 2021.pdf укладений
19 листопада 2021 17:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2021 14:17
68 742,36 UAH UA308201720344271030100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA133052990000026009000105200
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
Оплачений
22 грудня 2021 11:07
224 066,21 UAH UA308201720344271030100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA133052990000026009000105200
ТОВ "ПРАЙМДОРБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням обмежень, пов"язаних зі специфікою ремонту приміщень та технологічним регламентом будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми договору на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 204
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов"язань зумовлено необхідністю коригування проектної документації
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML