Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Корольова, ПВ-2110 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 211 022,00 UAH
UA-2021-11-01-012707-a 48426ab103ac4864978577c1da737856
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 14:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 11:10
Очікувана вартість: 1 211 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Корольова, ПВ-2110 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються за Договірною ціною поетапно проміжними платежами в межах не більш 90% загальної вартості Робіт за Договірною ціною шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника з урахуванням суми отриманого авансу. Пiсляоплата 10 Робочі 60
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 16:46
Додаток 4 - Договір забезпечення (проєкт).docx
01 листопада 2021 16:46
Додаток 3 - Договір про закупівлю (проєкт).docx
01 листопада 2021 16:46
Додаток 1.docx
01 листопада 2021 16:46
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 174 412,86
UAH з ПДВ
1 174 412,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 17:12
Електронний підпис
09 листопада 2021 17:11
Довідки Корольова.pdf
09 листопада 2021 17:11
листи відгуки.pdf
09 листопада 2021 17:11
Довідка співробітники.pdf
09 листопада 2021 17:11
Сертифікат 9001 укр.pdf
09 листопада 2021 17:11
ТОВ ШредерISO 14001 укр.jpg
09 листопада 2021 17:11
Аналогічні договори 3.pdf
09 листопада 2021 17:11
Декларація Ізілюм.pdf
09 листопада 2021 17:11
Довідка НПАОП.pdf
09 листопада 2021 17:11
Аналогічні договори 2.pdf
09 листопада 2021 17:11
Аналогічні договори 1.pdf
09 листопада 2021 17:11
Документи НПАОП (1).pdf
09 листопада 2021 17:11
Паспорт 110 Вт.pdf
09 листопада 2021 17:11
Аналогічні договори 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 1 174 412,86
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
1 174 412,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:11
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 січня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:32
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:30
ДУ №2 до Дог. №45-КР на зменшення..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 13:04
ДУ №1 без АВАНСУ від 25.11.2021 45-КР.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:03
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:03
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 12:12
Договір підряду №45-КР від 25.11.2021.pdf укладений
29 листопада 2021 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №45-КР від 25 листопада 2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №1 від «25» листопада 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди №1 від «25» листопада 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №45-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Актах приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/45-КР від 22.12.2021 р.); (КБ-2в №2/45-КР від 23.12.2021 р., ), що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 953637,20 (Дев'ятсот п'ятдесят три тисячі шістсот тридцять сім грн. 20 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 190727,44 (Сто дев'яносто тисяч сімсот двадцять сім грн. 44 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 1144364,64 (Один мільйон сто сорок чотири тисячі триста шістдесят чотири гривні 64 копійки.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить сумі 953637,20 (Дев'ятсот п'ятдесят три тисячі шістсот тридцять сім грн. 20 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 190727,44 (Сто дев'яносто тисяч сімсот двадцять сім грн. 44 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 1144364,64 (Один мільйон сто сорок чотири тисячі триста шістдесят чотири гривні 64 копійки.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №2 від «30» грудня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода укладена в 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 9. До Додаткової угоди додається: Додаток 2 - Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №2 від «30» грудня 2021 року з кошторисними розрахунками Підрядника.»
Номер договору про закупівлю: №45-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 144 364,64
UAH (в тому числі ПДВ 190 727,44 UAH)